обманутый вкладчик
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
В банке работают ВОРЫ!!! За декабрь 2014года удержали налоги з депозитов вместо 15%, аж 21,5%!!! В банке АРКАДА период начисления процентов по депозитам с 29 по 28 число каждого месяца. Сегодня в Аркаде получил проценты по депозитному договору за период с 29 декабря 2014 года по 28 января 2015года и недоплатили 64грн. Только дома обнаружил, когда перепороверил выписку банка. Схема воровства: В 2014 году налог с депозитов был 15%, в с 1 января 2015 года 20%+1,5% военный сбор, итого 21,5%. Банк должен был с 29 по 31 декабря взять налог 15%, а с 1 января по 28 января-21,5%. Вместо этого Аркада взяла 21,5% за весь период начиная с 29 декабря 2014, т.е. на 6,5% больше, чем положено по Налоговому кодексу. В результате банк украл, присвоил себе- 64грн, ведь в феврале банк будет перечислять наши налоги только за январь 2015года. В банке десятки тысяч вкладчиков, с каждого по чуть-чуть и миллион в кармане. Безграмотная начальница депозитного отдела ссылается на их внутреннюю инструкцию. Эта инструкция АРКАДЫ противоречит Законам Украины и Налоговому Кодексу. Думаю писать в НБУ и Налоговую.
Написати коментар
Коментарі - 11
Та же самая ситуация. Звонил в депозитный отдел, получил ответ, что им так сказали юристы с нас брать 21,5%. Им пофиг, что ставка вступила в действие с 1 января. Объяснение было вообще, как говорится, хоть стой, хоть падай: проценты вам начислены уже в январе, значит, с вас надо брать по новой ставке. Бедные люди, у кого в конце срока. Если у них депозит с января по январь, то они ж им за весь 2014 могут под 21,5% взять и тоже объяснить, мол, мы же вам уже в январе начислили.
Пытался объяснить, что это неправильно, но только услышал ответ, что в телефонном режиме этот вопрос не решить, мол, пишите заявление на имя главы правления, а наши юристы вам ответят. Думаю, надо таки написать. Дело попахивает обычным разводом. Кинуть людей, а потом тем, кто возмущается, вернуть. А возмущаться будут далеко не все. Так и заработают прилично денег.
Кому интересно, шапка заявления:
Голові правління ПАТ АКБ «Аркада»
Паливоді К.В.
ПІБ и ваши данные
Заява
и т.д. в произ
Пытался объяснить, что это неправильно, но только услышал ответ, что в телефонном режиме этот вопрос не решить, мол, пишите заявление на имя главы правления, а наши юристы вам ответят. Думаю, надо таки написать. Дело попахивает обычным разводом. Кинуть людей, а потом тем, кто возмущается, вернуть. А возмущаться будут далеко не все. Так и заработают прилично денег.
Кому интересно, шапка заявления:
Голові правління ПАТ АКБ «Аркада»
Паливоді К.В.
ПІБ и ваши данные
Заява
и т.д. в произ
- +
- 0
- Yevgen1111
- 20 лютого 2015, 14:08
- #
Шановний Ден!
По моїм підрахункам (втрата 64 грн. за 3 дні при перевищенні фактичної ставки на 6,5%) у вас в банку десь 120 тис. грн. Ймовірно це не єдиний банк де у вас гроші. У мене питання до вас, як до небідної людини — хіба варто піднімати такий кіпіш, витрачати свій час і нерви в зв'язку з втратою 64 грн.?
Я згоден з тим, що всі мають дотримуватися умов договорів і вимог законодавства, але чи варті ті 64 грн. в вашому випадку цього?
По моїм підрахункам (втрата 64 грн. за 3 дні при перевищенні фактичної ставки на 6,5%) у вас в банку десь 120 тис. грн. Ймовірно це не єдиний банк де у вас гроші. У мене питання до вас, як до небідної людини — хіба варто піднімати такий кіпіш, витрачати свій час і нерви в зв'язку з втратою 64 грн.?
Я згоден з тим, що всі мають дотримуватися умов договорів і вимог законодавства, але чи варті ті 64 грн. в вашому випадку цього?
Подозреваю, что на таких, как вы, этот маневр банка и рассчитан. Кто пойдет разбираться, а большинство не пойдет. При этом с миру по нитке, голому — рубаха. Банк может себе из воздуха сделать миллион-другой.
P.S. Кстати, по-вашему, тот, у кого 120 млн, разбрасывается десятками тысяч гривен направо-налево?
P.S. Кстати, по-вашему, тот, у кого 120 млн, разбрасывается десятками тысяч гривен направо-налево?
- +
- 0
- Yevgen1111
- 22 лютого 2015, 10:03
- #
Ну і хай робить собі мільйон. Мені не шкода до тих пір поки він справно платить мені 26,5% річних мінус податки. А на рахунок «розкидатися грошима» — питання в тому, що для людини важливіше — гроші чи вільний час з нервами. Я вважаю, що година мого вільного часу варта певної суми грошей і, якщо потенційна вигода (як ці +6,5% за 3 дні) від якогось проекту менша ніж моя втрата в вільному часі, я цим займатися не буду. Як бонус отримаю цілі нерви. Просто дуже тонка грань між людиною у якої Є гроші і тією, яка Є РАБОМ цих грошей. Не треба забувати що гроші це не самоціль, а лише засіб досягнення життєвих цілей. Принаймні я так вважаю.
Т.е. если вы оцениваете ваше свободное время дороже, чем 64 грн/час, то вы не будете возражать, если вас будут грабить каждый час на 64 грн?
- +
- 0
- Yevgen1111
- 24 лютого 2015, 9:38
- #
Це залежить як саме планують грабувати. Якщо одна моя година, витрачена одного разу на з'ясування стосунків з банком, буде мені економити 64 грн. щогодини, то її відносна «цінність» 64*8*30=15 360 грн./міс. А якщо мені треба витрачати 8 годин в день (тобто цілий день) щоб слідкувати щоб мене не надурили на 64*8=512 грн, то я буду просто шукати виходу з цього становища через зміну обставин. Але в повідомленні мова йде про те, що банк 1 (одни) раз неправильно розрухував відсотки і людина недоотримала 64 грн. І щоб ці 64 грн. повернути вона витратила декілька годин свого часу і попсувала собі і співробітникам банку нерви. І все за 64 грн.
Во-первых, из чего видно, что человек потратил несколько часов на то, чтоб вернуть 64 грн?
Во-вторых, с чего вдруг надо думать о том, что у работников банка попортились нервы? Пусть не воруют деньги, не будут портить себе нервы.
P.S. Я вас понял. Если только вас будут грабить регулярно, тогда вы будете что-то предпринимать, а так время от времени вас можно ограбить и быть в твердой уверенности, что ничего в ответ вы предпринимать не будете.
Во-вторых, с чего вдруг надо думать о том, что у работников банка попортились нервы? Пусть не воруют деньги, не будут портить себе нервы.
P.S. Я вас понял. Если только вас будут грабить регулярно, тогда вы будете что-то предпринимать, а так время от времени вас можно ограбить и быть в твердой уверенности, что ничего в ответ вы предпринимать не будете.
- +
- 0
- Yevgen1111
- 25 лютого 2015, 17:53
- #
Ви мене не правильно зрозуміли. Я проти того, щоб мене грабували, регулярно чи ні. І якщо я дізнаюся про такі факти я реагую в залежності від суттєвості вкраденого. Але, в той же час, я ніколи не перераховую свої відсоткові доходи до копійки. Я просто знаю приблизну суму і слідкую щоб сума відсотків була саме такою. І якби я, маючи в банку 120к, якось дізнався, що банк недодав мені 64 грн, я не пішов би витрясати душу з «Безграмотной начальницы депозитного отдела». Просто тому, що час і нерви для мене дорожче ніж 64 грн.
А на рахунок того, що «Пусть не воруют деньги, не будут портить себе нервы» — ви справді вважаєте що ті 64 грн. були особисто «вкрадені» керівницею депозитного відділу? Якщо хочеться позвинувачувати і покачати права, то треба це робити з тим, хто дійсно відповідальний, а не з тим, до кого зміг дотягнутися. Ну а «Думаю писать в НБУ и Налоговую» це взагалі пахне «пенсією» коли нічим зайнятися і люди всяклю фігнею себе займають.
А на рахунок того, що «Пусть не воруют деньги, не будут портить себе нервы» — ви справді вважаєте що ті 64 грн. були особисто «вкрадені» керівницею депозитного відділу? Якщо хочеться позвинувачувати і покачати права, то треба це робити з тим, хто дійсно відповідальний, а не з тим, до кого зміг дотягнутися. Ну а «Думаю писать в НБУ и Налоговую» це взагалі пахне «пенсією» коли нічим зайнятися і люди всяклю фігнею себе займають.
Вы считаете, что написать в НБУ — это прям неделю времени надо?
В отличие от вас я всегда стою на принципе справедливости. И даже по большей части не из-за денег (ибо часто сумма даже 64 гривнами не пахнет), а из-за того, что закон существует для того, чтоб его придерживались абсолютно все и не наживались на беспринципных уловках. Есть закон, есть норма, есть правило — будьте добры их придерживаться. Многие в нашем народе, как вы, махают на свои права рукой, а потом только жалуются, мол, у нас ничего нет, а вот начальник депозитного отдела уже на Мерседесе ездит. И только восхищаются, как за границей судятся с обидчиками, выигрывают дела, получают компенсации, но сами палец о палец не ударят. Да, пусть заграничные и наши суды — не одно и то же, но свою правоту во многих случаях можно доказать и без суда.
Возвращаясь к затратам времени. Сегодня написал за 5 минут заявление, потом, проезжая мимо Аркады, закинул заявление в ящик для корреспонденции. Просто запредельные затраты времени!!!
В отличие от вас я всегда стою на принципе справедливости. И даже по большей части не из-за денег (ибо часто сумма даже 64 гривнами не пахнет), а из-за того, что закон существует для того, чтоб его придерживались абсолютно все и не наживались на беспринципных уловках. Есть закон, есть норма, есть правило — будьте добры их придерживаться. Многие в нашем народе, как вы, махают на свои права рукой, а потом только жалуются, мол, у нас ничего нет, а вот начальник депозитного отдела уже на Мерседесе ездит. И только восхищаются, как за границей судятся с обидчиками, выигрывают дела, получают компенсации, но сами палец о палец не ударят. Да, пусть заграничные и наши суды — не одно и то же, но свою правоту во многих случаях можно доказать и без суда.
Возвращаясь к затратам времени. Сегодня написал за 5 минут заявление, потом, проезжая мимо Аркады, закинул заявление в ящик для корреспонденции. Просто запредельные затраты времени!!!
И хочется еще раз акцентировать внимание на таком моменте: если бы у вас было не 120 тыс., а 120 млн, вы бы за 64 тыс. тоже не пошли бы требовать возврата?
- +
- 0
- Yevgen1111
- 26 лютого 2015, 13:35
- #
Ви праві. За свої права треба боротися. І я вдячний вам за те, що ви це робите і для моєї користі теж.
На рахунок 120 млн і 64 тис. — якби у мене було 120 млн., то поверненням 64 тис. займався б мій юрист. Але навіть якби це довелося робити мені — між 64 грн. і 64 тис. грн є велика різниця. 64 грн — ціна бізнес-ланча, а 64 тис. — 70 комплектів військової форми.
Що хочу відзначити — чим більше капітал, тим важче ним управляти без втрат і крадіжок. Якби у мене було всього 20 тис. грн. в 1 банку, я б чекав ті відсотки як подію і переразовував би їх до копійки. А коли у людини декілька значних депозитів в різних банках з різними умовами, то доводиться покладатися на сумлінність банків. Про 120 млн. взагаі мовчу — ними практично неможливо управляти самостійно.
На рахунок 120 млн і 64 тис. — якби у мене було 120 млн., то поверненням 64 тис. займався б мій юрист. Але навіть якби це довелося робити мені — між 64 грн. і 64 тис. грн є велика різниця. 64 грн — ціна бізнес-ланча, а 64 тис. — 70 комплектів військової форми.
Що хочу відзначити — чим більше капітал, тим важче ним управляти без втрат і крадіжок. Якби у мене було всього 20 тис. грн. в 1 банку, я б чекав ті відсотки як подію і переразовував би їх до копійки. А коли у людини декілька значних депозитів в різних банках з різними умовами, то доводиться покладатися на сумлінність банків. Про 120 млн. взагаі мовчу — ними практично неможливо управляти самостійно.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися