Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Заблокували мої особисті кошти без пояснення причин

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
DeeMON4ik 19 вересня 2025, 15:21
В середині серпня випадково помітив що мої картки в Alliance банку заблоковано — і гривневу і єврову. Без жодних повідомлень з боку банку. Декілька разів звертався у техпідтримку банку — і в Telegram-чаті і телефоном.
При першому зверненні мені повідомили що це якась планова перевірка та через 30 днів рахунки розблокуються.
При другому зверненні повідомили що терміни розблокування невідомі
При кожному наступному зверненні інформація була абсолютно різною — то планова перевірка, то якась скарга (незрозуміло на що та від кого), то фінмоніторинг, то ще щось. То 30 днів буде перевірка — то 60. Інформація (точніше дезінформація) явно вигадана, встановити причини блокування та спланувати подальші дії так і не вдалось.
Співробітники техпідтримки нагадують ботів — жодних прямих конкретних відповідей на запитання, постійна дезінформація, шаблонні відповіді не по темі, одностороннє завершення діалогу при невирішеній проблемі. Суцільний жах!

Пройшло вже набагато більше заявлених 30 днів — картки досі заблоковано, жодної причини блокування не озвучено, кошти заморожені. Більш гіршої якості послуг уявити складно, схоже на відверте «віджимання» особистих коштів під будь-яким надуманим предлогом
Альянс Банк
Відповідь банку
24 вересня 2025, 16:27
Дмитре, добрий день!

На вашу електронну пошту банк надіслав лист із проханням надати письмове обґрунтування щодо зарахувань і списань, здійснених за вашими рахунками. Будь ласка, надайте відповідь найближчим часом. Отримавши від вас інформацію, ми оперативно повідомимо про подальші дії.

Сподіваємось на швидке вирішення питання та чекаємо на відповідь від вас.

Коментарі - 3

+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
25 вересня 2025, 11:57
#
Ніяких листів окрім рекламного спаму мені на пошту не надходило! Можу надати відповідні скріни. У папці «Спам» теж первірив
+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
25 вересня 2025, 14:15
#
Побачив, виявляється ще 17.09.2025 було повідомлення від невідомої адреси Info Mailbox з вимогою надання мною пояснень у письмовій формі по КОЖНІЙ транзакції за ВЕСЬ період користування картками! Звичайно ж прям всі транзакції я навряд згадаю, але по основним можу надати пояснення. Прошу надати мені шаблон-зразок для написання пояснення у письмовій формі
+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
29 вересня 2025, 14:22
#
Я заповнив лист-пояснення з усіма подробицями, підписав електронним підписом. Окремо надав деякі скріни підтверджуючі транзакції. Чекаю на зворотній зв’язок та розблокування рахунків
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Альянс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.3
USD 42.05 42.3
Всі курси банку

Курс валют в Альянс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.3
USD 42.05 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Альянс Банк 💰 / Відгуки про Альянс Банку 📝 / Заблокували мої особисті кошти без пояснення причин