Це не банк, це Кухня
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Альянс Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Получивши штраф за просрочену страховку я не оплатив його більше місяца.
Відповідно наклали виконавче на мої рахунки, деякі рахунки заморозили деякі ні але в альянсі списали 500 гривень й наклали Мінус по карті -650, Лиш це що в мінус загнали карту це вже порушення! Але то таке!
Саме, далі буде найцікавіше…
Я заходжу в Дію, смониторити чи добалилось зарахування на виконавче (провадження), як з’ясовується ніяких змін немає, я думаю океей, почекаю може до 10 діб.
Прохододить більше двох тижнів,18−19 днів, я дивлюсь, а там нічого не помінялося,
Заходжу в банкінг навіть не думаючи листаю виписку, а там той транзакції яку вони зробили немає зовсім!
ВИПИСКА-це є Документ й його не можна змінити чи переробляти, це докази маніпуляцій з картками.
Ладно я вже дзвоню до них, ледве дозвонився, вона каже на моє питання де чому немає транз. Каже: я не можу дати відповідь технічні роботи, потім через деякий час казали що мені трезвязуватись з виконавцем.
Дзвоню йому (виконавцю) він каже що не було ніяких перерахувань пройшло на цей час вже місяць.
16.03.25 я дзвонив їм 4 рази в промежутках 15 хв, Всі оператори зайняті й навіть не передзвонюють.
Є всі пруфи
Розуміємо ваші емоції, тож пояснюємо всю ситуацію та процедуру детальніше.
📌 Перш за все, банк не списує кошти та не перераховує їх виконавчій службі, а лише тимчасово блокує суму на рахунку.
Як усе відбувається?
До банку надійшла постанова про арешт. Щоб дізнатися, хто саме ініціював провадження та який його статус, можна:
1. Дізнатися контактні дані виконавця та номер виконавчого провадження на сайті Міністерства юстиції за посиланням 👉 https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors
Щоб отримати інформацію про суму заборгованості, копію листа про накладення арешту та причини арешту, необхідно звернутися до виконавця провадження.
2. Або в додатку Дія в розділі «Сервіси», пункт «Виконавчі провадження», переглянути актуальну інформацію по виконавчих провадженнях.
Що робити далі?
Після того, як клієнт банку вирішить питання арешту з виконавцем провадження, останній зі своєї сторони направляє до банку постанову про зняття арешту.
Отримавши зазначену постанову про зняття арешту, банк розблоковує суму арешту, і клієнт може в подальшому користуватися коштами.
Спільно з вами сподіваємося, що ця ситуація швидко вирішиться, і ви зможете без проблем продовжити користуватися своїми коштами.
Дякуємо за розуміння!