Не можливо виконати переказ коштів на іншу картку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Альянс Банку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.3 |
| USD | 42.05 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
При спробі хоч якось звʼязатися з підтримкою — в чаті — ігнор, у дзвінках — збивають трубку. Що у них на думці — не ясно. При тому за місяць не виконував переказів на якусь колосальну суму, користувався карткою при купівлях і все ніби було спокійно.
Дуже дивна ситуація, а найгірше — халатне відношення до клієнтів з боку підтримки…
Будемо раді все пояснити щодо ваших лімітів. Перепрошуємо, якщо ви не одразу отримали консультацію. Наша команда підтримки обов’язково виходить на зв’язок із кожним клієнтом, якщо вам не вдалося додзвонитися.
Щодо вашого ліміту — це щомісячний ліміт, який встановлюється для неповнолітніх користувачів. Подібні обмеження діють у більшості банків.
Для вас встановлено індивідуальні щомісячні ліміти на різні типи операцій — перекази, поповнення мобільного, зняття готівки тощо.
Ви можете дізнатися детальну інформацію про свої ліміти, звернувшись до нашої служби підтримки у Telegram (@Alliancebank_Bot), яка працює цілодобово