- 9 лютого 2017, 12:05
Жахливе поводження с клієнтами, ведущогго спеціаліста Мельник Руслани Миколаївни ( як вона представилася)
я перепрошую, розмова відбувалася в період часу з 15 год. 30 хв по 16 год. 15 хвилин, було здійсненно два телефоних дзвінки, я надійюсь у Вас записи зберігаються. Просто, Ви мене вибачте, але працівники не мають права так спілкуватис з клієнтами, повина бути якась межа. Я надіюсь Ви розбиретесь в цій ситуації, але хочу додати, що після такої розмови з Вашим персоналом, взагалі не хочеться звертатися до Вашого банку, хоча я постійний клієнт, повторююсь з позитивною кредитною історією, крім цього не зрозумілого для мене випадку з кредитною картою, яку я не використовувала, Ви можете це перевірити.
|
0
|
Переглядів: 516, сегодня — 1
- 15:22 Понад 80% українців протягом року стикалися з шахрайством в інтернеті — опитування
- 13:23 Укренерго з початку повномасштабної війни залучило 1,5 мільярда євро від міжнародних партнерів
- 12:22 ФДМУ оголосив перші в Україні онлайн-аукціони з великої приватизації на Прозорро.Продажі
- 11:59 З початку повномасштабної війни Україна отримала від МВФ $10,2 млрд
- 11:16 Видатки загального фонду держбюджету в червні становили 286,7 млрд грн (інфографіка)
- 09:00 Нацбанк різко збільшив продаж валюти на тлі падіння гривні
- 19.07.2024
- 20:00 Підвищення податків, рекордне падіння гривні, реструктуризація євробондів: головне за тиждень
- 17:29 Курс валют на вечір 19 липня: долар та євро пішли вниз на міжбанку
- 17:12 Британія може вивести на ринок свої біткоїн-резерви на $4 млрд — Bloomberg
- 15:44 Euroclear зробить перший внесок у розмірі 1,55 млрд євро у фонд для України
Коментарі