ЗАБЛОКУВАЛИ КАРТКУ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Альянс Банку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.3 |
| USD | 42.05 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
Я відкрила картку 23.07.2025 користувалась так як і всіма іншими своїми картками покупки в інтернеті, розрахунок в продуктових магазинах та магазинах одягу, поповнення мобільного рахунку, купівля квитків на потяг та інше. Все буде добре до поки я не закинула туди 47748грн!!!
8300грн я встигла перевести на свою іншу картку, а решту мені просто так взяли й заблокували 04.09.2025р без будь яких пояснень!!! Я почала звонити на гарячу лінію там постійно всі оператори зайняті, таке враження наче там працює всього одна людина. Почала писати їм в телеграм там теж ніхто відразу не відповідає. Відповідь дали через півдня очікувань в телеграм «ваше питання передане фахівцям» і на цьому все! Я написала що хочу розірвати договір з банком в односторонньому порядку за ініціативою клієнта! Вони мені скинули заяву на закриття рахунку яку я заповнила і скинула їм на імейл, тому що через телеграм вони нічого не можуть зробити я в шоці!!! На моє питання коли моя заява буде розглянута відповідь мене просто шокувала протягом 30 календарних днів!!! Ні в одному банку такого не має! Завжди відразу реагують і рахунок закривається в той же день коли ти просиш, а тут орудують якісь шахраї судячи з останніх відгуків вони морозять кошти на два місяці без пояснення!!!
Я вимагаю негайно розглянути мою заяву на закриття рахунків в вашому банку!!!
Сьогодні також надіслала листа до НБУ щоб вони перевірили правомірність таких дій з боку цього банку! Ще раз повторюю ні в одному з банків України такого не має як тут! Це просто жах!
Ми перевірили інформацію за вашою заявкою й бачимо, що питання вже вирішене. Кошти були перераховані, будь ласка, перевірте надходження на ваш рахунок в іншому банку.
Дякуємо і бажаємо вам всього найкращого! 🤝