Курс валютв Агропросперіс Банку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 42.1 | 0 |
EUR | 43.95 | 0 |
Всі курси банку |
Відділення Агропросперіс Банку: Київ, вул. Велика Василькiвська 84/20
Адреса:
Київ, вул. Велика Василькiвська 84/20
Телефон:
+38 (044) 392-11-01, +38 (067) 440-59-56
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00 (каса 09:00-17:00), Пт: 09:00-16:45 (каса:09:00-16:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Відділення №1
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
mishaprova
29 листопада 2024, 10:29
Перевів сюди з великого банку свій рахунок, тут завжди на зв’язку з працівниками по всім питанням обслуговування рахунку ТОВ, навіть в неробочий час мені допомогли з вирішенням питання.
Коментарі (1)
Обміняла валюту без черг та без зайвих питань. В наявності були нові сині долари
Написати коментар
Завжди дівчата готові допомогти та обрати найкращі умови. 1 хвилина від метро Олімпійська. Є акції та бонуси. Рекомендую банк!
Написати коментар
Чудовий, комфортний, надійний. Приємне обслуговування, все, що мені необхідно з банківських послуг тут є. Карта Мрія ТОП!
Написати коментар
Дякую дівчатам за детальне роз’яснення всіх умов, за поради та вигідні пропозиції. Всім раджу цей банк. Вже три роки з ними, з кожним роком вони стають тільки краще!
Написати коментар
Обслуговування нового клієнта з оформленням картки тривало близько 50 хвилин. Менеджер була ввічлива й надавала вичерпну інформацію щодо кожної операції з відкриття рахунків. При цьому вона зуміла паралельно обслужити ще трьох клієнтів!
Написати коментар
Відповідь адміністратора
31 січня 2023, 11:16
Відгук не зарахований (на 31.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Замечательный банк и профессиональные сотрудники! Оформляла депозит. Интересовалась оформлением кредита для бизнеса своего мужа — подробно рассказали, расписали все детали так, что и я, не имея экономического образования, поняла все выгоды и подводные камни услуги. В общем мне очень понравилось обслуживание.
Написати коментар
Хочу оставить отзыв об отделении банка по ул Большая Васильковская 84/20. Очень приятная атмосфера, приятны очень внимательны работники банка, всё что нам надо было все было сделано чётко и во время. Качественный сервис, профессионализм на высшем уровне, Спасибо большое за тёплое отношения
Написати коментар
Звертаюсь до банку четвертий день поспіль по всіх каналах зв'язку, але моя проблема не вирішується: банк не надсилає мені смс повідомлення на телефон при операції з картою, співробітники не відповідають на телефонні дзвінки, смс та е — мейли!
Банк надав мені карту при відкритті депозиту 14.01.2020 і менеджер Богайчук Оксана запевнила, що я буду отримувати на мій телефон смс повідомлення при операції з картою. При операції з карою 14.02.20 не приходив смс код на телефон і на моє прохання допомоги, О. Богайчук дзвонила до Банку ПУМБ і допомогла дізнатися код в ручному режимі. Вона говорила, що у банка є проблеми з процесинговим центром банку ПУМБ і наступного разу цієї проблеми не буде.
З 14.03.2020 і по 18.03.20 включно я намагаюся МАРНО отримати від банка допомогу, бо знову не приходить смс код на мій телефон і я не можу 4 дні поспіль скористатися моїми грішми! Це є системна проблема банку з не надсиланням клієнту смс коду на телефон при проведенні операцій з картою. На мої постійні прохання негайно приєднати мою карту і телефон до смс оповіщення банк не реагує. Співробітники, які контактували зі мною раніше О. Богайчук та Христина Катеринюк не відповідають на смс, дзвінки та е — мейли, більше того вони скидають навмисно мої виклики, щоб я їм не дзвонила і ніяк не реагують на мої смс прохання передзвонити мені по цій проблемі. Це анті клієнтська поведінка, яка чітко показує, що банку начхати на клієнтів!!! На мої прохання негайно надати мені менеджера, який мені може допомогти вирішити цю проблемну ситуацію банк мовчить!!! Прошу Директора банка втрутитись в цю ситуацію і забезпечити мене реальним та відповідальним менеджером, що працює та надходженням смс коду по операціях з карткою на мій телефон. Я отримую смс коди від всіх інших банків не мій телефон і є в роумінгу! На номер 0800 дзвонити не можу і не повинна! Прошу банк негайно розв'язати проблему з надсиланням мені смс кодів!
Коментарі (4)
Банк надав мені карту при відкритті депозиту 14.01.2020 і менеджер Богайчук Оксана запевнила, що я буду отримувати на мій телефон смс повідомлення при операції з картою. При операції з карою 14.02.20 не приходив смс код на телефон і на моє прохання допомоги, О. Богайчук дзвонила до Банку ПУМБ і допомогла дізнатися код в ручному режимі. Вона говорила, що у банка є проблеми з процесинговим центром банку ПУМБ і наступного разу цієї проблеми не буде.
З 14.03.2020 і по 18.03.20 включно я намагаюся МАРНО отримати від банка допомогу, бо знову не приходить смс код на мій телефон і я не можу 4 дні поспіль скористатися моїми грішми! Це є системна проблема банку з не надсиланням клієнту смс коду на телефон при проведенні операцій з картою. На мої постійні прохання негайно приєднати мою карту і телефон до смс оповіщення банк не реагує. Співробітники, які контактували зі мною раніше О. Богайчук та Христина Катеринюк не відповідають на смс, дзвінки та е — мейли, більше того вони скидають навмисно мої виклики, щоб я їм не дзвонила і ніяк не реагують на мої смс прохання передзвонити мені по цій проблемі. Це анті клієнтська поведінка, яка чітко показує, що банку начхати на клієнтів!!! На мої прохання негайно надати мені менеджера, який мені може допомогти вирішити цю проблемну ситуацію банк мовчить!!! Прошу Директора банка втрутитись в цю ситуацію і забезпечити мене реальним та відповідальним менеджером, що працює та надходженням смс коду по операціях з карткою на мій телефон. Я отримую смс коди від всіх інших банків не мій телефон і є в роумінгу! На номер 0800 дзвонити не можу і не повинна! Прошу банк негайно розв'язати проблему з надсиланням мені смс кодів!
Обслуживание в отделении на ул. Большая Васильковская 84/20 очень качественное и комфортное, сразу видно что сотрудники банка высококвалифицированные специалисты в банковском секторе, знают ответы на все вопросы клиентов и каждому клиенту уделяют большое внимание.В отделении уютная атмосфера и расположение очень удобное, рядом станция метро Олимпийская.
Написати коментар