Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банку: Запоріжжя, вул. В'ячеслава Зайцева, 20
Адреса:
Запоріжжя, вул. В'ячеслава Зайцева, 20
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-16:45), тех. перерва: 16:45-17:00, Сб-Нд: вихiдний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Sergii Potii
28 лютого 2024, 10:57
Ну що, друзі. Програмуля і мені 24.01.2024 року заблокувала кошти. Не сподобалося, що кидав кошти з одного свого рахунку на інший теж свій. Ніяких інших отримувачів та відправників ні юридичних, ні фізичних не було. Банк присилає одинаковий, як всім, запит: надайте, поясність і т.д. Почали витягувати всі наявні документи, кожного разу видумуючи різні документи та наполягати, щоб я надав всю!!! інформацію про операції з моїми активами: продаж нерухомості, машини, виписки по всім рахункам у ВСІХ банках (наче там не має свого фінмоніторингу), операції з цінними паперами, квитанції по купівлі-продажу валюти, ВСІ депозити. Саме цікаве пишуть: «Вкажіть відправника, отримувача та призначення платежів». Пишу у вас є доступ до мого рахунку в, А Т Райф, де є вся інформація (крім мене самого не має і не має бути ніяких контрагентів). Ну і так по колу. Ось адреса «спеціаліста»: inna.kozlenko@raiffeisen.ua. Мабуть якась Козленко І. Все це відбувається більше місяця. При чому по пів доби витрачав на формування виписок, брав довідки, сканував документи. Все марно: давайте ще довідку, яка законодавством не передбачена. Прийняв рішення закрити рахунок та 22.02.24 подав заяву через Райф-онлайн. Знову витратив більше години на спілкування. Нарешті Наталія пише: «Дякую за очікування. Заявка сформована та буде опрацьована впродовж 5 робочих днів. Вам надійде СМС повідомлення. Чи будуть у вас додаткові питання?». Ну думаю нарешті відпочину від цього «спілкування».Але не так сатлося, як гадалося. Зранку понеділка (26.02) банк вирішив подовжити спілкування та на діслав повідомлення на Вайбер, типу «Для оперативного закриття рахунків, прохання написати в чат Raiffeisen Online, зазначивши номера рахунків для закриття та фразу „Прошу закрити рахунки“. Якщо потрібен перерахунок залишків коштів, будь ласка, вкажіть відповідні реквізити. Дякуємо за співпрацю». Яка ж це співпраця? Це маячня якась. Саме головне, що вони культурні: «вибачте, будь-ласка», «ми розуміємо всю складність ситуації», «дякуємо за розуміння», «Ваш лист у надійних руках, ми вже працюємо над ним. Чекайте відповіді через 2 дні», «нам так жаль, що вас склалася думка», «Дякуємо за надану інформацію», «Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка», «кожен клієнт для нас особливий та цінний», «готові розглянути індивідуально звернення». Складається враження, що спілкуєшся з якимось автоматом. Все це добре, але результату від цього нуль. Ніякого індивідуального підходу. Всім шлють однакові листи з якимись відписками. Повністю розчарований. Сподіваюсь, що все-таки закриють рахунки та відправлять кошти. І на останок цукерка: попри заблоковані рахунки, банк не забуває знімати кошти за «обслуговування» рахунку.
Коментарі (5)
Ответ банка
28 лютого 2024, 11:03
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання. Додатково, хочемо зазначити, що у випадку блокування рахунку плата за обслуговування не списується.
Ваше звернення відправлено в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу для аналізу ситуації та перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання. Додатково, хочемо зазначити, що у випадку блокування рахунку плата за обслуговування не списується.
Ваше звернення відправлено в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу для аналізу ситуації та перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
18 декабря на Космосе из ТРЕХ банкоматов банка ДВА не работали, а ОДИН был снят банком.
Коментарі (1)
Ответ банка
23 грудня 2019, 15:54
Доброго дня.
Інформація, викладена у Вашому зверненні, прийнята до уваги і спрямована до відділу Банку, що займається обслуговуванням банкоматної мережі. Встановлено, що за адресою: м. Запоріжжя, вул Тургенєва, 29 знаходяться два банкомата, в робочому стані; вул. Космічна, 112 — банкомат замінено на нову модель. Банкомат за адресою: вул. Чумаченко, 30 –демонтовано.
Зазначаємо, що, на жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: зв'язок, електропостачання, збій роботи внаслідок неналежного використання. Запевняємо, що технічний відділ в найкоротший термін усуває несправність банкоматів.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформація, викладена у Вашому зверненні, прийнята до уваги і спрямована до відділу Банку, що займається обслуговуванням банкоматної мережі. Встановлено, що за адресою: м. Запоріжжя, вул Тургенєва, 29 знаходяться два банкомата, в робочому стані; вул. Космічна, 112 — банкомат замінено на нову модель. Банкомат за адресою: вул. Чумаченко, 30 –демонтовано.
Зазначаємо, що, на жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: зв'язок, електропостачання, збій роботи внаслідок неналежного використання. Запевняємо, що технічний відділ в найкоротший термін усуває несправність банкоматів.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»