Введення клієнта в оману, надання хибної інформації, непрофесійність.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Ситуація дуже неприємна для банку. Маю досвід роботи з банком більш ніж 3 роки. Коли вперше відкривав рахунок — ± все ок, хоча забагато часу це зайняло. у вересні закінчувався строк дії картки. Звернувся у найближче відділення задля перевипуску. Поінформували, що замінять безкоштовно, але тільки у тому відділенні, де оформлював. Співпадінням було те, що якраз був у тому місті, де оформлював. Ок. Йду в відділення 2 у Хмельницькому. Замість перевипуску картки — просять пройти наново опитування та оновити інформацію. Картку мов за 5 хвилин замінемо безкоштовно після оновлення інформації. Ок. Витрачаємо 15 хвилин на оновлення інформації, яка не змінювалась. Під час оновлення з’ясовується, що у банку в інформації вказано невірний основний КВЕД. Хтось під час попереднього «оновлення інформації» помилково ввів інший номер КВЕДУ (ну реально профі в обслуговуванні клієнтів). Витрачаю ще 5−10 хвилин на виправлення цієї невідповідності, яка виникла з вини працівниць банку. Прошу нарешті зайнятися питанням, за яким звернувся. Ні — просять з початку оновити кодове слово — оновлюємо. Це ще 5 хвилин. Потім питають чи є в мене достатньо коштів на картці, щоб перевипустити картку. Я перепитую — мовляв Ви ж самі кажете, що це безкоштовно. Але ні — в їх системі (як виявилось вони самі не можуть пояснити чому) перевипуск платний і т.ін. І це при тому, що в мене у банку є депозит, до якого за їх же правилами вони всім новим клієнтам надають картки безкоштовно, але, як виявилось, взагалі не цінують тих, хто вже є клієнтом банку. Після цього працівниці вже питали, а навіщо вам взагалі перевипускати картку, мовляв під час воєного стану вона все одно дійсна в Україні (але не для оплат в інтернет-магазинах) і т.ін. В цілому, витративши десь 30+ хвилин свого часу я не отримав рішення того питання, з яким звернувся. Тож не можу рекомендувати цей банк. Не задоволений обслуговуванням. Не планую надалі залишати там кошти.
Написати коментар
Курс валют в Акордбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.02 | 49.48 |
| PLN | 10.56 | 11.68 |
| USD | 41.96 | 42.44 |
| Всі курси банку | ||