28 травня 2021, 12:40 Читать на русском

Рекламна кампанія CCloan «Даємо гроші, а до них — ще гроші» взяла бронзу в конкурсі FinAwards 2021

За результатами голосування щорічного конкурсу FinAwards 2021, рекламна кампанія CCloan «Даємо гроші, а до них — ще гроші» зайняла 3-е місце в номінації «Краща рекламна кампанія»!

За результатами голосування щорічного конкурсу FinAwards 2021, рекламна кампанія CCloan «Даємо гроші, а до них — ще гроші» зайняла 3-е місце в номінації «Краща рекламна кампанія»!
На фото: директор компанії CCloan Наталія Клєвакіна та директор з маркетингу компанії CCloan Анна Мойсєєва

Цього року формат конкурсу відрізнявся від попередніх церемоній і був доповнений спеціальними нагородами для страхових компаній та МФО. Відбір номінантів на участь в конкурсі FinAwards 2021 тривав протягом двох місяців. Конкурсантів оцінювало експертне журі, а також проходило відкрите онлайн-голосування клієнтів на сайті конкурсу.

Директор CCloan Наталія Клєвакіна так прокоментувала перемогу CCloan: «Команда CCloan — згуртований колектив професіоналів зі спільними цінностями. Довіра, яку ми отримуємо від наших клієнтів, і наша турбота про потреби користувачів становлять основу корпоративної культури CCloan. З року в рік ми підвищуємо планку якості і досягаємо її. Ми ретельно аналізуємо кожну деталь нашої повсякденної роботи, щоб запропонувати своїм клієнтам лише найкраще. Це правило працює для усіх напрямків, включаючи розробку вигідних кредитних продуктів і акційних пропозицій. „Зручність“ та „доступність“ для нас не порожні слова: команда CCloan прагне бути ближче до кожного».

Підвищення рівня клієнтського сервісу, запуск нових кредитних продуктів і, звичайно ж, вигідних акцій завжди у пріоритеті команди CCloan.

«Ми любимо наших клієнтів, цінуємо їхню довіру та намагаємося бути для них фінансовим помічником, який завжди допоможе і надасть своєчасну фінансову підтримку. Щоб стати ще більш доступними для клієнтів, ми запустили креативну рекламну кампанію «Даємо гроші, а до них — ще гроші» з Олею Поляковою, за умовами якої нові клієнти отримують можливість не тільки користуватися коштами майже безкоштовно, але й кешбек до 350 гривень.

Телефон у руках чарівної феї Олі Полякової з нашим продуктом став втіленням тієї чарівної палички, магія якої перетворила звичайну Попелюшку в королеву, а простого хлопця — в короля. Іншими словами, завдяки дотику до CCloan всі мрії стають реальністю, а наші клієнти — частиною сім'ї CCloan, яка їх виручить у будь-яких фінансових складнощах", — поділилася директор з маркетингу CCloan Анна Мойсєєва.

Компанія CCloan отримала ще дві бронзи у щорічній церемонії FinAwards 2021:

  1. «Краща МФО онлайн» за якісний сучасний сервіс і високі стандарти обслуговування.
  2. «Кращий керівник маркетингу» за професійні успіхи, досягнення і ефективність маркетинг-менеджменту (номінант CMO CCloan Анна Мойсєєва).

Довідка:

Організатор заходу — один з провідних конференц-майданчиків країни в сфері фінансів і технологій — компанія BankOnline. Цього року переможців визначили в 25 номінаціях, включаючи спеціальні нагороди сайтів-засновників премії Minfin.com.ua і Finance.ua для страхових компаній і МФО.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися