Кіберполіція Київщини припинила діяльність шахрайського call-центру, щомісячний прибуток якого складав 1,5 мільйона гривень. Про це йдеться у повідомленні Кіберполіції.
Організатори фейкового call-центру заробляли по 1,5 мільйонів на місяць
Шахраї організували в столиці call-центр, оператори якого видавали себе за працівників банку. Вони залучили до роботи 15 операторів, для яких розробили детальні інструкції.
Організатори купували на хакерських форумах бази даних клієнтів банків, а потім їм телефонували оператори call-центру.
Громадянам повідомляли про блокування картки та пропонували пройти верифікацію, збільшити ліміт на банківських картках, відкрити новий рахунок з певним лімітом. Іноді йшлося про «погодження» збільшення кредитного балансу на банківських картках.
Читайте також: Підпільні call-центри. Шахраї вкрали десятки мільйонів з банківських рахунків українців
Під такими приводами оператори випитували конфіденційну інформацію, зокрема СVV-коди, номери, пін-коди банківських карт та авторизаційні дані до онлайн-банкінгу.
Надалі гроші потерпілих перераховували на підконтрольні рахунки, оформлені на третіх осіб. Потім отримані гроші переводили у криптовалюту.
Також оператори call-центру телефонували громадянам нібито від імені працівників поліції. Під приводом фіксування шахрайських дій, які нібито відбуваються з їхніми картковими рахунками, випитували фінансові дані.
Щомісячний прибуток зловмисників складав півтора мільйона гривень. Наразі правоохоронці встановлюють коло потерпілих осіб.
Читайте також: Як хакери використовують проти нас наш мозок і як цьому завадити
Коментарі - 9