Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банку: Суми, майдан Незалежності, 1
Адреса:
Суми, майдан Незалежності, 1
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
18 квітня 2024, 9:00
Добрий день!
Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас.
З метою надання Банком довіреній особі можливості розпоряджатись картковим рахунком без порушень чинного законодавства України за допомогою додаткової платіжної картки, емітованої на її ім’я, у довіреності має бути чітко передбачено (окрім всього іншого), що довірена особа має право «отримати додаткову платіжну картку до __________________(повна назва карткового рахунку, відповідно до Договору), відкритого в АТ «Райффайзен Банк» та розпоряджатися коштами на цьому рахунку за допомогою емітованої Банком на ім’я довіреної особи платіжної картки.
Якщо ж Ваша мета була відкриття нового карткового рахунку, то за довіреністю, на жаль, така можливість відсутня.
Відкрити новий картковий рахунок в іноземній валюті можливо виключно у відділенні Банку із паспортом та ідентифікаційним кодом.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас.
З метою надання Банком довіреній особі можливості розпоряджатись картковим рахунком без порушень чинного законодавства України за допомогою додаткової платіжної картки, емітованої на її ім’я, у довіреності має бути чітко передбачено (окрім всього іншого), що довірена особа має право «отримати додаткову платіжну картку до __________________(повна назва карткового рахунку, відповідно до Договору), відкритого в АТ «Райффайзен Банк» та розпоряджатися коштами на цьому рахунку за допомогою емітованої Банком на ім’я довіреної особи платіжної картки.
Якщо ж Ваша мета була відкриття нового карткового рахунку, то за довіреністю, на жаль, така можливість відсутня.
Відкрити новий картковий рахунок в іноземній валюті можливо виключно у відділенні Банку із паспортом та ідентифікаційним кодом.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Прийшов до банку, стосовно тарифу картки. Сразу запропонували закрити карту. При отриманні карти просив безкоштовний тариф, зробили платний. Хамське відношення до клієнтів і не, а ні якої допомоги.
Коментарі (1)
Ответ банка
9 листопада 2023, 10:01
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції після відвідування відділення. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь Клієнта.
При відкритті рахунку наші спеціалісти Вам презентують всі тарифи, а Ви в праві обрати для себе найкращий та найбільш зручний.
Ми хочемо проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо напишете нам в приватні повідомлення Ваші дані: фінансовий номер, або ідентифікаційний код, а також адресу відділення. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції після відвідування відділення. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь Клієнта.
При відкритті рахунку наші спеціалісти Вам презентують всі тарифи, а Ви в праві обрати для себе найкращий та найбільш зручний.
Ми хочемо проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо напишете нам в приватні повідомлення Ваші дані: фінансовий номер, або ідентифікаційний код, а також адресу відділення. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Я сотрудничал с банком с 2017 года и все время были положительные впечатления. С началом военных действий используя карту банка помогал соотечественникам перечисляя денежные средства напрямую нуждающимся в помощи. Житомир, Сумы, Одесса. Мне и другие люди переводили средства для помощи своим родственникам не имея возможности напрямую им помочь. Закончилось стандартно. Заблокировали счет не уведомив заранее. Благо успел помочь женщине из Житомира. Ей пересадили почку. Кстати, в чате с банком я это подтвердил Оглядываясь назад в 2014 год. хочу сказать, что тогда тоже неплохо так повставляли палки в колеса заблокировав часть систем по переводу денег украинцам. Кто, уточнять не буду. Нынче история усугубилась. Людям массово (отзывы на этом ресурсе тому подтверждение) блокируют карты даже при получении ими денег!
Я в силу причин работаю за рубежом фрилансером. Клиенты как могут, так и расчитываются. Физически работать не могу, стоит эндопротез. Кстати соотечественники помогли мне с лечением в Венгрии. А после всех этих блокировок руки опускаются. Получается помогать людям — это терроризм.
В плюс банку. После закрытия счетов подробно обьяснили, как написать заявление на перевод денег в другой банк. Но в других банках история повторяется! Моим знакомым тоже заблокировали! Получается, по указке свыше банки блокируют счета.
Коментарі (19)
Я в силу причин работаю за рубежом фрилансером. Клиенты как могут, так и расчитываются. Физически работать не могу, стоит эндопротез. Кстати соотечественники помогли мне с лечением в Венгрии. А после всех этих блокировок руки опускаются. Получается помогать людям — это терроризм.
В плюс банку. После закрытия счетов подробно обьяснили, как написать заявление на перевод денег в другой банк. Но в других банках история повторяется! Моим знакомым тоже заблокировали! Получается, по указке свыше банки блокируют счета.
Ответ банка
16 липня 2023, 9:09
Добрий день!
Перш за все хочемо висловити вдячність, що займаєтеся доброю справою у такий складний для всіх нас час. Вважаємо, що волонтери – справжні герої нашого часу! Дякую, що допомагаєте.
Нам прикро, що ми могли суттєво вплинути на Ваші плани, проте, хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Хочемо розібратись в ситуації та допомогти, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все хочемо висловити вдячність, що займаєтеся доброю справою у такий складний для всіх нас час. Вважаємо, що волонтери – справжні герої нашого часу! Дякую, що допомагаєте.
Нам прикро, що ми могли суттєво вплинути на Ваші плани, проте, хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Хочемо розібратись в ситуації та допомогти, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Моєму чоловікові не хочуть віддавати готівку, пройшов вже місяць.
Спочатку писали на почту 30 травня цього місяця, що запит опрацьовано і 31 числа з 9ти ранку можете забрати на відділенні, зранку написали що з 1.06 можете забрати після 15:00. А 1.06 зранку знову написали що 2.06 після 15:00. Пішов вже ж таки до банку. Сказали що при заявці неправильно щось ввели (ПІБ його, а iban іншої особи) ЯК ЦЕ МОЖЕ БУТИ!!! І що кошти забрати не можно
Поки розбирались, десь дня 4
Прийшло на почту письмо, про розірвання договору і тепер забрати кошти зможе 12.06 … Інше письмо що готівка їде, очікуйте 14.06 … Вже 15.06 готівки немає прийшло ще 2-а пустих письма 3-те письмо написано що можно прийти і забрати 16.06
19.06 знов смс, тільки що можете прийти забрати готівку після 12:00 тому що технічні роботи.
При цьому всьому, багато разів звонив до підтримки … Вчора звонив десь о 15 годині, щоб спитати чи закінчились технічні роботи ?!
А вони йому кажуть, а ми не бачимо вашу заявку … Як це може бути!!!
У нас маленька дитина і 2х років немає …
Він їсти і пити хоче!!!
Віддайте нам наші ГРОШІ!!!
Коментарі (3)
Спочатку писали на почту 30 травня цього місяця, що запит опрацьовано і 31 числа з 9ти ранку можете забрати на відділенні, зранку написали що з 1.06 можете забрати після 15:00. А 1.06 зранку знову написали що 2.06 після 15:00. Пішов вже ж таки до банку. Сказали що при заявці неправильно щось ввели (ПІБ його, а iban іншої особи) ЯК ЦЕ МОЖЕ БУТИ!!! І що кошти забрати не можно
Поки розбирались, десь дня 4
Прийшло на почту письмо, про розірвання договору і тепер забрати кошти зможе 12.06 … Інше письмо що готівка їде, очікуйте 14.06 … Вже 15.06 готівки немає прийшло ще 2-а пустих письма 3-те письмо написано що можно прийти і забрати 16.06
19.06 знов смс, тільки що можете прийти забрати готівку після 12:00 тому що технічні роботи.
При цьому всьому, багато разів звонив до підтримки … Вчора звонив десь о 15 годині, щоб спитати чи закінчились технічні роботи ?!
А вони йому кажуть, а ми не бачимо вашу заявку … Як це може бути!!!
У нас маленька дитина і 2х років немає …
Він їсти і пити хоче!!!
Віддайте нам наші ГРОШІ!!!
Ответ банка
20 червня 2023, 11:44
Добрий день!
Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам прикро, що дана ситуація викликала негативні емоції та могла вплинути на Ваші плани. Ми хочемо Вам допомогти вирішити ситуацію, тому просимо в приватні повідомлення вказати фінансовий номер телефону Вашого чоловіка для можливості встановлення зв’язку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам прикро, що дана ситуація викликала негативні емоції та могла вплинути на Ваші плани. Ми хочемо Вам допомогти вирішити ситуацію, тому просимо в приватні повідомлення вказати фінансовий номер телефону Вашого чоловіка для можливості встановлення зв’язку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Оформлял открытие карточного счета на зарплату, навязали страховку, как бы обязательную! Потом ещё дали выбрать карту, сказали что она безплатная в обслуживании, а оказалось надо платить за неё каждый месяц!!! Банк с иностранным капиталом, с самым высоким уровнем, позорище, разводняк людей на деньги, шарашкина контора по сути…
Коментарі (1)
Ответ банка
28 травня 2023, 8:58
Доброго дня! Перш за все, дякуємо за очікування.
Дуже прикро, що не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми завжди готові вирішувати питання у індивідуальному форматі та за Вашим бажанням могли б змінити тариф обслуговування на «Райфкартка» — без утримання абонплати.
Хочемо розібратись в ситуації та допомогти. Просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
Очікуватимемо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже прикро, що не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми завжди готові вирішувати питання у індивідуальному форматі та за Вашим бажанням могли б змінити тариф обслуговування на «Райфкартка» — без утримання абонплати.
Хочемо розібратись в ситуації та допомогти. Просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
Очікуватимемо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Оксана Унiч профессионал, которая помогла разрешить затрудничтельную ситуацию. В течение часа решила вопрос, который на горячей линии нам пообещали решить за 14 дней.
Огромное спасибо за помощь.
Написати коментар
Огромное спасибо за помощь.
Ответ банка
24 липня 2020, 16:48
Доброго дня!
Нам дуже приємно отримувати позитивні відгуки про роботу наших працівників. Запевняємо Вас, що ми завжди прагнемо вирішувати питання клієнтів в найкоротший термін.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Нам дуже приємно отримувати позитивні відгуки про роботу наших працівників. Запевняємо Вас, що ми завжди прагнемо вирішувати питання клієнтів в найкоротший термін.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Відвідавши Банк за адресою Незалежності 1, в м. Суми були в край здивовані, як персонал ставиться до своїх клієнтів скажімо «З самого порогу » банку. Викликавши за дзвінком чергового який повинен був нас проінформувати я зіткнулася не з вічливим та комунікабельним персоналом банку, а з самим простим Хамлом! Відкривши двері я сказала за якою причиною звертаюся до банку, але потрібної відповіді, як туди потрапити я не почула! Чому? Тому що, охоронець запитав чи маю я маску та чи реєструвалася? Моя відповідь була, що ні, адже я дійсно не знала, що потрібно пройти такий етап. АЛЕ, як я можу зареєструватися, щоб попасти до оператора? відповіді не було. Дякую за інформацію яку я НЕ отримала, закриті двері перед самим обличчям та майже не предавлену руку дверима!!!
Шановні!!! Якщо ви маєте приймати клієнтів, то повинні їх інфомувати не перед самим банком, а заздалегіть!!!
на Оголошенні, яке ви вивісили повинна бути електронна адреса, за якою я мушу бути зареєстрована!!!
Перевірте персонал на спілкування з клієнтами, адже навіть «добрий день» вони говорити забувають! за закриті двері перед самим носом я взагалі мовчу!!!
Коментарі (1)
Шановні!!! Якщо ви маєте приймати клієнтів, то повинні їх інфомувати не перед самим банком, а заздалегіть!!!
на Оголошенні, яке ви вивісили повинна бути електронна адреса, за якою я мушу бути зареєстрована!!!
Перевірте персонал на спілкування з клієнтами, адже навіть «добрий день» вони говорити забувають! за закриті двері перед самим носом я взагалі мовчу!!!
Ответ банка
26 березня 2020, 17:18
Доброго дня.
Інформацію направлено до начальника відділення з метою проведення аналізу виниклої ситуації та прийняття заходів направлених на недопущення подібних випадків в майбутньому.
Дозвольте принести вибачення за завдані незручності. На жаль, зараз у відділеннях Банку діють обмежувальні заходи. Це необхідна міра щоб убезпечити здоров'я і життя клієнтів та працівників Банку.
Просимо Вас з розумінням віднестись до ситуації, будемо раді записати Вас на зустріч у разі Вашого звернення до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформацію направлено до начальника відділення з метою проведення аналізу виниклої ситуації та прийняття заходів направлених на недопущення подібних випадків в майбутньому.
Дозвольте принести вибачення за завдані незручності. На жаль, зараз у відділеннях Банку діють обмежувальні заходи. Це необхідна міра щоб убезпечити здоров'я і життя клієнтів та працівників Банку.
Просимо Вас з розумінням віднестись до ситуації, будемо раді записати Вас на зустріч у разі Вашого звернення до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Это уже даже не отзыв, просто на это сообщение вы быстрее реагируете. В данном банке работают мошенники. Сливают данные налево и направо. Особенно в отделении Сумское.
Коментарі (2)
Ответ банка
8 січня 2020, 18:02
Доброго дня.
На жаль, інформації недостатньо для проведення перевірки. У разі надання Вами уточнень відносно виниклої ситуації на fraud.incidentbox@aval.ua уповноваженим підрозділом буде проведено відповідну перевірку викладених обставин.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
На жаль, інформації недостатньо для проведення перевірки. У разі надання Вами уточнень відносно виниклої ситуації на fraud.incidentbox@aval.ua уповноваженим підрозділом буде проведено відповідну перевірку викладених обставин.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Пришлось потратить 1час рабочего времени на то, чтобы пополнить карту другого лица через кассу Аваль банка. Изначально не хотели принимать платёж без паспорта, из-за чего пришлось за ним ехать домой. При предъявлении паспорта началась увлекательная процедура по сканированию ВСЕГО документа с идентификационным кодом. Это что-то!!!
Т.е. я обязан оставить все свои личные данные в банке, для того чтобы пополнить карточку. Почему никого не заботит защита моих личных данных. Крайне возмущен!
На горячей линии сослались на ПОСТАНОВУ ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
12.11.2003 № 492, в которой я не нашёл ничего связанного с этим. Терминалов нет, 2 отделения в городе. Извините кому нужны вы с вашими условиями, совершил ошибку воспользовавшись услугами вашего банка.
И предоставьте, пожалуйста, документ на основании которого клиент должен предоставлять и оставлять копии документов банку.
Коментарі (4)
Т.е. я обязан оставить все свои личные данные в банке, для того чтобы пополнить карточку. Почему никого не заботит защита моих личных данных. Крайне возмущен!
На горячей линии сослались на ПОСТАНОВУ ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
12.11.2003 № 492, в которой я не нашёл ничего связанного с этим. Терминалов нет, 2 отделения в городе. Извините кому нужны вы с вашими условиями, совершил ошибку воспользовавшись услугами вашего банка.
И предоставьте, пожалуйста, документ на основании которого клиент должен предоставлять и оставлять копии документов банку.
Ответ банка
5 лютого 2018, 16:43
Добрый день!
Банк осуществляет свою деятельность согласно с действующим законодательством Украины, Постановлениями и Инструкциями Национального банка Украины.
В соответствии с ч. 12 ст. 9 Закона Украины «О предотвращении и противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения» (далее — Закон), с целью идентификации физического лица (резидента, нерезидента), физического лица — предпринимателя — инициатора (плательщика) перевода (в том числе международного), что осуществляется без открытия счета на сумму, равную или превышающую 15 000 гривен, или сумму, эквивалентную указанной сумме, в том числе в иностранной валюте, банковских металлах, других активах, единицах стоимости, но меньше суммы, предусмотренной частью первой статьи 15 Закона, субъекты первичного финансового мониторинга, к которым обратился инициатор (плательщик) для осуществления перевода, устанавливают фамилию, имя и (при наличии) отчество; место жительства (или место пребывания физического лица — резидента или место временного пребывания физического лица — нерезидента в Украине).
В Положении об осуществлении банками финансового мониторинга, утвержденного постановлением Правления Национального банка Украины № 417 от 26.06.2015, указано, что при осуществлении идентификации / верификации клиента / представителя клиента, уполномоченный работник банка в присутствии клиента / представителя клиента делает копии документов (паспорта, документа, который содержащий идентификационный номер). Эти копии документов заверяются подписями уполномоченного работника банка и клиентом / представителем клиента как соответствующие оригиналу.
Учитывая вышеизложенное, сотрудники отделения Банка действовали в соответствии с нормами действующего законодательства и установленными положениями Банка.
Благодарим Вас за обращение.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Банк осуществляет свою деятельность согласно с действующим законодательством Украины, Постановлениями и Инструкциями Национального банка Украины.
В соответствии с ч. 12 ст. 9 Закона Украины «О предотвращении и противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения» (далее — Закон), с целью идентификации физического лица (резидента, нерезидента), физического лица — предпринимателя — инициатора (плательщика) перевода (в том числе международного), что осуществляется без открытия счета на сумму, равную или превышающую 15 000 гривен, или сумму, эквивалентную указанной сумме, в том числе в иностранной валюте, банковских металлах, других активах, единицах стоимости, но меньше суммы, предусмотренной частью первой статьи 15 Закона, субъекты первичного финансового мониторинга, к которым обратился инициатор (плательщик) для осуществления перевода, устанавливают фамилию, имя и (при наличии) отчество; место жительства (или место пребывания физического лица — резидента или место временного пребывания физического лица — нерезидента в Украине).
В Положении об осуществлении банками финансового мониторинга, утвержденного постановлением Правления Национального банка Украины № 417 от 26.06.2015, указано, что при осуществлении идентификации / верификации клиента / представителя клиента, уполномоченный работник банка в присутствии клиента / представителя клиента делает копии документов (паспорта, документа, который содержащий идентификационный номер). Эти копии документов заверяются подписями уполномоченного работника банка и клиентом / представителем клиента как соответствующие оригиналу.
Учитывая вышеизложенное, сотрудники отделения Банка действовали в соответствии с нормами действующего законодательства и установленными положениями Банка.
Благодарим Вас за обращение.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Сегодня выяснилось, что моя жена имеет карту Прозора в Авале. Не знаю, как банк выдал карту, состоящему в браке человеку, без разрешения мужа (при кредитовании обычно такой документ подписывается), но тем не менее, карта была выдана, жена вогнала её в -12000 грн., которые придётся погашать мне.
Но дело не в этом. Карточка ужасно дорогая в обслуживании по сравнению с картами других банков:
— страховка, от которой нельзя отказаться плюс к немаленькой процентной ставке;
— 45% годовых на сумму задолженности;
— 3% за конвертацию, если валюта отличается — это вообще ужас (при расчёте в евро пришлось переплачивать примерно 1 грн.), в других банках такого уже давно нет (только в старых тарифах ещё остались);
— хочешь получить выписку за прошлый месяц — плати 10 грн.
В общем, карта была закрыта от греха подальше: мало того, что в неумелых руках — это нажива для банка (инвалиду с пенсией в 1600 грн. установлен лимит 18400,00 грн.!!!), так ещё и тарифы просто грабительские.
Написати коментар
Но дело не в этом. Карточка ужасно дорогая в обслуживании по сравнению с картами других банков:
— страховка, от которой нельзя отказаться плюс к немаленькой процентной ставке;
— 45% годовых на сумму задолженности;
— 3% за конвертацию, если валюта отличается — это вообще ужас (при расчёте в евро пришлось переплачивать примерно 1 грн.), в других банках такого уже давно нет (только в старых тарифах ещё остались);
— хочешь получить выписку за прошлый месяц — плати 10 грн.
В общем, карта была закрыта от греха подальше: мало того, что в неумелых руках — это нажива для банка (инвалиду с пенсией в 1600 грн. установлен лимит 18400,00 грн.!!!), так ещё и тарифы просто грабительские.
Ответ банка
30 червня 2016, 17:42
Уважаемый gudkov77!
Деятельность Банка осуществляется в соответствии с действующим законодательством Украины. В частности, согласно ст. 49 Закона Украины «О банках и банковской деятельности», банк обязан при предоставлении кредитов придерживаться основных принципов кредитования, в том числе проверять кредитоспособность заемщиков и наличие обеспечения кредитов, соблюдать установленные Национальным банком Украины требования относительно концентрации рисков.
Исходя из этого, решение о выдаче кредита принимается Банком индивидуально по каждому клиенту на основании письменного заявления, подписанного Клиентом, после проведения детального ознакомления с условиями кредитования, предоставленными сотрудником Банка.
Принятие такого решения Банком зависит от многих факторов (возраст заемщика, его платежеспособность, финансовое состояние, социальное положение, актуальность предоставленных данных и т.д.).
Таким образом, оформление кредитного договора, как соглашения между Клиентом и Банком, как и дальнейшее использование кредитных средств, сосредоточенных на карточном кредитном счете, осуществляется на основании доброй воли Клиента, после получения положительного решения о выдаче кредита уполномоченным подразделением Банка.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
Деятельность Банка осуществляется в соответствии с действующим законодательством Украины. В частности, согласно ст. 49 Закона Украины «О банках и банковской деятельности», банк обязан при предоставлении кредитов придерживаться основных принципов кредитования, в том числе проверять кредитоспособность заемщиков и наличие обеспечения кредитов, соблюдать установленные Национальным банком Украины требования относительно концентрации рисков.
Исходя из этого, решение о выдаче кредита принимается Банком индивидуально по каждому клиенту на основании письменного заявления, подписанного Клиентом, после проведения детального ознакомления с условиями кредитования, предоставленными сотрудником Банка.
Принятие такого решения Банком зависит от многих факторов (возраст заемщика, его платежеспособность, финансовое состояние, социальное положение, актуальность предоставленных данных и т.д.).
Таким образом, оформление кредитного договора, как соглашения между Клиентом и Банком, как и дальнейшее использование кредитных средств, сосредоточенных на карточном кредитном счете, осуществляется на основании доброй воли Клиента, после получения положительного решения о выдаче кредита уполномоченным подразделением Банка.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
На дворі квітень 2024.
Багато людей і сімей не знаходяться фізично в Україні, і вже майже всі банки в Україні мають можливість відкрити картку (будь-яку, що гривневу, що доларову чи євро) онлайн.
З моєї точки зору це вже сором — вимагати від клієнтів особисто прийти у відділення для оформлення віртуальної євро картки коли у людини вже є гривнева і доларова картка в банку, коли вже багато років існує Дія, коли існує ЕЦП з можливістю підписати документи онлайн.
Дуже розчаровані і засмучені 🫤