Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Райффайзен Банку: Київ, вул. Севастопольська, 7/13

Адреса:
Київ, вул. Севастопольська, 7/13
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

 

 

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
24 жовтня 2023, 17:46
Залишу свій досвід спілкування з фін.моніторингом Банку.
Моя мати є приватним підприємцем. Щомісяця частину свого доходу (задекларованого) знімає готівкою для власних потреб, а іншу частину відправляє на мій рахунок в якості фінансової допомоги для майбутнього придбання мною нерухомості. Таким чином моя мама хоче допомогти мені фінансово, оскільки має таку можливість. Крім того, певну частину заробітної плати, одержаної на рахунок в іншому банку, я знімав та вносив на рахунок Райфу для розміщення на ощадному рахунку. 09 жовтня 2023 року банк без попередніх запитів заблокував рахунки. 10 жовтня 2023 року, звернувшись до відділення, мені надали лист із запитом про надання пояснень операцій за рахунком. В той же день, мною були надані запитувані документи (податкова декларація, виписка із ЗП рахунку, довідка із ПФУ про нараховані доходи) та письмові пояснення суті операцій. 13 жовтня 2023 року Банк надіслав додатковий запит на надання доцільності перерахування коштів моєю мамою на мій рахунок. Я знов пояснив Банку, що моя мама направляє частину свого прибутку мені в якості допомоги для придбання квартири. 20 жовтня 2023 року Банк надіслав ще один запит із тим самим питанням — «з якою метою Ваша мати перераховує кошти на Ваш рахунок, а не зберігає їх на своєму». Окрім того банк запросив пояснити розрахунки із моїм другом на 50, 150 та 850 гривень (4 докумети за 2 місяці), здійснені в іншому Банку та які працівники Райфу побачили у наданій виписці із ЗП рахунку (чому банк цікавлять розрахунки на 50 та 150 грн — загадка). У відповідь я відправив письмові пояснення моє матері що вона перераховує кошти своєму сину як фінансова допомога. Сьогодні, 24 жовтня 2023 року у відповідь я отримав запит пояснити доцільність перерахування коштів ФОП моєї матері мені… Крім того Банк знову попросив виписку, яка підтверджує виплату мені заробітної плати (яку я надіслав в першому листі). Останнім пунктом запиту було «підтвердити перерахування коштів на ТОВ». Якого перерахування, на який «ТОВ» банк не уточнив, тому навіть уявлення не маю що саме банк хоче…
Підсумок. пройшло 2 тижні та 4 запити. Банк ходить по колу та ставить одні й ті ж запити — «для чого Ваша мати дає вам гроші». Питання не в походжені — адже походження підтверджене декларацією, звітом з ПРРО та випискою з рахунку ФОП, який також відкритий в РАЙФі. Я тричі пояснював що моя мама допомагає мені з придбанням нерухомості. Банк ігнорує ці пояснення та продовжує ставити це питання повторно. Крім того банк повторно запитує виписки із зарплатного рахунку, що явно свідчить про те, що банк не зацікавлений в їх розгляді та аналізі, а просто повторно запитує одні й ті ж пояснення та документи.

Представники РАЙФУ! Свої контакти я вам вже давав в особисті.
Крім того, прошу не писати стандартну фразу, що Банк не блокує рахунки, а спочатку пише запит. Це є не правдою. Мій рахунок спочатку було заблоковано, а потім надано запит із вимогою надати пояснення операціям.

Я вважаю, що перекази між родичами першого ступеня споріднення — це особисті справи сім'ї і банк максимум повинно цікавити походження коштів, а не те в кого із членів сім'ї вони зберігаються. а запити про переказ другу 50 гривень в іншому банку — взагалі смішно.
Тому якщо хтось хоче обрати собі надійного партнера — вам точно не в Райф.
Коментарі (7)
Ответ банка
Райффайзен Банк
24 жовтня 2023, 17:56
Добрий день!

Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Розблокування рахунку в такому випадку можливе після надання документів — це можуть бути виписки з рахунків відправників, в яких відображається що саме за кошти надходили на рахунки, коштом яких Вони Вам здійснили зарахування. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Ми будемо вдячні, якщо Ви продублюєте Ваші дані в особисті повідомлення для можливості швидкого та якісного вирішення Вашого запиту. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
25 січня 2023, 16:15
Співробітник Валентина предвзято задавала питання, пред’являла претензії, тикала ручкою в екран мого телефону, хватала його руками. Персонал некваліфікований, грубий і ненавадить клієнтів банку
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
25 січня 2023, 16:21
Доброго дня!

Нам вкрай прикро, що досвід обслуговування в Райфі призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок. Ми завжди готові працювати над собою та дякуємо Вам за відвертість. Дуже хочемо розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
3
4 березня 2021, 11:15
В ночное время в отрезок времени с 1:00 до 8:00 провели без моего ведома подряд шесть платежей и ранее в другой день пять платежей, всего списаных средств на суму боле девяти тысяч гривен.

Первый раз не понял что произошло, так как позвонил менеджеру банка и она успокоила что деньги сняты только моими операциями, посмотреть детально выписку не было возможности потому что в онлайн режиме у них (у банка) задержки… даже менеджер не смогла посмотреть детали платежей ((

При второй краже более крупной части сумы сразу же посетил банк и обратился к персональному менеджеру, после чего ею было предложено позвонить на горячую линию оспорить платежи и заблокировать карту.
Оператор на линии обещала что банк разберется информацию передадут в сб банка и после выяснения меня проинформируют.

Ну «молодцы» конечно разбирались не долго, всего два дня, наверное больше и не нужно времени. что бы написать тупую отписку смс сообщением на телефон, что мы проанализировали оспоренные транзакции и к сожалению не можем вернуть вам деньги))

У меня вопросы:
что за дырявая система защиты у данного банка?!
почему меня детально не проинформировали звонком?1

Карте всего больше месяца, карту особо нигде не светил, рассчитаться всего в трех торговых точках, но в интернете картой вообще не рассчитывался, информацию никому не передавал!

Деньги стали списывать после зачисления на карту 50000,00 тысяч…

Получатель краденых средств с моей карты UP *SHIPUP VINNITSYA что это за дыр. я в интернете информации не смог найти.

Ничего не понятно, но ясно одно, что я это так не оставлю и буду обращаться в вышестоящие органы!
Коментарі (5)
Ответ банка
Райффайзен Банк
4 березня 2021, 11:33
Доброго дня! Нам прикро, що Ви потрапили в подібну ситуацію, однак всі платежі за допомогою карток зазвичай проходять з внесенням реквізитів картки, які відомі тільки її власнику, та введенням паролів для підтвердження операцій. Ми готові розібратися в ситуації та надати більш детальні коментарі, якщо вкажете Ваш ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях Банку. Також, якщо Ви вважаєте, що проти Вас скоєні шахрайські дії з боку третіх осіб, рекомендуємо якнайшвидше звернутися з заявою до поліції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
5
15 вересня 2020, 14:27
Сьогодні обслуговувалася у відділенні банку за адресою вул.Севастопольська 7/13, відділення Дарниця 4. Дуже сподобався сервіс і ставлення до клієнтів керівництва та персоналу. Дякую Вам.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
15 вересня 2020, 14:33
Доброго дня! І ми дякуємо Вам за відгук. Запевняємо, що й надалі будемо надавати нашим Клієнтам якісні послуги та допомагати в будь-яких питаннях.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
3
28 березня 2017, 16:28
Предмет обращения: Качество обслуживания

Текст сообщения: Отделение закрыто на обед с 2 до 3, рядом работают другие иностранные банки, они об обеденном перерыве и не слышали. Мне сотрудник банка, вышедший в обед к банкомату заявил. что они как и все люди имеют право на обед. Это демагогия, все равно что магазин закрывается на обед, как в старые советские времена. И это называется современный банк? К сведению, в западных банках даже нанимают почасово людей для работы в обеденное время, чтобы сотрудники могли пообедать, а их заменить, но клиенты обслуживались. Кстати, и в Москве все отделения банка Райффайзен работают без перерыва и до 20:00. А у вас до 17:00 касса работает. Мне кажется, это сделано специально, чтобы клиенты уходили.
Коментарі (3)
Ответ банка
Райффайзен Банк
28 березня 2017, 17:36
Уважаемый Геннадий!
Ваше замечание относительно графика работы отделений Банка, направлено в ответственное подразделение для проведения детального анализа и рассмотрения возможности внесения изменений в режим работы отделений Банка в дальнейшем. Хотим отметить, что процедура рассмотрения подобных вопросов требует задействования многих подразделений Банка и определенного времени. При этом, в настоящее время Банком принято решение о необходимости оптимизации графика работы отделений, в рамках которой, режим работы отделений стандартизировано.
Обращаем Ваше внимание, что большинство операций, проводимых в кассах отделений Банка, возможно осуществлять с помощью системы «Райффайзен Онлайн». С условиями подключения, возможностями системы, и инструкцией по работе в данной системе возможно ознакомиться на официальном сайте Банка по ссылке: https://www.aval.ua/personal/online. Также, существует возможность осуществления многих операций с помощью сети самообслуживания, с правилами пользования которой возможно ознакомиться по ссылке: https://www.aval.ua/personal/all_services/rules.
Надеемся на понимание и дальнейшее сотрудничество.

С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відділення та банкомати Райффайзен Банку в Києві 🏦 / Відділення Райффайзен Банк: вул. Севастопольська, 7/13 , Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Райффайзен Банку за адресою Київ, вул. Севастопольська, 7/13 . Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Райффайзен Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Райффайзен Банку розташованому за адресою  Київ, вул. Севастопольська, 7/13 - конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.