- 31 липня 2025, 14:08
АТ Ощадбанк
Уже 4-й день я не могу зайти в свой кабинет в банк ни через 24/7 он-лайн на сайте, ни через приложение. Смс, которое должно прийти на мой финансовый номер, с кодом для смены пароля, не приходят. Однако другие приходят. Даже банк делает звонки, но мне должно быть доступно смс с кодом. Только что провели идентификацию через веб-звонок, продиктовал все данные паспорта, кода ИНН, дату рождения. После этого оператор пропал, звонок оборвался.
Проверили с оператором мобильной связи прохождения смс, все в порядке. Но по прежнему не приходит смс с кодом для смены пароля.
https://photos.app.goo.gl/sFJcgm8PsueX7XFW7
|
|
0
|
Просмотров: 61, сегодня — 0
- 13:26 Bybit представила криптокарту 2025: де зосереджені лідери та інституційні сили
- 13:13 Bybit представила криптокарту 2025: де зосереджені лідери та інституційні сили
- 12:38 Узбекистан забороняє купівлю житла та авто за готівку
- 12:12 Trust Wallet інтегрував Revolut Pay, Британія зробить стейблкоїни пріоритетом 2026 року: що нового
- 10:33 Курс валют у п'ятницю: Долар подешевшав, євро — подорожчало
- 10:08 Євро стрибнуло до долара на світовому ринку до максимуму з початку жовтня: експерт назва 3 стратегії НБУ на міжбанку
- 11.12.2025
- 18:23 НАБУ та Фінмон почнуть обмінюватись шифровками
- 17:34 Долар різко подешевшав на міжбанку
- 17:12 Корекція на крипторинку у листопаді: Рекордні відпливи з BTC-ETF та тиск на цифрові казначейства
- 16:41 Масштабне біткоїн-пробудження: Дві фізичні монети розблокували $179 млн після 13 років «сплячки»


Коментарі