Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
11 червня 2025, 10:47

Temu і Shein згортають діяльність у США — фокус на європейський ринок

Китайські платформи Temu та Shein змінюють фокус на європейський ринок через митну політику Дональда Трампа, що впливає на маркетплейси у США. Однак, попри зростання витрат на рекламу та збільшення продажів, вони можуть постати перед труднощами через європейські регуляторні вимоги, повідомляє CNBC.

Китайські платформи Temu та Shein змінюють фокус на європейський ринок через митну політику Дональда Трампа, що впливає на маркетплейси у США.
Фото: depositphotos

► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Що відомо

Ананд Кумар, заступник директора з досліджень Coresight Research в інтерв'ю CNBC розповів, що у міру посилення регуляторного та торгового тиску у США, Temu та Shein почали звертати більшу увагу на Європу та Велику Британію. Водночас обидві компанії одразу зіткнулися з регуляторними перешкодами, що перегукуються з перешкодами у США.

В Європейському союзі протягом останніх кількох тижнів було подано скарги як на Temu, так і на Shein, в яких їх звинувачують у несприятливій бізнес-тактиці. Заразом європейські регулятори готують новий фіксований збір у розмірі двох євро на раніше безмитні дрібні пакунки, на кшталт тих, що надсилають вже згадані маркетплейси.

Читайте також: Трамп знизив мита на товари з Temu та Shein до 54%

За словами експертів, нові зміни можуть мати негативний вплив на онлайн-платформи по аналогії зі закриттям пільгового тарифу на дрібні пакунки та новими митами у розмірі 54% у США.

«Запропонований ЄС митний збір у розмірі 2 євро — це більше, ніж незначна надбавка, це стратегічний регуляторний крок, спрямований на стримування неконтрольованого зростання наддешевої транскордонної електронної комерції, і він може змінити те, як такі платформи, як Shein і Temu, працюють в Європі протягом наступних 2−3 років», — каже Кумар.

Попри можливі виклики, обидві платформи збільшили витрати на рекламу в Європі, зокрема у Великій Британії та Франції.

Заразом, Consumer Edge відзначає, що споживчі витрати Temu у травні 2025 року у США впали на 36% у порівнянні з минулим роком, тоді як Shein впали на 13%. Однак в Європі тенденції протилежні — у травні витрати споживачів на Temu зросли на 63% в ЄС та 38% у Британії. Shein має 19% та 42% приріст відповідно.

Обидва маркетплейси продовжують використовувати імпульс для подальшого активного розвитку у регіоні. Shein і Temu не лише збільшують витрати на рекламу, а й розширюють складські можливості та тестують локалізовані бізнес-моделі.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 1

+
0
torn
torn
11 червня 2025, 16:41
#
А у нас все хорошо, можно везти сколько угодно без каких либо налогов и пошлин, отечественным производителям налоги подняли, как они там себя чувствуют в такой конкуренции никого не волнует, китайцы же наши друзья… или нет?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися