Мінфін - Курси валют України

Встановити

Погане обслуговування клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
88821177 18 березня 2020, 17:15
Звертаюсь до банку четвертий день поспіль по всіх каналах зв'язку, але моя проблема не вирішується: банк не надсилає мені смс повідомлення на телефон при операції з картою, співробітники не відповідають на телефонні дзвінки, смс та е — мейли! ‬

Банк надав мені карту при відкритті депозиту 14.01.2020 і менеджер Богайчук Оксана запевнила, що я буду отримувати на мій телефон смс повідомлення при операції з картою. При операції з карою 14.02.20 не приходив смс код на телефон і на моє прохання допомоги, О. Богайчук дзвонила до Банку ПУМБ і допомогла дізнатися код в ручному режимі. Вона говорила, що у банка є проблеми з процесинговим центром банку ПУМБ і наступного разу цієї проблеми не буде.

З 14.03.2020 і по 18.03.20 включно я намагаюся МАРНО отримати від банка допомогу, бо знову не приходить смс код на мій телефон і я не можу 4 дні поспіль скористатися моїми грішми! Це є системна проблема банку з не надсиланням клієнту смс коду на телефон при проведенні операцій з картою. На мої постійні прохання негайно приєднати мою карту і телефон до смс оповіщення банк не реагує. Співробітники, які контактували зі мною раніше О. Богайчук та Христина Катеринюк не відповідають на смс, дзвінки та е — мейли, більше того вони скидають навмисно мої виклики, щоб я їм не дзвонила і ніяк не реагують на мої смс прохання передзвонити мені по цій проблемі. Це анті клієнтська поведінка, яка чітко показує, що банку начхати на клієнтів!!! На мої прохання негайно надати мені менеджера, який мені може допомогти вирішити цю проблемну ситуацію банк мовчить!!! Прошу Директора банка втрутитись в цю ситуацію і забезпечити мене реальним та відповідальним менеджером, що працює та надходженням смс коду по операціях з карткою на мій телефон. Я отримую смс коди від всіх інших банків не мій телефон і є в роумінгу! На номер 0800 дзвонити не можу і не повинна! Прошу банк негайно розв'язати проблему з надсиланням мені смс кодів!

Коментарі - 4

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
18 березня 2020, 17:31
#
Если исчерпали все возможности достучаться до какого-то конкретного менеджера,
попробуйте набрать номер телефона горячей линии банка  0 800 30 0170
+
0
88821177
88821177
18 березня 2020, 18:37
#
Я чітко написала, що не можу дзвонити на 0 800 ... !
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
18 березня 2020, 18:59
#
Ну тогда хоть напишите в банк электронное письмецо,
благо у них есть E-mail-адрес: bank@ap-bank.com

В корпоративный почтовый ящик сотрудники заглядывают чаще,
чем на форум Минфина.
+
0
88821177
88821177
7 травня 2020, 23:06
#
В том то і справа, що я писала кожного дня, всього близько 10 - 15 листів направила на різні відділи банку і не було ніяких відповідей протягом 3 - 5 днів. Мене і мою проблему тупо ігнорували і таке враження, що банку давно не має. Потім обізвалися, але аж на 6 - 7 день моїх постійних дописів по всіх каналах, витрат мого вільного часу та нервувань.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися