ТАСкомбанк списав гроші в невідомому напрямку і не повертає
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
В службі підтримки нічим допомогти не можуть, і причини не пояснюють
Відповідь: технічна служба займається, з вами зв’яжуться
Вже 24.08
Платіж так і залишається в стадії обробки, ніхто вирішенням цієї проблеми не займається і пояснювати в чому проблема і де гроші, відмовляються
Такої безвідповідальності і халатного відношення до клієнта не зустрічала не в одному банку
Сума платежу 1500 гривень, за цей час можна було за кордон і назад 10 разів провести платіж, а не по Україні 7 днів вирішувати проблему
Ще не можу зрозуміти навіщо створена служба підтримки, яка окрім того що передає інформацію, нічим допомогти не може
Я ФОП, маленький бізнес, через банк проводжу платежі за товар, в результаті не можу його отримати бо банк списав кошти в невідомому напрямку
Або закрадається думка, що Таском банк таким чином користується коштами клієнта, бо по іншому я не можу зрозуміти чому проблема не вирішується і пояснення що сталося ніхто не надає
Категорично не раджу користуватися послугами еквайрингу, і додатком тас 24 бізнес
Боюсь навіть уявити якщо проводити платежі на значно більші суми, то коли можна буде отримати переказ, і чи взагалі його отримати вашим партнерам
Великий ризик втратити свої гроші, і репутацію