Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банку: Бершадь, вул. Героїв України, 25
Адреса:
Вінницька область, Бершадь, вул. Героїв України, 25
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
vika1808
28 травня 2024, 15:28
Заблокували. Ніхто нічого не знає, ніхто ні чим допомогти не може, на відповіді треба чекати тижнями і місяцями, на надані документи для розблокування, то кажуть, через місяць, що їм вони не взагалі надані, тому надайте знову, потім знову чекаєте місяць, і знову кажуть надайте, бо їм вони не надані. Питання задають абсурдні, просять показати сплату податків, котрі я взагалі не повинна платити по закону і все в такому дусі. Просто тягнуть час, щоб якомога більше тримати у себе мої гроші і користуватися ними.
Написати коментар
Ответ банка
28 травня 2024, 15:32
Добрий день!
Нам прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Як і зазначали у відповідь на Ваш попередній відгук, Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Наразі звернення перебуває в роботі менеджера з питань клієнтського сервісу, який працює, щоб якнайшвидше допомогти. Додатково ми комунікуємо з Вами у приватних повідомленнях на цій платформі, робимо все можливе.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Як і зазначали у відповідь на Ваш попередній відгук, Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Наразі звернення перебуває в роботі менеджера з питань клієнтського сервісу, який працює, щоб якнайшвидше допомогти. Додатково ми комунікуємо з Вами у приватних повідомленнях на цій платформі, робимо все можливе.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Я є ФОП 2 групи з 2021 року, рахунок фізичної особи відкрив ще років 10 назад, але так і не користувався, якось зайшовши у відділення і поспілкувавшись, то вирішив продовжувати користуватись банком, а саме знімати готівку від підприємницької діяльності, бо у них 0% за зняття готівки, купував валюту на дозволені 50к грн в місяць, в це в останній раз, то відкрив депозит на 3 місяці валютний, бо була акція і запропонували гарний курс, якщо на 3 місяці відкрити. А вже ч цьому році вирішив відкрити також у них рахунок ФОП.
Рахунок ФОП прожив 5 днів. На рахунку було всього 3 операції:
1) Надходження грошей ПФД на рахунок
2) Покупка за гроші від ПФД товару у контрагента
3) Надходження грошей від клієнта за продаж товару
Все. Далі отримав блокування.
Написали список документів котрі треба надати та написати пояснення про діяльність, то я надав все на пошту з електронним підписом. В пояснені докладно пояснив, що я продаю та чим займаюсь і що мої основні покупці, це майстерні по виготовленню FPV дронів і логічно, що такими діями вони гальмують поставки запчастин для їх виготовлення.
Приходить відповідь, що не розблокують. Розумію, що це якась маячня, то йду в відділення подавати всі документи і самостійно робили скан-копії з оригіналів документів. Через декілька годин прийшло повідомлення менеджеру банку, що мені відмовлено. Скоріш за все, то навіть ніхто не дивився документи, бо я приніс їх за годину до закриття відділення, а о 20:30, то менеджер банку отримав повідомлення, що відмовлено.
Гроші сказали переведуть в інший банк з призначенням, що гроші заблоковані по статті 15, а саме шахрайство, виготовлення зброї масового вбивства і т.д., що буде вести одразу до проблем з банком, де гроші будуть отримані.
У відділені забрати гроші, а ні з депозита, котрий вже 1.5 місяці як закінчився, а ні з картки фізичної особи, а ні з рахунку ФОП — не дають.
Банк — дно. Такого відношення не очікував. Якщо дзвонити на гарячу лінію, то при кожному дзвінку на ті самі питання, то будете отримувати різні відповіді, так я це було в моєму випадку.
Коментарі (5)
Рахунок ФОП прожив 5 днів. На рахунку було всього 3 операції:
1) Надходження грошей ПФД на рахунок
2) Покупка за гроші від ПФД товару у контрагента
3) Надходження грошей від клієнта за продаж товару
Все. Далі отримав блокування.
Написали список документів котрі треба надати та написати пояснення про діяльність, то я надав все на пошту з електронним підписом. В пояснені докладно пояснив, що я продаю та чим займаюсь і що мої основні покупці, це майстерні по виготовленню FPV дронів і логічно, що такими діями вони гальмують поставки запчастин для їх виготовлення.
Приходить відповідь, що не розблокують. Розумію, що це якась маячня, то йду в відділення подавати всі документи і самостійно робили скан-копії з оригіналів документів. Через декілька годин прийшло повідомлення менеджеру банку, що мені відмовлено. Скоріш за все, то навіть ніхто не дивився документи, бо я приніс їх за годину до закриття відділення, а о 20:30, то менеджер банку отримав повідомлення, що відмовлено.
Гроші сказали переведуть в інший банк з призначенням, що гроші заблоковані по статті 15, а саме шахрайство, виготовлення зброї масового вбивства і т.д., що буде вести одразу до проблем з банком, де гроші будуть отримані.
У відділені забрати гроші, а ні з депозита, котрий вже 1.5 місяці як закінчився, а ні з картки фізичної особи, а ні з рахунку ФОП — не дають.
Банк — дно. Такого відношення не очікував. Якщо дзвонити на гарячу лінію, то при кожному дзвінку на ті самі питання, то будете отримувати різні відповіді, так я це було в моєму випадку.
Ответ банка
1 квітня 2024, 8:58
Добрий день!
Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що така ситуація мала місце.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Окремо хочемо подякувати Вам за вклад, який Ви робите задля Перемоги нашої країни. Обіцяємо докласти максимум зусиль задля вирішення питання.
Ваш запит зафіксовано та передано до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій контроль. Просимо очікувати на комунікацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що така ситуація мала місце.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Окремо хочемо подякувати Вам за вклад, який Ви робите задля Перемоги нашої країни. Обіцяємо докласти максимум зусиль задля вирішення питання.
Ваш запит зафіксовано та передано до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій контроль. Просимо очікувати на комунікацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp