- 9 лютого 2017, 12:05
Жахливе поводження с клієнтами, ведущогго спеціаліста Мельник Руслани Миколаївни ( як вона представилася)
я перепрошую, розмова відбувалася в період часу з 15 год. 30 хв по 16 год. 15 хвилин, було здійсненно два телефоних дзвінки, я надійюсь у Вас записи зберігаються. Просто, Ви мене вибачте, але працівники не мають права так спілкуватис з клієнтами, повина бути якась межа. Я надіюсь Ви розбиретесь в цій ситуації, але хочу додати, що після такої розмови з Вашим персоналом, взагалі не хочеться звертатися до Вашого банку, хоча я постійний клієнт, повторююсь з позитивною кредитною історією, крім цього не зрозумілого для мене випадку з кредитною картою, яку я не використовувала, Ви можете це перевірити.
|
|
0
|
Переглядів: 591, сегодня — 0
- 17:42 Долар та євро стрімко пішли вгору на міжбанку
- 17:27 Зарплати, виклики та прогнози: як українські роботодавці готуються до 2026 року
- 17:11 Біткоїн залишається без «санта-ралі»: інвестори тікають у золото та срібло
- 16:52 У Приваті розповіли, на що клієнти найчастіше витрачають «Тисячу Зеленського»
- 16:34 Гривня «важча» за ліру та єну: де українська валюта коштує більше за місцеву
- 16:10 SEC звинуватила три криптоплатформи в шахрайстві на $14 млн
- 15:31 НБУ визначив нові курси валют на четвер: євро знову оновило рекорд
- 15:15 Китайці використовують Telegram для незаконних операцій: обсяг сягнув $2 млрд на місяць
- 14:25 Люди проти машин: ШІ переміг команду трейдерів у турнірі, але «золото» взяла людина
- 14:05 2025 рік може стати найгіршим для долара за останні сім років


Коментарі