Відділення Райффайзен Банку: Кагарлик, вул. Незалежності, 1
Адреса:
Київська область, Кагарлик, вул. Незалежності, 1
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
26 березня 2024, 9:02
Добрий день!
Перш за все вдячні за очікування відповіді. Михайло, цінуємо за співпрацю з Райфом, тим паче такий тривалий час.
Ми засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу та користування нашим банкоматом, призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс. Дякуємо за фідбек, адже це допомагає удосконалювати наш сервіс та обслуговувати Клієнтів на ще вищому рівні.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних, а саме контактний номер телефону або ідентифікаційний код.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все вдячні за очікування відповіді. Михайло, цінуємо за співпрацю з Райфом, тим паче такий тривалий час.
Ми засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу та користування нашим банкоматом, призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс. Дякуємо за фідбек, адже це допомагає удосконалювати наш сервіс та обслуговувати Клієнтів на ще вищому рівні.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних, а саме контактний номер телефону або ідентифікаційний код.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
І мені хотілося б щоб банк і надалі радував мене та інших клієнтів високою якістю обслуговування. На жаль, у моєму місті (Кагарлик, Київська область) часом здається, що ти маєш справу не з сучасним банком, який підтримує європейські стандарти банкінгу, а з приватом або ощадом у їхніх найгірших проявах.
Все відбувається одного дня, 25 березня.
Найближчий до мене банкомат райфу на вулиці Россавській 24 просто вимкнено. Кілька днів тому знімав у ньому готівку. Банкомат дуже брудний. Спочатку він був просто брудним, запорошеним, потім його протерли брудною ганчіркою і просто розмазали цей бруд банкоматом і екраном так, що важко прочитати, що там на екрані. Невже така велика проблема для банку, відділення якого є в Кагарлику — раз на тиждень із ганчіркою та серветками та містером мускулом протерти екран і сам банкомат? Банкомат місяцями брудний і всім начхати.
Не зміг зняти готівку — пішов у банкомат у відділення. Десь кілометр від непрацюючого банкомату. Почалася повітряна тривога, відділення зачинилося. Не біда — другий банкомат на вулиці, якось зніму гроші. Переді мною бабуся та дідусь знімають гроші. Їм складно, знімають у кілька прийомів, можливо, вони не знають, що можна ввести суму вручну і отримати за один прийом, знімають у кілька прийомів по тисячі. Все це не швидко, стою під дощем хвилин 10−15, чекаю. Підходить моя черга. Знімаю через телефон із NFC. Мені треба зняти так, щоб були сотні та двухсотки. Тож знімаю 800. Банкомат видає. Намагаюся повторити — вдруге з NFC банкомат відмовляється давати готівку. Пише абсурдні помилки, наприклад «ваш банк недоступний» або «неможливо виконати цю операцію». Загалом зняти з NFC я не зміг. Добре, що в рюкзаку була карта, за її допомогою я без проблем зняв необхідну мені суму. Чому банкомат не дозволяє виконати більше однієї операції зняття з NFC? Якщо десь стоять ліміти на такі операції — як їх зняти? У додатках не знайшов.
Закінчив із банкоматом. Складаю речі у рюкзак. У тамбурі банку прибирає прибиральниця. Замітає сміття у совок, відчиняє двері назовні та просто викидає сміття назовні на тротуар. Це нормально? Це вже європейський банк чи вже ні? Якщо у прибиральниці культурний рівень не дозволяє зрозуміти, що так робити не можна — можливо, у начальника відділення є розуміння? Купуйте прибиральниці відро для сміття, щоб не довелося викидати сміття на вулицю, це не нормально, центр міста, шановний банк і таке відбувається. Якщо Ви думаєте, що я вигадую — готовий надати точний час, коли це було, подивітесь по камерах.
Давайте зробимо банк краще — щоб вам не було соромно, а клієнтам було приємно користуватися вашими послугами. Дякую!