Відділення Райффайзен Банку: Тернопіль, вул. Кардинала Йосипа Сліпого, 8
Адреса:
Тернопіль, вул. Кардинала Йосипа Сліпого, 8
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Andruch
12 листопада 2024, 5:19
В цілому, до відділення не маю претензій, скільки зверталась, завжди було все добре. Але наразі маю терміново закрити всі кредитні рахунки, в інших банках закрила в день звернення, в авалі чекаю вже більше тижня. Карткою я жодного разу не користувалась. Тут знайшла інформацію що рахунки закриваються 5 днів, в чаті мені відповідають 10 днів, по телефону кажуть до місяця, в відділенні сказали нічим допомогти не можуть. Всі кажуть що рахунки закриває робот, коли саме і де шукати того робота, працівники не знають.
Коментарі (1)
Ответ банка
12 листопада 2024, 8:58
Добрий день!
В першу чергу перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про Райф в цілому. Хочемо пояснити, що процес закриття рахунку триває 10 робочих днів. Це технічний момент, на який вплинути немає можливості, на жаль. По факту закриття рахунку Ви отримаєте смс, в якості підтвердження про закриття.
Ми бажаємо перевірити дану ситуацію та допомогти Вам у вирішенні. Просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код). Чекаємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В першу чергу перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про Райф в цілому. Хочемо пояснити, що процес закриття рахунку триває 10 робочих днів. Це технічний момент, на який вплинути немає можливості, на жаль. По факту закриття рахунку Ви отримаєте смс, в якості підтвердження про закриття.
Ми бажаємо перевірити дану ситуацію та допомогти Вам у вирішенні. Просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код). Чекаємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблемы блокировки карты самим клиентом вызывают у банка дикое впечатление! Карта блокируется, и дальше тупо ошибка за ошибкой! Обращение в чат и по телефону приводят к тому что каждый следующий оператор просто дежурно спрашивает о проблеме, ужасается её нетипичном и (о да, клиент который со своей картой без письменного уведомления президента вселенной, как себя снят менеджеры банка, вызывает ужас и не типично для смердов) и рассказывают о том что обратятся в нужному отделу…я так понимаю в созвездии Альфа-Центавра, судя по скорости решения проблемы, и коммуникации специалистов в отделах! Ужасный банк! Не советую людям которые переживают за свои деньги, время, нервы, и репутацию надёжного партнёра от своих поставщиков и партнёров! Отценка банка -10 из 10! Кстати счёт так и пришлось закрыть! Они не знают кто должен нажать на кнопку разблокировки!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
10 листопада 2022, 10:39
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Тернопіль
Придбав картку Райфайзен АТБ. При спробі зареєструвати онлайн, пройшов повну ідентифікацію через дію. Отримав смс /Shanovnyi klient, vash nomer pidkliucheno v iakosti finansovogo nomeru. V razi vynyknennia pytan: 0800500500/. В кінце кінців сайт банку видав попередження про неможливість активувати картуі запропонував звернутися на 0800500500, щоб записатися в відділення. Натомість у відділенні після перевірки паспорту та інн заявили що вони не можуть зареєструвати придбану АТБ картку, що триває перевірка.
Мобильний додаток не допустив до реєстрації — технічна помилка щоразу виникає.Якк відписав інший клієнт АТБ з карткою райффайзен Таким чином банк росповсюджує продукт без підтримки
Коментарі (3)
Придбав картку Райфайзен АТБ. При спробі зареєструвати онлайн, пройшов повну ідентифікацію через дію. Отримав смс /Shanovnyi klient, vash nomer pidkliucheno v iakosti finansovogo nomeru. V razi vynyknennia pytan: 0800500500/. В кінце кінців сайт банку видав попередження про неможливість активувати картуі запропонував звернутися на 0800500500, щоб записатися в відділення. Натомість у відділенні після перевірки паспорту та інн заявили що вони не можуть зареєструвати придбану АТБ картку, що триває перевірка.
Мобильний додаток не допустив до реєстрації — технічна помилка щоразу виникає.Якк відписав інший клієнт АТБ з карткою райффайзен Таким чином банк росповсюджує продукт без підтримки
Ответ банка
9 серпня 2022, 16:16
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код власника рахунку та номер телефону, з якого Ви звертались до Інформаційного Центру.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код власника рахунку та номер телефону, з якого Ви звертались до Інформаційного Центру.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
22 лютого мною було оформлено кешбек картку «2 кешбека». У банку зустріли як рідного. Пообіцяли, що протягом 57 днів (пільговий період) ніяких процентів нараховуватись не буде. В авалівському додатку на віртуальній картці, щоб я не сумнівався стоїть дата — 20.04 — кінець пільгового періоду, до якого потрібно повернути кредит. Яке ж було моє здивування, коли прийшло повідомлення, що пільговий період уже виявляється минув і я вже використовую кошти поза пільговим періодом на які вже нараховуються драконівські проценти!
Коли я звернувся в банк, працівники теж не могли зразу зрозуміти у чому справа і довго розбирались. А потім виявилось, що картка «2 кешбеки» передбачає і кілька пільгових періоди, про які в процесі оформлення карти навіть мова не йшла)))))) Тобто кілька пільгових періодів (після закінчення яких потрібно поверунти кошти) в середині загального періоду в 57 днів.!))))) Причому працівники мені повчально заявили, що вказано «до 57 днів», тобто може бути і менше (які претензії, дядя?). Таким чином я вже сплачую проценти по «безпроцентні» картці, коли ще «пільговий період» не минув.
Громадяни, будьте пильні і оминайте цих аферистів десятою дорогою.
В процесі користування будь-якими їхніми кредитними ресурсами вас очікує багато неочікуваних сюрпризів.
В період воєнних дій є багато повідомлень про кредитні канікули від різних банків, а такий підхід- це чисте мародерство!
Написати коментар
Коли я звернувся в банк, працівники теж не могли зразу зрозуміти у чому справа і довго розбирались. А потім виявилось, що картка «2 кешбеки» передбачає і кілька пільгових періоди, про які в процесі оформлення карти навіть мова не йшла)))))) Тобто кілька пільгових періодів (після закінчення яких потрібно поверунти кошти) в середині загального періоду в 57 днів.!))))) Причому працівники мені повчально заявили, що вказано «до 57 днів», тобто може бути і менше (які претензії, дядя?). Таким чином я вже сплачую проценти по «безпроцентні» картці, коли ще «пільговий період» не минув.
Громадяни, будьте пильні і оминайте цих аферистів десятою дорогою.
В процесі користування будь-якими їхніми кредитними ресурсами вас очікує багато неочікуваних сюрпризів.
В період воєнних дій є багато повідомлень про кредитні канікули від різних банків, а такий підхід- це чисте мародерство!
Ответ банка
4 квітня 2022, 22:28
Доброго вечора!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Recently I had a pleasure to visit Base Division of Raiffeisen BANK AVAL in Ternopil on Yosypa Slipoho street.
The first thing I encountered upon entering the building were two friendly girls, who greeted me and directed to the responsible manager.
The employee, I was referred to, helped me to resolve my financial issue quickly and efficiently. I want to thank all the bank personnel, who assisted me, for their genuine friendly attitude and sheer professionalism.
Коментарі (1)
The first thing I encountered upon entering the building were two friendly girls, who greeted me and directed to the responsible manager.
The employee, I was referred to, helped me to resolve my financial issue quickly and efficiently. I want to thank all the bank personnel, who assisted me, for their genuine friendly attitude and sheer professionalism.
Ответ банка
30 жовтня 2020, 22:46
Thank you very much for your feedback. We are here for you.
@RaifHelp
@RaifHelp
Послугами Райффайзен банку я користуюся ще з часів коли він був просто банк Аваль й знаходився у Тернополі де й зараз на вул. Йосипа Сліпого 8. Згодом саме Райффайзен банк я обрала для першого депозиту, а далі й для основоного свого рахунку (отримання заробітної плати), й для користування особистою скринькою (саме у цьому відділені — дуже зручно й ціна помірна), а у 2017 році й відкрила рахунок для обслуговування своєї юридичної особи ТзОВ.
Чому саме цей банк й це відділення я обрала для себе?
По-перше, австрійський капітал. Довіра спрацьовує через чіткість й відповідальність за вз'яті на себе зобов'язання у роботі що властиво австрійському менталітету (автоматично згадується добротна австрійська бруківка яка ще де-не-де виконує свої функції на дорогах Тернополя уже понад 150 років на відміну від сучасної із гарантією 25 років, а деяка «сучасна» й року не витримує; міцні австрійські мости тернопільщини, які ще будували коли тернопіль був частиною Австро-угорщини). Крім австійського капіталу Банк як і більшість є учасником ФГВФО (неодноразово оформлювала депозити, без проблем забирала їх із відсотками у повному обсязі).
По-друге, зручне розташування у місті й цілодобовий доступ до банкоматів.
По-третьє, кваліфікований персонал від касирів до менеджерів по обслуговуванню як фіз осіб так і корпоративних клієнтів. Тут хочу подякувати дівчатам з відділення за кваліфіковні поради й консультаці, які зекономили мені гроші й час (правда не усіх пам'ятаю імена), а це — Олі Табататадзе, Тані Сівчук, Наталі Гладуш дівчатам касирам (Ліля). Відмічу що колектив дружній (відчувається корпоративний дух), що приємно спостерігати й відчувати при обслуговуванні мені як клієнту.
По-четверте, сучасне мобільне обслуговування. Так саме про мобілний додаток який дозволяє поза робочий час здійснювати платежі, відслідковувати їх, відкрити платіжку у будь-який момент для підтвердження оплати, переслати її он-лайн кому потрібно і т.д. (у відділенні допомогли установити й звернули увагу на додаткові можливості).
По-п'яте, зручна мережа відділень й банкоматів в інших областях, містах України.
По-шосте, відкрита комунікація через мобільний зв'язок з дівчатами відділення.
По-сьоме, інкасатори й охорона охайні, витримані й привітні.
По-восьме, здавалося б дрібниця але приємно отримати привітання від Банку з Днем народження (доречі інформаційні смс від банку є ненав'язливий й підібраний у межах моїх інтересів щодо банківського обслуговування).
Дякую працівникам відделення банку за роботу, а самому Банку — австрійської міцності, стійкості й процвітання!
Написати коментар
Чому саме цей банк й це відділення я обрала для себе?
По-перше, австрійський капітал. Довіра спрацьовує через чіткість й відповідальність за вз'яті на себе зобов'язання у роботі що властиво австрійському менталітету (автоматично згадується добротна австрійська бруківка яка ще де-не-де виконує свої функції на дорогах Тернополя уже понад 150 років на відміну від сучасної із гарантією 25 років, а деяка «сучасна» й року не витримує; міцні австрійські мости тернопільщини, які ще будували коли тернопіль був частиною Австро-угорщини). Крім австійського капіталу Банк як і більшість є учасником ФГВФО (неодноразово оформлювала депозити, без проблем забирала їх із відсотками у повному обсязі).
По-друге, зручне розташування у місті й цілодобовий доступ до банкоматів.
По-третьє, кваліфікований персонал від касирів до менеджерів по обслуговуванню як фіз осіб так і корпоративних клієнтів. Тут хочу подякувати дівчатам з відділення за кваліфіковні поради й консультаці, які зекономили мені гроші й час (правда не усіх пам'ятаю імена), а це — Олі Табататадзе, Тані Сівчук, Наталі Гладуш дівчатам касирам (Ліля). Відмічу що колектив дружній (відчувається корпоративний дух), що приємно спостерігати й відчувати при обслуговуванні мені як клієнту.
По-четверте, сучасне мобільне обслуговування. Так саме про мобілний додаток який дозволяє поза робочий час здійснювати платежі, відслідковувати їх, відкрити платіжку у будь-який момент для підтвердження оплати, переслати її он-лайн кому потрібно і т.д. (у відділенні допомогли установити й звернули увагу на додаткові можливості).
По-п'яте, зручна мережа відділень й банкоматів в інших областях, містах України.
По-шосте, відкрита комунікація через мобільний зв'язок з дівчатами відділення.
По-сьоме, інкасатори й охорона охайні, витримані й привітні.
По-восьме, здавалося б дрібниця але приємно отримати привітання від Банку з Днем народження (доречі інформаційні смс від банку є ненав'язливий й підібраний у межах моїх інтересів щодо банківського обслуговування).
Дякую працівникам відделення банку за роботу, а самому Банку — австрійської міцності, стійкості й процвітання!
Ответ банка
29 липня 2020, 14:49
Доброго дня.
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування в Банку.
Інформація буде доведена до відома начальника відділення. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування в Банку.
Інформація буде доведена до відома начальника відділення. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Звернулася у центральне відділення Райффайзенбанк Аваль м. Тернополя з наступним питанням: мій син перебуває на навчанні в Канаді з 2017р. Має відкритий рахунок та картку Райффайзенбанк Аваль. Певний час користувався нею в Канаді, але після відмови від послуг Київстару (має канадський номер мобільного телефону), немає доступу до інтернет-банкінгу. Попросив мене з'ясувати залишок коштів на рахунку та можливість або поновлення доступу до інтернет-банкінгу, або закриття рахунку. Маю нотаріальну довіреність від сина, видану у 2017 році, де вказано, що він довіряє мені представляти його інтереси в усіх банківських установах та розпоряджатися всіма його банківськими рахунками.
Мало того, що я вистояла в черзі до «спеціаліста», тому що робота з клієнтами побудована жахливо! 5 «спеціалістів», з яких 2 мають інші завдання(!!!), 1 пішла на обіді та 6 клієнтів в черзі! Ще більший подив у мене виникла «кваліфікація» цих «спеціалістів»!!! Виявляється, що в довіреності МАЄ БУТИ ВКАЗАНИЙ НОМЕР РАХУНКУ, яким я можу розпоряджатися!!! Ці зміни в так звану «політику банку» були внесені рік тому. Цікаво, ми при оформленні довіреності в 2017р. повинні були про це знати!?!? А з 2020р. рахунки змінені і мають тепер формат системи IBAN- це ми також повинні були передбачити в 2017р.?!?! Виявляється, що інструкція банку має більшу вагу, ніж нотаріально засвідчена довіреність!!! Ситуації бувають різні, і дійсно клієнтоорієнтований банк має вникнути і допомогти, а не тупо посилатися на інструкцію. Ця обмеженість працівників банку різного рівня вражає!!! Нікому не пораджу мати справу з Райффайзенбанк Аваль!!!
Написати коментар
Мало того, що я вистояла в черзі до «спеціаліста», тому що робота з клієнтами побудована жахливо! 5 «спеціалістів», з яких 2 мають інші завдання(!!!), 1 пішла на обіді та 6 клієнтів в черзі! Ще більший подив у мене виникла «кваліфікація» цих «спеціалістів»!!! Виявляється, що в довіреності МАЄ БУТИ ВКАЗАНИЙ НОМЕР РАХУНКУ, яким я можу розпоряджатися!!! Ці зміни в так звану «політику банку» були внесені рік тому. Цікаво, ми при оформленні довіреності в 2017р. повинні були про це знати!?!? А з 2020р. рахунки змінені і мають тепер формат системи IBAN- це ми також повинні були передбачити в 2017р.?!?! Виявляється, що інструкція банку має більшу вагу, ніж нотаріально засвідчена довіреність!!! Ситуації бувають різні, і дійсно клієнтоорієнтований банк має вникнути і допомогти, а не тупо посилатися на інструкцію. Ця обмеженість працівників банку різного рівня вражає!!! Нікому не пораджу мати справу з Райффайзенбанк Аваль!!!
Ответ банка
7 лютого 2020, 18:01
Доброго дня!
Нам прикро, що обслуговування у відділенні Банку викликало Ваше незадоволення. Інформація, щодо наявності черг, передана до уповноваженого підрозділу з метою аналізу причин їх виникнення та вжиття заходів. Приносимо вибачення за завдані незручності.
Що стосується наявності/відсутності у довіреності повноважень на отримання інформації по рахунку Клієнта Банку, на жаль, без наявності копії довіреності відсутня можливість надати коментарі з даного приводу. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу Банку info@aval.ua з посиланням на даний відгук та додайте сканокопію довіреності. Ми проведемо перевірку та повідомимо Вас.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Нам прикро, що обслуговування у відділенні Банку викликало Ваше незадоволення. Інформація, щодо наявності черг, передана до уповноваженого підрозділу з метою аналізу причин їх виникнення та вжиття заходів. Приносимо вибачення за завдані незручності.
Що стосується наявності/відсутності у довіреності повноважень на отримання інформації по рахунку Клієнта Банку, на жаль, без наявності копії довіреності відсутня можливість надати коментарі з даного приводу. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу Банку info@aval.ua з посиланням на даний відгук та додайте сканокопію довіреності. Ми проведемо перевірку та повідомимо Вас.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Мінімальний час в чергах — одна година, з чотирьох консультантів завжди! працюють з клієнтами не більше двох…
Коментарі (1)
Ответ банка
10 січня 2020, 10:44
Доброго дня, шановний Павле!
По-перше, приносимо вибачення за незручності що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку.
Так, дійсно, іноді виникають черги у відділеннях, що пов'язано з тривалістю деяких типів операцій.
Встановлено, що на момент Вашого звернення дійсно сформувалася черга та в цей час інші менеджери були відсутні з об’єктивних причин.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів спрямованих на налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
По-перше, приносимо вибачення за незручності що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку.
Так, дійсно, іноді виникають черги у відділеннях, що пов'язано з тривалістю деяких типів операцій.
Встановлено, що на момент Вашого звернення дійсно сформувалася черга та в цей час інші менеджери були відсутні з об’єктивних причин.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів спрямованих на налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Півторагодинна черга, щоб задати питання фахівцю… клієнти приходять, дехто чекає, інші йдуть геть)
Дехто на зовсім
Обминайте цей банк десятою дорогою
Написати коментар
Дехто на зовсім
Обминайте цей банк десятою дорогою
Ответ банка
30 серпня 2019, 16:22
Доброго дня, Павло!
Нам шкода, що ситуація, яка склалася під час Вашого обслуговування, завдала незручності. Запевняємо Вас, що Банк зацікавлений в наданні Клієнтам послуг високої якості. Крім того, Банком постійно розробляються і впроваджуються послуги, які дозволяють економити час на відвідуванні відділення і мінімізують необхідність знімати готівку.
Приносимо Вам вибачення за незручності. Маємо надію, що у подальшому Ви зміните Вашу думку щодо обслуговування у нашому Банку на кращу.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Нам шкода, що ситуація, яка склалася під час Вашого обслуговування, завдала незручності. Запевняємо Вас, що Банк зацікавлений в наданні Клієнтам послуг високої якості. Крім того, Банком постійно розробляються і впроваджуються послуги, які дозволяють економити час на відвідуванні відділення і мінімізують необхідність знімати готівку.
Приносимо Вам вибачення за незручності. Маємо надію, що у подальшому Ви зміните Вашу думку щодо обслуговування у нашому Банку на кращу.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»