Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банку: Гайсин, вул. 1 Травня, 2
Адреса:
Вінницька область, Гайсин, вул. 1 Травня, 2
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-16:45), тех.перерва: 16:45-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Олександр Степенко
26 грудня 2022, 10:19
Доброго дня. Сьогодні сталась прикра ситуація, хочу про неї розповісти щоб інші були більш обережні при виборі банку для кредитування. Я користувався послугами райфайзен банку, конкретніше кридитною картою «прозора». Тепер по суті проблеми, мав кредит у районі 20000 тис грн, 21.12.2022 погасив кредит повністю та заблокував карту, при цьому рахунок не закривав (на всяк випадок). Сьогодні отримую смс про списання коштів 38грн з зарплатної карти ну типу сума не значна тому думаю що все ок. Потім відкриваю додаток і бачу що на моїй кридитній карті -760 грн. при тому що кошти присутні на зарплатній карті 1500грн. Виходить таким чином що банк 5 років брав кошти з зарплатної карти для погашення відсотків, а но момент коли я вирішив закрити кредит вони мене знову у нього вігнали. Тепер делема якщо я зараз знову закриваю цей мінус, на наступний місяць знову буде списання по тілу кредиту бо вони мене в нього вігнали. Зателефонував оператору, нажаль не зміг отримати логічної відповіді чому так сталось. Ще цікава річ якби я не мав можливості глянути у додаток то за пару місяців мав би велику проблему. Я відчуваю себе обманутим, та рекомендую для кредитивування обирати інший банк. Ще оде, навіть якщо все скласти до кучі та вважати що типу це норм (нажаль), банк мав надіслати смс про списання коштів з кредитного рахунку, та повідомити що мій кредитний ліміт зміненно. На даний час роблю виключно для себе вивід що банк Райф що Манівео і типу подібні, наче всі від одніеї мами. Біда…
Коментарі (2)
Ответ банка
26 грудня 2022, 10:21
Доброго дня!
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні питанні, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні питанні, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вже більше чим пів години у черзі, що цікавеше передімною 4 чоловік, збоку є ще одна каса яка непрацює!!!
Написати коментар
Ответ банка
12 лютого 2020, 19:18
Доброго дня.
За отриманою інформацією, дійсно під час Вашого обслуговування виникла черга біля каси, через тривалість здійснення певного типу операцій. У відділенні передбачено одну посаду касира і найближчим часом другу касу буде демонтовано.
Додатково, слід проінформувати, що у клієнтів Банку існує можливість здійснювати більшість операцій дистанційно та цілодобово у разі використання системи «Райффайзен Онлайн». Зареєструватися в системі можливо за посиланням: https://online.aval.ua.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
За отриманою інформацією, дійсно під час Вашого обслуговування виникла черга біля каси, через тривалість здійснення певного типу операцій. У відділенні передбачено одну посаду касира і найближчим часом другу касу буде демонтовано.
Додатково, слід проінформувати, що у клієнтів Банку існує можливість здійснювати більшість операцій дистанційно та цілодобово у разі використання системи «Райффайзен Онлайн». Зареєструватися в системі можливо за посиланням: https://online.aval.ua.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»