Відділення Райффайзен Банку: Виноградів, вул. Корятовича, 17
Адреса:
Закарпатська область, Виноградів, вул. Корятовича, 17
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), перерва: 13:00-14:00, тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
yuralyah
14 лютого 2021, 20:58
давно є клієнтом даного відділення, часто знімаю готівку через касу, відколи молодий касир жодного разу проблем не було з зняттям готівки! дуже приємна і ввічлива дівчинка, завжди допоможе та підскаже, знає відповідь на кожне питання! дякую що вдосконалюютесь!
Написати коментар
Ответ банка
14 лютого 2021, 21:01
Доброго вечора! Дякуємо за позитивний відгук. Запевняємо, що й надалі будемо робити все можливе, щоб обслуговування у нашому банку викликало лише задоволення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Відповідь адміністратора
17 лютого 2021, 19:04
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 17.02.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
У середу відвідала Виноградівське віддідення Райффайзен банк аваль. Так як я з Хуста, відвідую відділення не часто. Отримувала гроші з рахунку через касу, касир Евеліна надзвичайно вічлива та компетентна у своїй роботі. До цього мене зустрічала касир інша жінка, обслуговування було нижче середнього, а зараз новий касир вітається, прощається і бажає гарного дня. Дуже рідко пишу відгуки але завдяки Евеліні візит у ваш банк приємно запам’ятався. Дякую!!!
Написати коментар
Ответ банка
14 лютого 2021, 20:51
Доброго дня! Дуже приємно отримувати позитивні відгуки від наших Клієнтів. Дякуємо, що знайшли час його залишити. Запевняємо, що й надалі будемо надавати послуги найвищої якості та робити все можливе, щоб обслуговування у нашому банку викликало лише задоволення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Доброго дня.
Сьогодні звернувся в Банк і дуже розчарувався в його обслуговуванні…
Працівники що на касі що на видачі і пройому документів хамлять і насміхаються з людей і це я зараз не тільки про себе… за той час поки я стояв в черзі спостерігав шо ті «професіонали» роблять
Тим баче вони не знають своєї роботи
Їх питаєш вони не знають що відповісти… починають мммкати
І зараз читаючи інші відгуки бачу що не тільки я один недовольний обслуговуванням даного віділення банку
Надіюсь мою критику приймуть до уваги
І приймуть добре рішення
Дякую.
Написати коментар
Сьогодні звернувся в Банк і дуже розчарувався в його обслуговуванні…
Працівники що на касі що на видачі і пройому документів хамлять і насміхаються з людей і це я зараз не тільки про себе… за той час поки я стояв в черзі спостерігав шо ті «професіонали» роблять
Тим баче вони не знають своєї роботи
Їх питаєш вони не знають що відповісти… починають мммкати
І зараз читаючи інші відгуки бачу що не тільки я один недовольний обслуговуванням даного віділення банку
Надіюсь мою критику приймуть до уваги
І приймуть добре рішення
Дякую.
Ответ банка
10 грудня 2020, 20:43
Доброго вечора! Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу працівників відділення Банк. Дозвольте нам детально розібратися в ситуації та, в разі необхідності, вжити заходів для запобігання подібному у майбутньому. Для цього просимо Вас в особистих повідомленнях вказати своє ПІБ та ідентифікаційний номер та, по можливості, детально описати ситуацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp