Мінфін - Курси валют України

Встановити
10 січня 2023, 17:22

Нова Пошта відкриє відділення в Румунії, Німеччині та країнах Балтії

Нова Пошта планує до кінця року значно збільшити свою присутність на європейському ринку. Про це розповіла директорка Нової Пошти з управління репутацією Олена Плахова, пише Ліга.

Нова Пошта планує до кінця року значно збільшити свою присутність на європейському ринку.
Фото: uprom.info

►Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

«Цього року плануємо вийти на ринок Румунії, Німеччини та країн Балтії», — розказала вона.

За її словами, продовження інвестицій буде стратегічним вектором компанії у 2023 році.

Нова Пошта збирається відновити раніше заморожені проєкти, такі як будівництво двох сортувальних центрів в Одесі та Києві, й запустити їх у роботу до кінця року.

Читайте: Нова пошта відкрила у Варшаві перше вантажне відділення

Також компанія продовжує роботу над запуском власної авіакомпанії SuperNova і планує розширити географію роботи сервісу NPShopping.

Коментарі - 4

+
0
Артем Сабуров
Артем Сабуров
10 січня 2023, 17:43
#
Когда смелянский осмелится отжать это непотребство,чтобы услуги явно не украинской новой почты не били по карману.
+
+30
bonv
bonv
10 січня 2023, 21:12
#
Двіжують:)))
+
+15
bonv
bonv
10 січня 2023, 21:13
#
Хтось закривається, а хтось розширяється. Кожному своє.
+
+15
bonv
bonv
12 січня 2023, 16:08
#
Клієнтка «Нової пошти» поскаржилася на сервіс компанії. Вона розповіла, що її важку посилку самовільно переадресували. Мало того, коробку ще й відкрили.
Свою скаргу жінка розмістила у коментарях на сторінці «Нової пошти» у Facebook. Компанія вже відреагувала.
За словами клієнтки, вона хотіла, аби її посилку доставили у поштомат. Проте коробку чомусь переадресували у відділення.
«Замовляєш в поштомат, щоб важку посилку отримати ближче до будинку, а ви самовільно переадресовуєте її у відділення. Ще й прийшла в повністю відкритому вигляді. Вже тиждень чекаємо на вашу перевірку, і тиша. Оце так сервіс та клієнтоорієнтовність», — написала клієнтка.
Представники «Нової пошти» відповіли на скаргу, вони попросили клієнтку надати більше інформації про посилку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися