Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Райффайзен Банк: вул. Огієнка, 55, Кам'янець-Подільський

Адреса:
Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, вул. Огієнка, 55
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-16:45, перерва: 13:00-13:45), тех. перерва: 16:45-17:00, Сб-Нд: вихiдний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
12 березня 2025, 20:37
31 січня мені на пошту прийшов лист про розрив співпраці через проведений Фінмоніторинг. Звернувшись на гарячу лінію і потім у відділення мене почали переконувати, що до того був запит про подачу документів щодо проведення операцій (хтось казав, що в додаток, хтось що на електронну пошту). Жодного повідомлення насправді не було. Подавши заяву щодо переведення коштів у інший банк я все ж потребувала перелік документів, які вони вимагали начебто до того. 3 рази я зверталась на гарячу лінію з цим запитом, писала на пошту і мене годували порожніми обіцянками, нічого не надсилаючи. Вже при остаточному закритті після переведення коштів у іншу установу (з Чорною міткою, яка мені створила додаткові проблеми) я отримала лист з переліком операцій, які банк вважав ризиковими. Якби я насправді вчасно отримала необхідне попередження, то не мала б подальших проблем. Вважаю винними працівників, які не повідомили вчасно та не надіслали мені запит перед розривом відносин
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
13 березня 2025, 8:50
Добрий день!

Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Будемо відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Розуміємо, наскільки важливо отримувати своєчасну інформацію, особливо щодо фінансових операцій. Інформування щодо блокування та надання документів відбувається у Viber, якщо цей канал зв’язку відсутній — направляється СМС. Також додатково формується лист на електронну пошту, яку Ви вказували при відкритті рахунку.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
Щиро очікуємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
12 лютого 2017, 16:02
Сегодня, решил приобрести необходимый мне товар на рынке (ул.Грушевского) а для покупок снять деньги с карты. Банкомат находится недалеко возле входа в рынок, поэтому и решил им воспользоваться. Но, оказалось что банкомат не работает (что с ним бывает очень часто), звоню на горячую линию (ответила Яна, личный номер 102, во всяком случае так она представилась), оператор обрадовала что в 110000м городе сейчас работает только 1(!!!) Банкомат, остальные только сегодня поломались. Подошедшая женщина, сказала, что банкомат не работает минимум с четверга (звонил во второй половине дня воскресения) она лично это знает. Так вот, такая ситуация в городе происходит очень часто, горячая линия принимать жалобы от населения на плохую работу техслужбы отвечающей за работу банкоматов-отказывается. А также лжет, скрывая действительное время сколько не работает оборудование!!!
Коментарі (6)
Ответ банка
Райффайзен Банк
15 лютого 2017, 16:00
Уважаемый polzovtel7!

Прежде всего, позвольте принести извинения за неудобства, возникшие в процессе Вашего обслуживания. В свою очередь, хотим сообщить, что через банкоматы проходит значительное количество операций, в связи с чем, иногда происходят технические сбои в их работе по разным причинам.
Уверяем Вас, что Банк прилагает усилия для обеспечения работоспособности технических средств Банка, а также профилактики возможных неполадок.
По состоянию на 13.02.2017 г., работоспособность банкоматов в г. Кменец-Подольский, была восстановлена.
Получить информацию о месторасположении и работоспособности (на момент запроса) банкоматов Банка, возможно в Информационном центре Банка, по телефонам: 0 (800) 500 500 (звонки со стационарных и мобильных телефонов в Украине бесплатные), 521 с мобильного (бесплатно для абонентов МТС, Vodafone), или на официальном сайте Банка (раздел «Отделения, банкоматы и центры самообслуживания») по ссылке: http://www.aval.ua/finlokator/.

С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»