Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Райффайзен Банку: Іванків, вул. Проскури, 9

Адреса:
Київська область, Іванків, вул. Проскури, 9
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Power Banking

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5
5 березня 2021, 14:25
Сегодня утром 05.03.2021 у пенсионерки, инвалида 2 гр, учителя с зарплатной карты сняли «в ноль» 54 000 грн транзакциями по 8000, 6000 грн через неизвестный банкомат ATM5001 RBA SVT3 DEP с 06:43 до 06:48
В основном снимала деньги в одном и том же банкомате RBA ATM1551 KRDF MOBIDIK, причем этот банкомат не позволял снять за раз более 2000 грн
Сама банковская карта дома, никому никогда не передавались ни сама карта ни пин-код к ней.
Что делать в таких ситуациях? Как поступать правильно? Есть ли надежда, что деньги вернут? Ведь это сбережения за многие года простого учителя-пенсионера.
Сразу же позвонила по номеру горячей линии, указанной на самой карте 8−800−500−500
По телефону приняли заявление о спорной транзакции (по одной или по всем не совсем понятно), дозвониться на горячую линию сложно вообще — долгое ожидание, как будто никто не хочет уже разговаривать или насколько мало операторов Колл-Центра.

При сегодняшнем посещении отделения RBA в райцентре выписку не дали, никаких письменных заявлений не принимали. Сказали только, что это не единичный случай за сегодня, что банкомат RBA ATM1551 KRDF MOBIDIK очень старый и ожидается его замена, но что толку сейчас для людей, которые пострадали уже и лишились своих денег?

Что делать в таких ситуациях, какая процедура? Звонить в полицию нужно? Что в полицию предоставлять? Какие обращения должны быть?
На сайте aval.ua невозможно найти информацию, как поступать в подобного рода ситуациях?
Кто может помочь в таких ситуациях, есть ли процедуры и сроки?
Есть информация из открытых источников, что необходимо подать письменную претензию в отделении банка в течении 1 дня с момента мошеннических действий — так ли это?
Коментарі (6)
Ответ банка
Райффайзен Банк
5 березня 2021, 14:36
Доброго дня! Нам прикро, що виникла така ситуація. В разі проведення по картці операцій з якими не згоден власник картки, в Інформаційному центрі Банку реєструється заява на спірну операцію. При цьому строки її розгляду можна також уточнити в Інформаційному центрі в телефонному режимі (в залежності від складності виниклої ситуації вони можуть змінюватись). По факту розгляду, клієнту надходять СМС- повідомлення в якому зазначаються результати. Додатково прошу вказати ідентифікаційний номер власника в особистих повідомленнях Банку, перевірю наявність заявки та можливість прискорення її розгляду. При цьому маємо зазначити, що інформація про результати/строки та інше може бути надана виключно власнику рахунка після ідентифікації в телефонному режимі або в чаті системи Райффайзен онлайн.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Райффайзен Банку за адресою Іванків, вул. Проскури, 9. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Райффайзен Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Райффайзен Банку розташованому за адресою  Іванків, вул. Проскури, 9- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.