Курс валютв Альянс Банку на сьогодні |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.000 | 41.600 |
EUR | 43.300 | 44.300 |
Всі курси банку |
Відділення Альянс Банку: Суми, провул. Сурогінський, 4
Адреса:
Суми, провул. Сурогінський, 4
Телефон:
+38 (0542) 70-51-05
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-16:45, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
basiliy57
1 лютого 2021, 11:41
В настоящий момент являюсь клиентом банка «Альянс» в городе Сумы.Срок моего депозита № 63082-Д/1 закончился 31 января 2021 года. Однако это воскресенье и в банке выходной день. Возврат денег и процентов по вкладу произошёл только в 10.40 1 февраля 2021 г. Также в приложении«Aliancebank online" невозможно оформить депозит с 16час 30мин пятницы до 9час 30 мин понедельника. Деньги списываются с карты, а на депозит не поступают до понедельника. Вот и непонятно почему мой вклад зависит от выходных и праздничных дней? Для чего нужен Aliancebank online чтобы он работал неполных 5 дней в неделю ??? Также являюсь клиентом банка «ПУМБ », где есть приложение «ПУМБ online ». Здесь нет никаких проблем с оформлением и возвратом вклада в любое время.
Написати коментар
Ответ банка
3 лютого 2021, 14:32
Шановний Василь Миколайович!
Дякуємо за звернення до АТ «БАНК АЛЬЯНС» (далі – Банк). Інформуємо, що Ваше звернення від 01.02.2020 року було розглянуто і зроблені наступні висновки.
Вами було ініційовано самостійне відкриття депозитного вкладу № 63082-Д/1 від 30.11.2020 р., через Мобільний додаток Банку. Нагадуємо, що при розміщенні вкладу в Мобільному додатку, автоматично проходить інформування щодо актуальної дати відкриття депозиту, якщо клієнт відкриває вклад в неопераційний час Банку, а клієнт зі своєї сторони, натиснувши кнопку підтвердити – надає згоду та погоджується зі строками розміщення депозиту.
При завершальному етапі відкриття вкладу Вами самостійно було надано підтвердження, що Ви ознайомлені з умовами «ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ КОМПЛЕКСНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ АТ «БАНК АЛЬЯНС»» (далі – Договір).
Відповідно до п. 7.13.7. Банк повертає Вкладнику суму Вкладу в строки та на умовах, визначених Договором (в частині обслуговування Банком вкладних (депозитних) рахунків), шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Вкладника, зазначений в Заяві-Договорі. Перерахування (повернення) Вкладу з Рахунку здійснюється Банком самостійно. У випадку, якщо дата повернення Вкладу є вихідний або святковий день, виконання Банком своїх зобов’язань по поверненню вкладу та/або сплаті нарахованих процентів переноситься на наступний за ним перший робочий день.
Враховуючи вище викладене, порушень зі сторони Банку не виявлено.
Запевняємо Вас, що АТ «БАНК АЛЬЯНС» цінує і поважає своїх клієнтів, а також прикладає максимум зусиль, щоб зберегти їхню довіру.
Дякуємо за звернення до АТ «БАНК АЛЬЯНС» (далі – Банк). Інформуємо, що Ваше звернення від 01.02.2020 року було розглянуто і зроблені наступні висновки.
Вами було ініційовано самостійне відкриття депозитного вкладу № 63082-Д/1 від 30.11.2020 р., через Мобільний додаток Банку. Нагадуємо, що при розміщенні вкладу в Мобільному додатку, автоматично проходить інформування щодо актуальної дати відкриття депозиту, якщо клієнт відкриває вклад в неопераційний час Банку, а клієнт зі своєї сторони, натиснувши кнопку підтвердити – надає згоду та погоджується зі строками розміщення депозиту.
При завершальному етапі відкриття вкладу Вами самостійно було надано підтвердження, що Ви ознайомлені з умовами «ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ КОМПЛЕКСНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ АТ «БАНК АЛЬЯНС»» (далі – Договір).
Відповідно до п. 7.13.7. Банк повертає Вкладнику суму Вкладу в строки та на умовах, визначених Договором (в частині обслуговування Банком вкладних (депозитних) рахунків), шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Вкладника, зазначений в Заяві-Договорі. Перерахування (повернення) Вкладу з Рахунку здійснюється Банком самостійно. У випадку, якщо дата повернення Вкладу є вихідний або святковий день, виконання Банком своїх зобов’язань по поверненню вкладу та/або сплаті нарахованих процентів переноситься на наступний за ним перший робочий день.
Враховуючи вище викладене, порушень зі сторони Банку не виявлено.
Запевняємо Вас, що АТ «БАНК АЛЬЯНС» цінує і поважає своїх клієнтів, а також прикладає максимум зусиль, щоб зберегти їхню довіру.
Оформил депозит в Банке Альянс. Порадовала ставка и бонус от Минфина. Обслуживание отличное. Всё сделали быстро и качественно. Желаю процветания и хороших клиентов.
Написати коментар
Работники банка имеют слабое представление о работе банковской системы и не могут подсказать гражданам в правильной последовательности оформления документов. Чем нанесли мне материальный ущерб.
Коментарі (2)
Ответ банка
20 січня 2020, 15:23
Доброго дня!
Нам шкода, що ви опинилися в цій ситуації, але маємо зазначити, що наш співробітник запитав вас, чи залишали ви заявку на Мінфіні ДО оформлення депозиту у нашому відділенні. Виявилось, що цього зроблено не було, саме тому виникла дана ситуація.
Раді зазначити, що ситуація таки була вирішена на користь Клієнта.
Нам шкода, що ви опинилися в цій ситуації, але маємо зазначити, що наш співробітник запитав вас, чи залишали ви заявку на Мінфіні ДО оформлення депозиту у нашому відділенні. Виявилось, що цього зроблено не було, саме тому виникла дана ситуація.
Раді зазначити, що ситуація таки була вирішена на користь Клієнта.