При выдаче депозита не досчитался 1 тысячи гривен
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
НЕ шановний банк Альянс, не вводіть користувачів в оману.
У зверненні я написав, що мені представник банк після консультації з кимось по телефону пообіцяв надати відеозапис видачі моїх коштів. І попросив почекати у відділенні протягом 1−1,5 години. Але вже за годину той же працівник вже відповів, що запис мені не нададуть, тільки через рішення суду. Чому? Мабуть тому, що є що приховувати. Іншого пояснення у мене немає.
Тому сподівання Альянс банку на моє розуміння і взаємовигідну (?) співпрацю є марним.
У зверненні я написав, що мені представник банк після консультації з кимось по телефону пообіцяв надати відеозапис видачі моїх коштів. І попросив почекати у відділенні протягом 1−1,5 години. Але вже за годину той же працівник вже відповів, що запис мені не нададуть, тільки через рішення суду. Чому? Мабуть тому, що є що приховувати. Іншого пояснення у мене немає.
Тому сподівання Альянс банку на моє розуміння і взаємовигідну (?) співпрацю є марним.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Альянс Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.000 | 41.600 |
EUR | 43.300 | 44.300 |
Всі курси банку |
Деньги все время находились при мне. 29 мая при пересчете пачки в другом банке оказалось, что два листа отсутствуют. При том, что в этом банке и счетная машинка, и стол кассира расположены таким образом, что клиент отчетливо видит что кассир делает на столе. Два раза пересчитали, результат один и тот же — не достает 2 листа по 500 гривен. Сразу же после этого обратился в отделение Альянс банка. Пообещали, что служба безопасности просмотрит видео того дня и часа и предоставит (покажет видео мне). По истечении часа ожидания мне сказали, что — дословно «все нормально», а видео мне не покажут. Возможно, что есть какие-то скрытые от клиента камеры, но по крайней мере расположение той камеры, которую я видел, не дает возможности полностью видеть стол кассира, т.к. фактически кассир заслоняет стол своей спиной. Когда я попросил показать видео события, мне отказали (причем не назвав причину), а предложили обратиться в суд. Что еще меня удивило, так это реакция кассира — похоже, ее заявление о недостаче денег не удивило. Соответствующее обращение написал руководству Альянс банка.
Повідомляємо, що АТ «БАНК АЛЬЯНС» вже надавав Вам офіційну відповідь за місцем вашої реєстрації та на вашу електронну адресу, яку Ви вказали у зверненні до Банку. Відповідь Банку містила наступну інформацію.
Ваша заява від 02.06.2020 була зареєстрована у Банку та направлена відповідальним службам Банку для проведення перевірки за Вашим зверненням.
За результатами перевірки Банк повідомляє, що порушень з боку Банку та його співробітників не встановлено.
Банком було укладено з Вами договір банківського вкладу. 25.05.2020 Ви звернулися до відділення Банку за адресою: 02105, м. Київ, проспект Гагаріна, 2/35 для отримання коштів по закінченню терміну дії Вашого договору банківського вкладу. Касиром Банку у Вашій присутності на спеціальному обладнанні для автоматизованого оброблення банкнот була перерахована сума до видачі банківського вкладу разом з нарахованими відсотками та видана Вам безпосередньо в руки, після чого Ви поклали кошти у власну сумку та покинули відділення Банку.
Згідно вимог п. 152 Постанови Правління Національного банку України від 25.09.2018 № 103 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні:
152. Клієнт має право здійснити перерахування отриманої готівки (банкнот в повних пачках поаркушно, монет у повних мішечках за кружками) у відведеному для цього приміщенні банку (філії, відділення) під контролем працівника банку (філії, відділення).
156. Банк (філія, відділення) не приймає претензії від клієнта щодо відшкодування недостачі, якщо готівка не була перерахована клієнтом у приміщенні банку (філії, відділення) під контролем працівника банку (філії, відділення).
Тобто, Ваша претензія може бути прийнята Банком тільки в тому випадку, якщо кошти були перераховані Вами в приміщенні Банку під контролем працівника Банку (філії, відділення).
Звертаємо Вашу увагу, що отримані Вами кошти не були перераховані в приміщенні Банку відповідно до вищенаведеного порядку і ніяких сумнівів щодо недостачі коштів Вами не було пред’явлено. Також слід зазначити, що у Банк Ви звернулися не одразу, а через 7 календарних днів після отримання депозиту. Таким чином, визначити, коли саме сталася нестача коштів, неможливо.
Враховуючи вище наведену інформацію, Ваша претензія являється не обґрунтованою.
АТ «БАНК АЛЬЯНС» розраховує на Ваше розуміння та сподівається на подальшу взаємовигідну співпрацю.