Відділення Райффайзен Банку: Енергодар, вул. Центральна, 4
Адреса:
Запорізька область, Енергодар, вул. Центральна, 4
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
тимчасово не працює
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
19 квітня 2022, 9:14
Доброго дня!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Всегда получали социальныи выплоты без задержки. Но два месяца уже не получаем обращаюсь в соцслужбы говарят в банк обратитесь можно узнать как так все банки выдают, а Аваль нет если вы не проводите выплоты надо сообщать для перехода в другой банк
Написати коментар
Ответ банка
16 квітня 2022, 16:17
Доброго дня. Перепрошуємо за тривале очікування.
Ми розуміємо, що хотілось би отримати кошти на рахунок миттєво, особливо коли Ви вже знаєте куди їх витратити.
Запевняємо Вас, що кошти зараховуються відразу після того, як вони надходять до банку або не пізніше наступного робочого дня після отримання фінансування від державних органів, швидкість остаточного зарахування залежить від кількості таких зарахувань, бо система опрацьовує їх по черзі. Пам’ятайте, що періодично з легкістю можна перевіряти актуальний баланс рахунку у Райффайзен Онлайн або просто очікувати смс щодо зарахування (якщо сума більше 100 грн).
Перевіривши інформацію по Вашим рахункам зарахувань на них ми не знайшли.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми розуміємо, що хотілось би отримати кошти на рахунок миттєво, особливо коли Ви вже знаєте куди їх витратити.
Запевняємо Вас, що кошти зараховуються відразу після того, як вони надходять до банку або не пізніше наступного робочого дня після отримання фінансування від державних органів, швидкість остаточного зарахування залежить від кількості таких зарахувань, бо система опрацьовує їх по черзі. Пам’ятайте, що періодично з легкістю можна перевіряти актуальний баланс рахунку у Райффайзен Онлайн або просто очікувати смс щодо зарахування (якщо сума більше 100 грн).
Перевіривши інформацію по Вашим рахункам зарахувань на них ми не знайшли.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Пользуюсь услугами банка больше 10 лет. Особую благодарность выражаю сотруднице отделения Оксане. Компетентная, внимательная, приветливая. Вопросы, которые требовали уточнений, решались быстро и … доброжелательно)
СПАСИБО !)
Написати коментар
СПАСИБО !)
Ответ банка
21 грудня 2021, 11:04
Доброго вечора!
Дуже дякуємо Вам за приємні слова на адресу наших працівників. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже дякуємо Вам за приємні слова на адресу наших працівників. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Закрыл счёт по кредитной карте ещё 13.12. Банк забрал и порезал карту. Оператор с горячей линии, говорит, что счёт закрыт. Нужна СРОЧНО справка о закрытии счёта, которую ни как не могут предоставить. Справку с пятницы обещали выслать на отделение, но на сегодняшний день результата ноль. И это компьютерный век!!!
Написати коментар
Ответ банка
20 грудня 2021, 15:00
Доброго дня! Для можливості вирішення Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, нам Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Все изменения наши специалисты сделают автоматически, поэтому Вам не надо обращаться в отделение банка.
далее было написано что банк работает хорошо вы не переживайте и берегите себя.
29.03.2022 г. мне в приложение приходит уведомление что начислены проценты за использование кредита 4213грн. Я и охренел!!! Спешивается, а в чем заключались кредитные каникулы? Зачем мне банк прислал сообщение о них? И почему не надо звонить в банк? Если бы банк не ввел меня в заблуждение я просто сделал платёж и все. Не было бы этих диких процентов. Мне просто интересно может ещё кто-то попал в такое положение как и я. После победы получается надо подавать на этот банк в суд и пусть в суде менеджеры банка объясняют зачем они высылали людям такие сообщения о «КАНИКУЛАХ» которых не было.