Мінфін - Курси валют України

Встановити

Збій який не можуть вирішити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Mihail11 2 січня 2025, 14:45
28.11.2024 я вивів кешбек в сумі 254,63 грн з свого рахунку кешбек на свою карту. Ця сумма до сих пір не зарахована на мою картку. Неодноразові звернення в підтримку не допомогли. Збій підтверджують, обіцяють вирішити, але…
Альянс Банк
Відповідь банку
Alliance bank 2 січня 2025, 15:52
Михайле, дякуємо за ваше звернення та просимо вибачення за цю ситуацію.
Наприкінці листопада сталася тимчасова технічна проблема, через яку кешбек по деяких операціях не був нарахований. Ми цінуємо вашу увагу до цієї ситуації та розуміємо, що це могло викликати незручності.

Ми оперативно вирішили це питання та нарахували кешбек всім клієнтам, які звернулися до нашої служби підтримки. Кошти були повернуті на баланс кешбеку. Можливо, ви не звернули увагу, бо у фінансовій стрічці дані не оновилися.

Якщо у вас залишилися додаткові питання чи виникнуть нові, будемо раді допомогти. Звертайтеся до нашої служби підтримки у зручний для вас час.

Коментарі - 2

+
0
Mihail11
Mihail11
2 січня 2025, 16:09
#
При чому тут нарахування кеш беку?Перечитайте, те що я написав, проблема в іншому — я виводив кешбек на рахунок, але суму списали з рахунку кеш бек, а на картку не зарахували. Помилку до сих пір не виправили -на обох рахунках у мене нуль. Перевірте, будь ласка, конкретно мою ситуацію.
+
0
Alliance bank
Ответ банка
Alliance bank
2 січня 2025, 19:01
#
Михайле, дякуємо за уточнення. Так, дійсно, разом із ситуацією, зазначеною в нашій відповіді вище, у кількох клієнтів виникла проблема, схожа на вашу. Але запевняємо, що всі такі звернення було оперативно розглянуто, а кошти повернуто на баланс кешбеку.

Якщо ваше питання досі не вирішено, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки, використовуючи ваш фінансовий номер для ідентифікації. Наші спеціалісти докладуть усіх зусиль, щоб детально перевірити ситуацію та допомогти вам у найкоротший термін.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися