Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Агропросперіс Банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
14938457 4 липня 2024, 22:48
Виявляється таке буває в 2024 році, що банк який надає послуги роздрібним клієнтам взагалі не має власного кол центру.
По телефону відповідає секретар, який вас переключає на працівника, який потім переключає на іншого працівника і так далі поки вас не переключать на ваше відділення і саме воно вирішуватиме ваше питання.
На функціонування кол центру потрібні гроші, а банк їх не має, або не бажає витрачати.
Тому кол центр працює з 9 до 18 з перервою на обід. І якщо ви раптом зателефонуєте в обід — ви будете просто годину висіти на лінії, оскільки банк не дозволив собі придбати нормальну CRM систему. Також вам ніхто ніколи не передзвонить, якщо ви не зможете витерпіти очікування, знову ж тому що банк не встановив собі нормальну CRM систему.
Якщо ви вдень зайняті своєю роботою — ви не зможете вирішити своє питання ввечері, тому що працівники банку вже підуть додому мити ноги і лягати спати.
Для карток працює кол центр на аутсорсі.
14938457 4 липня 2024, 22:10
Невеликий банк, який намагається вибитись в люди, але негативними діями перекреслює всі намагання.
Відкрив рахунок оскільки привабила %% ставка на залишок коштів і безкоштовні безлмітні перекази через СЕП. Відкриття рахунку тривало кілька годин, хоча працівник відділення була достатньо кваліфікованою і адекватною, але фінансовий моніторинг знайшов (о май гад, прям протизакон!) що я є головою громадської організації, яка ніколи в принципі фінансову діяльність не вела. Перевіряли кілька годин, не змігши нічого знайти почали слати економісту відділенні недолугі питання типу «чому адреса організації одна, а адреса моєю прописки інша?». Думаю з цього питання вже можна було зробити багато висновків, але я піддався приємному обслуговуванню економіста.
Застосунок банк собі зробив на середньому рівні функціональності, для проведення платежів через СЕП достатньо, але є ще багато над чим працювати (а вони не працюють!).
З 1 квітня 2023 в Україні запроваджено СЕП 4.0, який окрім іншого, передбачає проведення платежів 24/7. Але дирдир банк виявився не готовим. Так, в річному звіті вони з гордістю написали про те що впровадили СЕП 4.0, але промовчали про те, що в банку проведенням платежів 24/7 навіть не пахне: все по графіку, як в содеповській сбєркасє з 9 до 18, а потім тьотя отключає.
Не дивлячись на те, що Закон України «Про платіжні послуги» діє з 2021 року — в 2023 році дирдир банк знову виявися не готовим до того що на українському ринку може з*явитись небанківський надавач платіжних послуг («як Нова Пей тільки посміла це зробити, шахраї» — подумав банк). Мало того, за 6 місяців дії такого гравця на українському ринку, банк досі не впровадив можливість проведення платежів на рахунки відкриті у небанківського надавача платіжних послуг Нова Пей (бо грошей нема на це і мізків).
І нарешті, за те що я переказував власні кошти між своїми власними рахунками в інших банках — цей дирдир банк вирішив відмовити мені в продовженні ділових стосунків і закрити мої рахунки. Тому що у дирдир банку в підрозділі фінансового моніторингу праює тьотя, яка раніше прцювала в совдеповські сбєркасє і досі не зрозуміла, що люди можуть користуватись послугами багатьох банків, а не тільки одного дидир банку який навіть проводити платежі не може.
Для того щоб проводити якісний фінансовий моніторинг необхідні технічні засоби (на які потрібно витратити кошти) і кваліфіковані працівники (яким треба платити номральну зарплату). Але ні одного, ні іншого у Агропросперісі немає. А гроші якщо і є — керівництво банку не вважає за потрібним їх на це витрачати.
Банк прийняв позицію, що йому легше відмовити нормальному клієнту, який не здійснює жодної протизаконної діяльності (підтверджень цього було надано банку достатньо), ніж звільнити тьотю з збєркаси і найняти кваліфікованих працівників (бо їм же треба платити нормальну зарплату).
Якщо промоніторити Реєстр судових рішень — банк програє клієнтам ВСІ суди з питань фінансового моніторингу. Але продовжує тримати свою некваліфіковану тьотю со сбєркаси на роботі та не робить жодних висновків з цього.
Загальний висновок — не рекомендую вестись на приємне обслуговування працівників відділення, бо з-за їхньої спини в будь-який момент вилізе тьотя зі збєркаси і зробить вам нєрви.
Таня Каплан 12 червня 2024, 15:24
Обміняла валюту без черг та без зайвих питань. В наявності були нові сині долари
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
shveda1712 1 березня 2024, 12:35
Шукала банк для розміщення депозиту, мій знайомий порекомендував відвідати АгропросперісБанк. Співробітники відділення у Вінниці ввічливо зустріли, добре проконсультували та розповіли про інші продукти банку. Оформили депозит швидко. Велике дякую за якісне обслуговування.
bedrak69 29 лютого 2024, 11:19
Звернувся до банку за послугою купівлі валюти. Працівники відділення проконсультували та підібрали найвигідніший для мене варіант. Все було на високому професійному рівні. Настільки сподобалось, що розмістив депозит у гривні. Однозначно рекомендую.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mishaprova 14 лютого 2024, 13:22
Завжди дівчата готові допомогти та обрати найкращі умови. 1 хвилина від метро Олімпійська. Є акції та бонуси. Рекомендую банк!
VARVerak 13 лютого 2024, 12:42
Чудовий, комфортний, надійний. Приємне обслуговування, все, що мені необхідно з банківських послуг тут є. Карта Мрія ТОП!
innaturbova 26 жовтня 2023, 11:14
Здесь был открыт вклад Солнечный на 95 дней, условия до сих пор можно найти на его сайте https://ap-bank.com/ru/news/post/aktsiynyy-depozyt-sonyachnyy-pid-nayvyschi-vidsotky
Деньги были внесены в кассу днем, а депозит был открыт по выписке 18/07/2023., 14:54. Каким-то странным образом деньги, внесенные в кассу, появились на счету 19/07/ 2023, 09:36 при том что был уже открыт депозит, а в договоре указан срок с 18.07 по 21.10 (95 календарных дней). Далее по договору банк обязуется вернуть деньги 21.10, в субботу, но технически они пришли на счету 23.10 в 00:15 в понедельник по выписке.
После обращения к сотрудникам банка они сослались на кучу внутренних правил, по которым депозит возвращается в следующий рабочий день, а депозит считается, от даты появляния денег на счету, а не от даты договора. т. е. банк обманул на % и недоначислил % по депозиту за 1 день и пользовался 2 дня бесплатно моими деньгами, несмотря на даты, прописанные им же самим в договоре. Например приват даже в субботу возвращает депозиты на счет. В отделении не захотели разбираться и отправили писать письмо на дирекцию

2 Снятия в банкомате появляются на следующий день в выписке после 9 утра
3 Колл-центр не работает по выходным — мы запишем ваше обращение, но ответим в ближайший рабочий день, очень желаю не терять карты, чтоб не думать, каким образом их заблокировать на выходных

Банк не рекомендую, технически видать крайне отсталый, все деньги вывожу и закрываю счета
form12 17 жовтня 2023, 21:52
Спочатку була проблема з поповненням картки 14.08.2023., не надійшли кошти після поповнення в касі банку відділення № 1. Після звінка оператору та вибачень кошти з’явились. 17 жовтня розраховувався в інтернеті за комунальні, на одному з платежів виникла помилка. Звернувся до підтримки та був вражений відповіддю: виникла помилка в платіжній системі банку та система при такому збою рекомендує проводити операцію через 26!!! годин. Чудовий сервіс.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
9898Zub 16 жовтня 2023, 13:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4
Ввічливі робітники, все швидко та зручно. Дали всю інформацію чітко
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pribega 16 жовтня 2023, 12:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Князів Острозьких, 46/2
Обслуговування на високому професійному рівні. Ввічливо та дружня команда. Дай БОГ ВАМ МИРУ ТА професійного зростання!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Christina1977 29 вересня 2023, 15:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4
Це новий банк, я прийшла перший раз i залишилась задоволена обслуговуванням. Високi вiдсотки за депозитами, безкоштовна картка, онлайн-застосунок, все зручно влаштовано. Обслуговуюсь на метро Лiвобережнiй.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vadikhom1983 29 вересня 2023, 12:03
Обслуговуюсь у банку з моменту відкриття відділення у м.Вінниці. Банк зарекомендував себе з позитивної сторони, ввічливий та компетентний персонал. Довгий процес відкриття рахунків новому клієнту, але в подальшому все швидко. Рекомендую друзям та знайомим.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VARVerak 26 вересня 2023, 9:38
Дякую дівчатам за детальне роз’яснення всіх умов, за поради та вигідні пропозиції. Всім раджу цей банк. Вже три роки з ними, з кожним роком вони стають тільки краще!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vedav 27 січня 2023, 18:59
Обслуговування нового клієнта з оформленням картки тривало близько 50 хвилин. Менеджер була ввічлива й надавала вичерпну інформацію щодо кожної операції з відкриття рахунків. При цьому вона зуміла паралельно обслужити ще трьох клієнтів!
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 січня 2023, 11:16
Відгук не зарахований (на 31.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
manson 11 січня 2023, 22:53
Банк имеет те же недостатки, что и ощад, почти один в один. Нет единой системы, каждое отделение само по себе. Куча бюрократии, все медленно. Минимум сервисов через интернет, большинство операций через отделение. Персонал разный попадается, но чаще советский союз. Заканчивается пластик на выпуск карт. В общем это как филиал ощада.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимер Рыжиков 13 грудня 2022, 17:49
При переоформленні депозита (по моїй заяві) вклад зняли з пролангації і не переоформили на наступний термін. Так він і пролежав в банку цілий рік. Дякуючи, чуткости и внимательности" персонала банка, дед потерял порядка 20 т. гривень … Обидно, наука, но вот зделать ничего нельзя… А вот как хочется верить людям. причом интерес ведь взаимний …
1asdfgh 29 жовтня 2022, 18:27
Прекрасный персонал, хорошее качественное обслуживание, но не выполняют Постанову КМУ о продлении сроков действия паспортов до конца войны
miheeva 6 липня 2021, 14:44
Відділення за адресою: Київ, вул. Князів Острозьких, 46/2
В 2 відділені банку я уклала короткостроковий депозитний договір. При цьому з співробітником банку оговорювались умови при яких я можу достроково розірвати договір і повернути свої кошти без банківських %%. За 1.5 місяця до закінчення строку депозиту в мене з’явилась можливість придбати нерухомість і я написала заяву про розірвання нашого договору і повернення мені коштів. Співробітник відділення запевнила мене, що кошти повернуть, але через тиждень. Оформлення купівлі нерухомості прийшлось перенести на 7 днів. За тиждень мені не повідомили з банку нічого: є рішення? коли я можу отримати свої кошти? чому так довго триває ця процедура? Почала дзвонити я, але ж ніхто нічим допомогти не може. К кому звертатись як к остаточній інстанції? Завтра у мене нова дата сделки з купівлі нерухомості, а свої кошти від банку я так і не отримала. Не раджу нікому зв’язуватися з цією банківською установою!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mjqulk 27 червня 2021, 12:15
Декілька днів тому подала заявку на кредитування малого бізнесу і досі ніякого зворотнього зв’язку. Якщо відмова, то чому б не повідомити будь-яким чином? Не задоволена, вважаю що досить відомий банк повинен бути більш клієнтоорієнтованим.
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 липня 2021, 12:22
Відгук не підтверджений «Мінфіном»
Користувачем не надано доказів, які підтверджують, що вона є клієнтом або користувалася послугами даного банку.

Курс валют в Агропросперіс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.75 44.1
USD 41.25 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Агропросперіс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.75 44.1
USD 41.25 41.58
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Агропросперіс Банк 💰 / Відгуки про Агропросперіс Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Агропросперіс Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.