Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банку: Київ, вул. Миколи Грінченка, 2/1
Адреса:
Київ, вул. Миколи Грінченка, 2/1
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
13 травня 2021, 16:42
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Здійснимо перевірку вказаних Вами фактів для подальшого вирішення питання. Будемо вдячні за додаткові дані Клієнта (ПІБ, номер телефона) в особистих повідомленнях Банка.
З повагою,
@RaifHelp
З повагою,
@RaifHelp
От так от користуєшся спеціально платиновою картою Visa від банку Аваль, рік збираєш милі, підбираєш категорії, котрими можна було б скористатися(такими як милі взамін на грошові сертифікати від Епіцентру, Сільпо, тощо). Приходить повідомлення, що програма SmartSky перестає працювати і милі перестають нараховуватися з 01.01.2019, але їх можні обміняти до 30.06.2019. Після Нового Року заходиш в SmartSky щоб скористатися своїми накопиченними милями, а всі категорії перетворилися в лайно!!! як так? чому не було попередження, що з 01.01.2019 всі категорії будуть замінені на нікому не потрібне лайно??? на що тепер можна обміняти 51000 миль? на 100 подушок чи на 50 знижок в фокстрот? 51000 миль до нр дорівнювали 4500грн в сертифікатах в сільпо! А тепер що?
Коментарі (3)
Ответ банка
8 січня 2019, 14:33
Доброго дня!
Ми вдячні, що Ви знайшли час вказати зауваження, які допоможуть покращити сервіси, що надає Банк.
У зв’язку з впровадженням нової програми лояльності, можливість обміну миль, накопичених за програмою лояльності SmartSky, на сертифікати торгівельних мереж буде поновлено, про що Клієнтів буде повідомлено додатково.
Для отримання більш детальної консультації рекомендуємо зв’язатись з Вашим Преміум-менеджером.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Ми вдячні, що Ви знайшли час вказати зауваження, які допоможуть покращити сервіси, що надає Банк.
У зв’язку з впровадженням нової програми лояльності, можливість обміну миль, накопичених за програмою лояльності SmartSky, на сертифікати торгівельних мереж буде поновлено, про що Клієнтів буде повідомлено додатково.
Для отримання більш детальної консультації рекомендуємо зв’язатись з Вашим Преміум-менеджером.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Наш клієнт гр. США відкрив рахунок фізичної особи в Райффайзен Банк Аваль (преміальна карта), а також рахунок його компанії у Преміальному відділенні Протасів Яр у м. Києві. Менеджер — Ірина Володимирівна Щенникова.
Як виявилось, у даному відділенні немає менеджерів, які спілкуються англійською, а якість обслуговування за останніпризвела до того, що клієнт серйозно думаю про закриття бізнесу в Україні.
Зокрема у Банку навіть не можуть пояснити керівнику реквізити для відправки платежів в дол США, що це вимушена пояснювати я як юрист (йому надали реквізити типові, з неправильною назвою бенефіціара і номером рахунку, клієнт був здивований та писав мені). Кожне незначне питання вирішуєтсья годинними телефонними переговорами та завжди за допомогою мене як юриста.
Також до прикладу, при актуалізації даних подано необхдні документи, проте банк документи загубив і просив надати повторно декілька разів.
На сьогодні клієнт вже близько 3 тижнів не може отримати платіж як внесок у статутний капітал. Сума внеску близько 1400 дол США!
При цьому незважаючи на правила ст. 20 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового ураження», п. 5 Постанови НБУ № 5 про те, що отримання коштів на суму менше екв. 400 000 гривень не потребує надання необхідних документів, Банк такі документи вимагає на будь-яку суму.
Нашим клієнтом надано протокол про встановлення розміру статутного каптілу, лист з поясненням суми сплаченого капіталу та ін документи на вимогу Банку. При цьому щоразу Банк вимагає нові і нові документи або способи їх подання. Банк не здатен нормально пояснити навіть що не так клієнту, тому дзвонить мені як юристу.
Зокрема наразі просять поставити печатку на протоколі ЗЗУ. При цьому проткол не є правочином і на цьому не ставиться печатка за зак-вом України. Більш того, печатка за зак-вом України взагалі не є обовязковою…
Просимо негайного вирішення питання, зарахування коштів на рахунок та притягонення до адміністративної відповідальності винних осіб у затримці зарахування коштів, зокрема менеджера Ірину Володимирівну Щенникову, а також представниців валютногов відділу Банку, які не знають правил законодавства України.
З повагою,
Тетяна