Мінфін - Курси валют України

Встановити
10 жовтня 2021, 14:30

Штаб-квартира Tesla переїжджає з Каліфорнії до Техасу

Генеральний директор Tesla Ілон Маск оголосив про перенесення штаб-квартири своєї компанії з Каліфорнії в Техас. Про це повідомляє Укрінформ посиланням на BBC.

Штаб-квартира Tesla переїжджає з Каліфорнії до Техасу
Фото: dw.com
►Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини

Про цей крок Маск повідомив на щорічних зборах акціонерів виробника електромобілів в Остіні. За його словами, каліфорнійський завод у Фремонт був «забитий», а також на його думку Каліфорнія — це важке місце для співробітників у питанні пошуку доступного житла. Сам Маск переїхав до Техасу ще в грудні минулого року.

Незважаючи на переміщення штаб-квартири, Маск сказав, що компанія планує збільшити обсяг виробництва на своїх заводах в Каліфорнії і Неваді на 50%.

Технокомпанії розчаровуються у Каліфорнії

Як зазначає видання, у Маска були непрості відносини зі штатом Каліфорнія. У травні Маск сильно посварився з місцевими політиками після того, як йому було наказано закрити завод Tesla у Фрімонті.

Tesla — не перша компанія, яка переїхала до Техасу. У 2020 році технічний центр Oracle оголосила про переїзд з Кремнієвої долини в Остін. Технологічна фірма HP і автовиробник Toyota також перемістили свої штаб-квартири в США з Каліфорнії в Техас.

Читайте також: SpaceX Ілона Маска варто більше $ 100 млрд

Коментарі - 5

+
+75
bonv
bonv
10 жовтня 2021, 17:15
#
З США до Америки:)))
+
+15
BEZE
BEZE
10 жовтня 2021, 17:34
#
Не все ж Китаю;))
+
+60
bonv
bonv
10 жовтня 2021, 17:57
#
Для власників старих автомобілів можуть запровадити новий податок — т. зв. утилізаційний збір. З такою пропозицією виступили в Держекоінспекції.
За словами голови відомства Андрія Мальованого, відсутність розгалуженої мережі центрів для здачі і знешкодження старих авто, необхідність доплачувати за знищення машини не стимулюють водіїв утилізувати старі авто згідно з вимогами законодавства. Відповідно, такий бізнес не є високоприбутковим.
Голова Держекоінспекції підкреслив, що для вирішення проблеми потрібно застосовувати аналогічні з Європою механізми, серед яких:
доплати автовласникам при купівлі нового авто після належної утилізації старого;
стягнення утилізаційного збору після закінчення експлуатації автомобіля;
високі штрафи для тих, хто порушує норми утилізації авто;
розширена відповідальність автовиробника, який повинен подбати про подальше «знешкодження» відпрацьованого товару.
В Україні тільки 5% автовласників віддають свої машини на утилізацію. А потрапляючи на звалища, вживані авто забруднюють грунт свинцем, іржею, відпрацьованими мастилами.
«Протягом 2020-го утилізовано лише 13 000 авто. Решта забруднює навколишнє середовище на звалищах», — додав Андрій Мальований.
+
+15
BEZE
BEZE
10 жовтня 2021, 22:59
#
Нові машини в тренді;))
+
0
preyvanamor
preyvanamor
11 жовтня 2021, 1:57
#
Та що там техас! А переїхав би в якийсь вайомінг чи монтану, то взагалі би ще отримав гроші від того штату за переїзд.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися