Відділення Райффайзен Банку: Дунаївці, вул. Шевченка, 116
Адреса:
Хмельницька область, Дунаївці, вул. Шевченка, 116
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Pikachu74
26 листопада 2020, 14:21
На рахунок безкоштовного зняття готівки в будь-якому іншому банкоматі — це не правда, як було повідомлено працівником банку, за кожне зняття готівки є комісія у 3 грн плюс 100% є ще скрита комісія % від суми зняття готівки в іншому банкоматі. Далі якщо ви так піклуєтесь про ваших клієнтів, чому ваші працівники замість того щоб як найшвидше замінити банкомат, просто кудись розчинились? І тепер про тех підтримку, сама складська тех підтримка з усіх банків, слухавку не беруть, а тут у відповідях пишуть, що типу в них багато звернень, і в цьому випадку вони водять в оману. Такого скоцького відношення немає більше ні в якому банку.
Написати коментар
Ответ банка
26 листопада 2020, 14:30
Доброго дня! «Прихованих» комісій Банк не має взагалі, всі комісію утримуються виключно у випадку, якщо таке передбачено Тарифами з якими можна ознайомитись на сайті Банку, за посиланням https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya, обравши пакет послуг, на якому обслуговується Ваш картковий рахунок. Стосовно надання консультацій у телефонному режимі, на жаль, дійсно іноді може утворюватись тимчасова черга, зазвичай це пов'язане з неочікуваним збільшенням звернень. Просимо Вас зачекати з'єднання з оператором або написати своє питання в чаті системи «Райффайзен онлайн». Стосовно заміни/відновлення працездатності банкоматів, докладаємо зусиль для вирішення питань в стислі терміни.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коли ваший банк почне працювати, як нормальні банки? На даний момент таке відчуття, що банк займається відмиванням коштів, на усе місто два банкомати, один не працює по причині того, що його замінюють, а той що знаходиться у відділенні не працює взагалі.
Написати коментар
Ответ банка
26 листопада 2020, 13:36
Доброго дня! Приносимо вибачення за тимчасові незручності, що пов'язані з неможливістю скористатися банкоматом. В той же час зазначаємо, що за допомогою наших карток Ви можете не знімаючи кошти, проводити майже всі операції (сплата за товари та послуги в торгових точках та інтернеті, оплати та перекази коштів за допомогою системи «Райффайзен онлайн» та ін.) Крім того, наразі в більшості пакетів послуг, на умовах яких обслуговуються карткові рахунки, можливе безкоштовне зняття коштів в банкоматі інших банків. Якщо залишилися питання, зверніться до нашого Інформаційного центру, допоможемо з пошуком варіантів вирішення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
В нашому місті одне відділення і було три банкомати, один знаходиться в самому відділені, а другий знаходився на вулиці в стіні будівлі, мало того, що їхні банкомати часто не працюють, так вони забрали банкомат з вулиці. Сам банк закрили без пояснення причини до 18.10, а уже 19.10 знову висить друкований лист паперу з шрифтом 8 і написано, що відділення не працюватиме ще до 21.10. тех підтримка слухавку не бере взагалі
Коментарі (1)
Ответ банка
20 жовтня 2020, 13:51
Доброго дня! Дякуємо за відгук, відповімо найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp