Відділення Райффайзен Банку: Хмельницький, вул. Шевченка, 11
Адреса:
Хмельницький, вул. Шевченка, 11
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15, перерва: 13:00-14:00), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
SvitlanaKelly
20 листопада 2023, 16:13
Доброго дня. Сталась така ситуація: користувалась успішно рахунками. Відкрила депозит «Вільний» у райффайзен банку. Все було чудово. Якихось незрозумілих сум або великих доходів не надходило. Надалі було подано документи підтвердження доходів,і інформація про відкриття ФОП. Вже тиждень чекаю поки банк перекаже мої кошти з рахунків і депозиту за реквізитами у іншому банку, однак тиша. Менеджер обіцяла зарахування коштів на інший рахунок протягом 5 діб. Запит в чат онлайн подано 13.11, на емейл 15.11. надалі просто ігнорується повідомлення. Я чекаю на свої кошти!
Коментарі (3)
Ответ банка
20 листопада 2023, 16:22
Добрий день!
Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації та розуміємо, що дане блокування було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію. Будемо вдячні, якщо продублюєте Ваші дані в особисті повідомлення для можливості швидкого та якісного вирішення запиту.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації та розуміємо, що дане блокування було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію. Будемо вдячні, якщо продублюєте Ваші дані в особисті повідомлення для можливості швидкого та якісного вирішення запиту.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Оператор гарячої лінії Ірина не надала інформацію необхідну мені для здійснення банківського переказу (МФО та ЄДРПОУ банку), при тому що я є їхнім клієнтом, маю відкритий рахунок і пройшов ідентифікацію клієнта банку. На моє прохання надати інформацію, вона повідомила, що у мене ці дані є у договорі. Я ще раз наголосив, що таких даних не знаходжу і попросив їх назвати. Оператор Ірина сказала мені шукати ці дані у договорі і попрощалася. При цьому у договорі вказано лише МФО банку, а ЄДРПОУ відсутній.
У Хмельницькому відділенні по вул. Шевченка клієнтів обслуговують не краще. На сайті банку я прочитав інформацію про зміну реквізитів банку https://www.aval.ua/finlokator/info-for-khm/
Коли з цим питанням звернувся до працівників відділення по вул. Шевченка, вони відповіли що нічог оне мінялося. Наступного для повернувся з роздрукованою із сайту новиною. Вони почали виясняти, телефонувати у Київ і нарешті самі розіралилася що і як помінялося.
Ось такі професіонали у Райффайзен банку Аваль.
Написати коментар
У Хмельницькому відділенні по вул. Шевченка клієнтів обслуговують не краще. На сайті банку я прочитав інформацію про зміну реквізитів банку https://www.aval.ua/finlokator/info-for-khm/
Коли з цим питанням звернувся до працівників відділення по вул. Шевченка, вони відповіли що нічог оне мінялося. Наступного для повернувся з роздрукованою із сайту новиною. Вони почали виясняти, телефонувати у Київ і нарешті самі розіралилася що і як помінялося.
Ось такі професіонали у Райффайзен банку Аваль.
Ответ банка
30 червня 2015, 12:17
Шановний Mila88!
Дозвольте нам більш детально розібратись з ситуацією, що склалась під час Вашого консультування оператором Інформаційного Центру Банку. Будемо вдячні, за надання додаткової інформації, яка допоможе ідентифікувати дану розмову та здійснити аналіз дій співробітника Банку, а саме: номер телефону, з якого було здійснено дзвінок, дату та приблизний час звернення, надіславши на електронну адресу Банку: info@aval.ua.
Банком було прийнято до уваги Ваші зауваження та вжито необхідних заходів для запобігання виникненню подібних ситуацій у майбутньому, зокрема, зосереджено увагу співробітників Банку на коректному та належному інформуванні Клієнтів.
Маємо надію, що непорозуміння, яке виникло під час звернення до співробітників відділення не відобразиться на загальному вражені від роботи Банку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Дозвольте нам більш детально розібратись з ситуацією, що склалась під час Вашого консультування оператором Інформаційного Центру Банку. Будемо вдячні, за надання додаткової інформації, яка допоможе ідентифікувати дану розмову та здійснити аналіз дій співробітника Банку, а саме: номер телефону, з якого було здійснено дзвінок, дату та приблизний час звернення, надіславши на електронну адресу Банку: info@aval.ua.
Банком було прийнято до уваги Ваші зауваження та вжито необхідних заходів для запобігання виникненню подібних ситуацій у майбутньому, зокрема, зосереджено увагу співробітників Банку на коректному та належному інформуванні Клієнтів.
Маємо надію, що непорозуміння, яке виникло під час звернення до співробітників відділення не відобразиться на загальному вражені від роботи Банку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»