Мінфін - Курси валют України

Встановити
15 червня 2022, 13:44

Що відбувається із цінами на новобудови у Києві, Львові та Одесі — дослідження

Ціни у доларах на новобудови Одеси та Києва — повернулись до довоєнного рівня, а у Львові — зросли в усіх класах будівництв. Про це йдеться у дослідженні ЛУН.

Ціни у доларах на новобудови Одеси та Києва — повернулись до довоєнного рівня, а у Львові — зросли в усіх класах будівництв.
Фото: 24tv.ua

► Підписуйтесь на «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Все більше забудовників сповіщають про відкриття відділів продажів та, що важливо — про продовження будівництва.

Київський регіон

Як зазначають аналітики ЛУН, середня ціна повернулась до лютневої. Це пов’язано з двома факторами. По-перше, 83 об'єкти відновили діяльність (на противагу 57 у травні), тому сьогодні середня ціна точніше зображає ситуацію на ринку, котру можна порівнювати з лютим.

А по-друге, спостерігається неоднакова поведінка забудовників щодо власної цінової політики. Так 60% новобудов столиці не змінили ціни у доларах США з лютого, 30% — підвищили, а 10% — відчутно знизили вартість метру у власних будинках, що привело середню ціну до рівня лютневої — $1270 за метр.

Читайте також: Вартість оренди квартир в Києві впала на 45%. Як змінилися ціни та попит (інфографіка)


Аналіз в розрізі різних класів демонструє, що економ- та комфорт-варіант повернулись до лютневих цін, бізнес-клас трохи впав у ціні. Графік преміуму «стрибає» через те, що в цьому класі робота відділів продажу тільки починає відновлюватись і даних для аналізу цін ще недостатньо.

Читайте також: У Київміськбуді кажуть, що після відновлення роботи продаж квартир значно впав

Оренда в столиці також демонструє відновлення. Так згідно даних проєкту Bird від ЛУН — вже 80% людей від довоєнного рівня зацікавлені квартирами в Києві. Середня ціна на найбільш популярний варіант, — однокімнатну квартиру, залишається без змін і складає 8 000 грн на місяць.

Львівський регіон

Віддалена від зон бойових дій західна частина країни демонструє повернення до будівництва на понад 80−90% об'єктів. Так середня ціна за метр новобудов у Львові на сьогодні зросла на $90 в порівнянні з лютневою.

І цей ріст спостерігається по всім класам житла.

Одеський регіон

Серед усіх південних областей відновлення будівництва найбільш динамічне саме в Одеському регіоні.

Зміна вартості у кожному з класів також сигналізує, що забудовники намагаються знайти оптимальну ціну за сьогоднішніх умов.

Коментарі - 35

+
+77
Abramon
Abramon
15 червня 2022, 13:51
#
«Ціни у доларах на новобудови Одеси та Києва — повернулись до довоєнного рівня» в мене це викликає когнітивний дисонанс.)))
+
+108
Volodymyr70
Volodymyr70
15 червня 2022, 14:24
#
Ціни може й повернулися , а от кількість укладених угод купівлі- продажу …то є невеличкі сумніви)))
+
+21
Nobleman
Nobleman
15 червня 2022, 15:40
#
Та все там нормально, просто нет сделок)
по сути они и продавать не хотят
+
0
ExpertMoney
ExpertMoney
27 червня 2022, 14:48
#
Промониторил рынок Киева. Цены уже упали, владельцы начали что-то подозревать) Но то ли еще будет))
+
+15
bonv
bonv
15 червня 2022, 14:26
#
Зараз по Львову-Франківську активізувалися клієнти/продажі.
+
+38
bublik
bublik
15 червня 2022, 14:41
#
Що значить активізувались? От львівські ріелтори кажуть що кількість угод порівняно з довоєнним періодом впала в рази. І очевидно що ніякого зростання ні цін ні продаж не передбачається. Ви думаєте люди зі сходу їдуть на захід із валізами набитими баксами? Нічого подібного, більшість приїзжих голі як соколи, втратили все.
+
+15
bonv
bonv
15 червня 2022, 14:54
#
Для чого порівнювати з довоєнним часом? Зараз по Львову-Франківську активізувалися клієнти/продажі.
І ціни виросли.
+
0
MrDean
MrDean
16 червня 2022, 23:54
#
Execute Order 66
+
+12
Ivn
Ivn
15 червня 2022, 14:35
#
Як і писав раніше. ціни не впали, таке враження що люди у нас не стали бідніші.
+
+15
bonv
bonv
15 червня 2022, 14:39
#
Зростання вартості будівельних матеріалів. Плюс дефіцит робочої сили.
+
+34
bublik
bublik
15 червня 2022, 14:50
#
А навіщо рахувати ціни на буд.матеріали і робочу силу коли немає кому купувати за ціною нижче собівартості навіть те що вже збудоване?
+
+27
bonv
bonv
15 червня 2022, 14:56
#
І хто продає нижче собівартості? Для чого лапшу на вуха вішаєш? І кому?
+
+142
bublik
bublik
15 червня 2022, 15:27
#
Сам ти лапшу на вуха вішаєш, видаєш бажане за дійсне. В мене конкретні люди не можуть продати з готовими ремонтами квартири збудовані 10 років назад за цінами трохи дорожче ніж пропонують новобудови без ремонтів в аналогічних районах, ще гірша ситуація з будинками. Ринок завалений нерухомістю, як квартирами так і будинками. Народ звалює пачками, особливо ті в кого діти. В половини західної України родичі давно осіли в Європах тому звалюють остаточно до них. І це не державна фейкова статистика і т.п., а конкретне знання ситуації на місці! Ніякого попиту немає і не буде, так само як і дефіцину нерухомості бо в людей зі східної Україні немає грошей. Хіба держава почне викуповувати тоді можливо зявиться рух.
+
+15
bonv
bonv
15 червня 2022, 15:37
#
Ти визначся недоекспердт, то НОВОБУДОВИ чи вже 10 років тому збудовані і з ремонтом б/у ВТОРИНКА??? Про що з тобою говорити балаболка??? Ти не в темі від слова взагалі. І йди нафіг зі своїми «типу знайомими»… А народ кажеш звалює пачками??? Це наративи рашистів, в методичці? Працюєш на агресора? Народ активно повертається. Статистику подивись скільки виїзджає і повертається — прозрієш лапоть!
+
+80
bublik
bublik
15 червня 2022, 15:56
#
Всі ріелтори 10 річні будинки називають новобудовами і такі будинки вважаються кращими варіантами від новобудов в прямому розумінні, тому що в таких будинках вже все обжито й налагоджено й можна знайти багато суперських варіантів з класними ремонтами.
+
+113
Lolik1837
Lolik1837
15 червня 2022, 19:12
#
Абсолютно согласен с тем , что объект сданный 5−10 лет имеет свои преимущества перед только отстроенным ЖК
1) Вас не будут задалбывать звуки ремонта со всех сторон , вы не будете вздрагивать круглые сутки от звуков дрелей, перфораторов и пр.
2) У вас во дворе не будет постоянной грязи потому, что на соседнем участке строят очередной объект вашего ЖК
3) Если вы купили жилье для сдачи в аренду в доме которому 5−10 лет , у вас не будет пол дома таких как и вы конкурентов , которые так же как и вы купили жилье под сдачу в этом же доме.
4) У ЖК , которому 5−10 лет УЖЕ налажена инфраструктура, что несомненно скажется на качестве жизни. А в Жилищном Комплексе , только отстроенном , зачастую ни удобных магазинов, ни всевозможных торговых объектов, школ, больниц, детсадов. Они. конечно, потом появятся , но позже.
5) Зачастую, получается так, что недостатки какого то ЖК выявляется не сразу, а со временем. Люди купили на стадии котлована квартиры, все хорошо у них, дом сдан, ремонты сделаны, а потом выясняется, что роза ветров такая , что очень часто долетает вонь с предприятия которое вроде как и далеко находится.

Ну или дом построили , а оказалось, что грунт под домом имеет дефект, который перед строительством не заметили. А уже построенный дом начал проседать. А у дома, которому уже 5−10 лет эти дефекты будут уже известны

Лично как на мое мнение- квартира в ЖК , построенном 5−10 лет назад имеет преимущество перед квартирой в только построенном ЖК
+
+39
MrDean
MrDean
15 червня 2022, 20:09
#
Cо всеми пунктами польностью согласен
+
+15
bonv
bonv
16 червня 2022, 17:42
#
Ніхто не вважає 10 річні будинки новобудовою!!! І при чому тут кращі варіанти??? Що ти мелеш ??? Я ж пропонував зустрітись?! Де ти ікспєрдт? Давай у Львові зустрінемось! Допоможу твоїм ВИДУМАНИМ знайомим продати нерухомість яку «неможливо» продати. ЧЕКАЮ!!!
+
0
Ivn
Ivn
16 червня 2022, 9:49
#

bublik
в якому місті?
на Волині ціни зросли, навіть на те житло шо збудоване років 2−3 тому.
Так що це все фігня. Люди хочуть збить бабла чим побільше, а не продати!
+
0
Nobleman
Nobleman
15 червня 2022, 15:52
#
А земля тоже стала дороже?
+
+49
AlexandrWizard
AlexandrWizard
15 червня 2022, 16:26
#
Цены на недвижимость в Украине сформулированы по принципу теории большего дурака.
+
+32
MrDean
MrDean
15 червня 2022, 20:10
#
*лоха
+
0
poradnyk
poradnyk
15 червня 2022, 17:14
#
Так, продажі у Львові збільшилися у порівнянні з березнем-квітнем-травнем.
Ціна також зросла.
Продаються на первинці в основному квартири які на стадії завершення і при цьому в дешевому сегменті.
З продажами дорогого житла глухо як в танку.
На жаль, собівартість не дозволяє здешевлювати первинну нерухомість, тому тут швидше будуть зупинки ніж дешева ціна.
На вторинці можуть бути одиничні цікаві пропозиції.
Все вирішить думаю осінь-ця зима, а поки що типове літнє затишшя.

+
+12
MrDean
MrDean
15 червня 2022, 17:22
#
В сша поднимут ставку сегодня, MBS был «no bid» это значит что гарантированные МБС никто не покупает это все ещё только при ставке 5.8% для недвиги. Ставка 8% никто не будет покупать… это в США где у людей есть деньги, а в Украине где мертвая ипотека… Будут продавать все 40~50% ниже, ждём очень.
+
0
Nobleman
Nobleman
15 червня 2022, 17:40
#
Себестоимость должна была просесть, земля уж точно потеряла свою стоимость
+
+28
MrDean
MrDean
15 червня 2022, 20:06
#
Я согласен, уже просела только вот мамкины инвесторы не опускают цену из-за того что не хотят в минус продавать. Инвестиции это риски, а они это не хотят понимать. Stop Loss не активируют, скоро будут за 40с на 1$ отдавать
+
0
poradnyk
poradnyk
16 червня 2022, 10:12
#
Земля нічого не вирішує. На сьогодні забудовник не готовий навіть заходити в початкові проекти де вже є земля і дозвіл, а купляти землі і тим більше не буде.
Хоча не впевнений, що власники землі дуже спішать її продавати, як і часто власники нерухомості.
+
+23
MrDean
MrDean
16 червня 2022, 23:53
#
Терпение мой Падаван. Скоро будут все продавать
+
+24
Lolik1837
Lolik1837
15 червня 2022, 19:29
#
Материалы дорожают, топливо для доставки этих материалов тоже дорожает, многое, что дорожает Но ведь ГЛАВНЫЙ фактор никто не отменял.- КАК изменится количество потенциальных покупателей???
После войны на сколько изменится количество населения ? Сколько уже выехало ? 7 млн? Больше?
Понятно, что многие вернутся. Но ведь по любому останутся МИЛЛИОНЫ на чужбине.
Там в основном женщины с детьми выехали. И к ним вернутся мужья со старшими сыновьями, которых сейчас не выпускают . То есть выедет самая экономически активная часть населения.
И сколько населения останется на Украине ? Если миллионов 30, то еще хорошо будет . Можно сказать, что эта часть население не сильно платежеспособна и что они бы и так не покупали бы новое жилье.
Но ведь эта часть людей создавали спрос на аренду жилья. И ведь многие состоятельные украинцы вкладывались в недвижимость , что бы сдавать ее в аренду.
А на сколько упадет спрос на аренду, если население Украины сократится с 40 млн до 30???

Не знаю , господа, как кто, но на мое мнение всплеска спроса на недвижимость ждать не приходится. И соответственно такого уж резкого скачка цен в ближайшей перспективе вряд ли стоит ожидать
+
+24
MrDean
MrDean
15 червня 2022, 20:07
#
Стоит ожидать только падения и геперзвуковой принтер…
+
+40
Макс Гришко
Макс Гришко
17 червня 2022, 13:18
#
Подождите пока откроют гарницы, все мужья что не могут уехать сейчас держат цены, но только откроют грацину цены полетят вниз, пока мамкины бизнесмены лежат на диванe читают новости про войну и вспоминают довоенные цены на жилье и что на них они купатя в Европе, где будут счатливо жить, рельаность повергнет их в шок. Маштабы что бы вы понимали, уехали из страны на 17.06/22 7.4 миллиона, 5−6 миллионов «мужей» ждет открытия границы что бы уехать, а один конец. Сейчас в Украине 30 миллионов, будет 25 после открытия границ, кто будет покупать все эти квартиры? Падение цена на -50% от довоенных, — легко, двухкомнатная до 10лет не убитая в Киеве за 35000$ - легко, если вам говорят что материалы выросли, цены бензин и инфляция, просто ждите. До войны в Киеве с округой жило 4.2 миллиона сейчас 2.7, где вы столько людей возьмете на все эти новостройки и вторички, кто в этих миллионах квардратным метров будет жить???
+
+11
MrDean
MrDean
17 червня 2022, 22:21
#
Помимо мужей еще выедут молодые IT пареньки и останется Украина с голой попой, извините за выражение. Будет 50% + падение и 2008 будет выглядеть на много лучше чем сейчас
+
0
Lolik1837
Lolik1837
18 червня 2022, 9:44
#
Ну нас еще с падением народонаселения и со спросом на жилье могут спасти гастарбайтеры . В Германию едут поляки работать, Польша переманивает украинское население для работы. Украина тоже может , в свою очередь кого-то переманить. Вот только один момент — а кто ж поедет на Украину гастарбайтером если даже таджики и узбеки к нам не рвутся работать?
+
0
Hannakh
Hannakh
18 червня 2022, 9:47
#
А може рашисти які тут залишають коментарі, що в Україні все погано з нерухомістю, переплутали щось? Це вони писали про свою рашку, це в них все погано буде з нерухомістю, з рівнем життям,і т.д. Особисто находжусь за кордоном з малою дитиною, хочу повернутися до своєї країни, як і багато моїх знайомих.Ніхто із нас не збирається залишатися в Европі, а знаете чому? Тому що Україна чудова країна ,є свої недоліки, але яка ж вона класна. Слава Україні!
+
+11
Lolik1837
Lolik1837
18 червня 2022, 10:09
#
Отлично , что вы ЛИЧНО ВЫ собираетесь вернуться. Но ведь миллионы то останутся. Доказано многолетней практикой .

П.С, А где вы тут увидели комментарии , что «що в Україні все погано з нерухомістю» ??

З нерухомістю то все нормально, а вот с количеством населения плохо
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися