22 квітня 2021, 11:59 Читать на русском

А-Банк разом з Visa реалізував сервіс переказу коштів за номером телефону в додатку АБанк24

21.04.2021 року А-Банк разом з глобальною компанією платіжних технологій Visa реалізував можливість переказу коштів в мобільному додатку АБанк24 за номером телефону одержувача на картку будь-якого українського Банку.

Тепер для здійснення переказу коштів з картки на картку будь-якого українського банку достатньо знати номер телефону одержувача. Інакше кажучи, реквізитами картки виступає номер телефону одержувача, що значно підвищує швидкість переказу коштів в онлайн-режимі. Адже клієнтам А-Банку не потрібно питати номер картки, на яку переказувати кошти, вказувати його в полі отримувача, — достатньо обрати контакт з телефонної книги або ввести номер телефону отримувача.

Глобальний сервіс переказу з картки на картку, в якому реквізитами є тільки мобільний номер, зараз працює тільки для клієнтів А-Банку, А-Банк чекає реалізацію сервісу в додатках інших Банків, для того щоб в АБанк24 була можливість здійснити переказ коштів за номером телефону одержувача не тільки на картки А-Банку, а й на картки інших Банків.

«Ми реалізували сервіс переказів за номером телефону в додатку АБанк24 разом з глобальною компанією Visa, і, на наш погляд, це великий крок уперед в розвитку платіжних технологій, адже переказ коштів за номером телефону — це не тільки зручність для клієнтів, а й безпечність інформації про їхні картки. Ми впевнені, що клієнти оцінять новий сервіс, і номер телефону одержувача повністю замінить реквізити картки», — каже Юрій Кандауров, Голова Правління А-Банку.

Перекази можна здійснювати в мобільному додатку АБанк24 в три кроки:

  1. Перейти на барабані в меню «Переказ на картку»;
  2. Обрати контакт з телефонної книги або ввести номер телефону отримувача;
  3. Підтвердити переказ.

Сервіс доступний для клієнтів з операційною системою IOS, клієнти з операційною системою Android вже 26.04.2021 зможуть скористатися сервісом.

Сервіс дозволяє здійснювати перекази тільки в гривні, на картку будь-якого українського банку, який реалізував сервіс. Комісія за переказ в АБанк24 відсутня. Підтримуються картки всіх платіжних систем, зареєстрованих в Україні.

Про А-Банк

А-Банк представлений на ринку банківських послуг понад 25 років. Послугами Банку користується понад 1,6 млн клієнтів. Банк пропонує широкий спектр сучасних фінансових послуг як фізичним, так і юридичним особам. Основна мета Банку — надання сучасного і технологічного сервісу в режимі online за допомогою зручного інтернет-банкінгу АВаnk24. Банк широко представлений у всіх регіонах України — 232 відділення готові надати якісний сервіс кожному клієнту.

За новинами А-Банку стежте на офіційних сторінках Facebook, Instagram, Youtube, TikTok.

Про Visa

Visa Inc. (NYSE: V) є світовим лідером у галузі цифрових платежів. Наша місія — об`єднати світ за допомогою найбільш інноваційної, надійної та безпечної платіжної мережі, що дає змогу споживачам, бізнесу та економіці розвиватися. Наша новітня глобальна технологічна мережа VisaNet забезпечує надійні та безпечні платежі по всьому світу, і може обробляти понад 65 000 транзакцій на секунду. Компанія «Visa» є відданою інноваціям, що є каталізатором швидкого зростання «connected commerce», в умовах якої практично будь-який підключений пристрій може здійснювати платежі, таким чином наближаючи перехід до майбутнього без готівки — скрізь і для всіх. В той час, коли світ рухається від аналогових технологій до цифрових, Visa використовує свій бренд, продукти, експертів, мережу та масштаб для трансформації комерції. Більше інформації на сайтах: corporate.visa.com, visa.com.ua, facebook.com/VisaUA, visanewscissee.com

Коментарі - 5

+
0
82845392
82845392
22 квітня 2021, 14:57
#
> Ведь клиентам А-Банка не нужно спрашивать номер карты, на которую переводить средства, указывать его в поле получателя — достаточно выбрать контакт из телефонной книги или ввести номер телефона получателя

А если у меня их 2 (3, 5…)? Или в А-Банке так нельзя? Ну, а в целом — молодцы, конечно, лукап клиента по номеру телефона, а потом карты по айди клиента освоили :))
+
+30
Поддержка А-Банк
Поддержка А-Банк
22 квітня 2021, 17:12
#
Добрый день!
Чтобы получать переводы на конкретно выбранную одну из Ваших карт, достаточно зайти в раздел «Еще» после в настройках выбрать карту для получения переводов по номеру телефона.😊🍏
+
+14
Qwerty1999
Qwerty1999
23 квітня 2021, 21:35
#
Очень удобный сервис … для мошенников…

Позволяет по номеру мобильного телефона
идентифицировать не только клиентов А-банка,
но и получить информацию о банковских картах этих клиентов…
+
+14
ivanina
ivanina
24 квітня 2021, 2:27
#
А-банку не можна довіряти! Моє знайомствонегатив, та на жаль так і не вийшло в позитив. Коли я звернувся вперше в цей банк з проблемою, через те, що мені постійно докучали дзвінками і повідомленнями їх колектори про якийсь борг якоїсь не знайомої мені особи. Менеджер запропонувала мені стати клієнтом банку, мовляв телефон зареєструється в базі під іншим ім'ям і проблема вирішиться автоматично. Я оформив тоді на свою голову картку «зелену», але дана проблема «переслідувала» мене ще кілька років. Хоча карткою стало начебто й зручно користуватися, що я навіть дружині оформив таку ж. Все б і нічого, та от новий сюрприз, у дружини заблокувалася картка і вона не могла користуватися власними коштами (намагалася розрахуватися карткою в магазині), опинилася в дуже незручній ситуації. Як потім виявилося, що рахунок ще й опинився в мінусі після цих «маніпуляцій». Хоча в додатку відображався позитивний баланс. Далі спілкування з менеджерами і консультантами, це щось. Таке враження, що ці люди з іншого виміру. Описую проблему в чаті, мені у відповідь у Вас все добре, гроші на рахунку користуйтеся і скидає свої скріни на яких гроші є. Пишу, що в мене інші цифри і скидаю у відповідь свої скріни. Він мені ок я оформив заявку в технічний відділ Вам зателефонують. Яке ж вирішення? Два дні ніхто так і не зв’язався з приводу вирішення питання. Довелося дзвонити самому, на питання в якому стані заявка, відповідь така: «Вашу заявку не оформили тому, що скріншоти Ви так і не прислали, пришліть скрін
+
0
ivanina
ivanina
24 квітня 2021, 2:37
#
Довелося дзвонити самому, на питання в якому стані заявка, відповідь така: «Вашу заявку не оформили тому, що скріншоти Ви так і не прислали, пришліть скріншоти». Висилаю скріншоти знову. Телефонують і повідомляють, що зв’яжуться через два дні. Потім три дні телефонувала менеджер і розповідала чому на рахунку від'ємний баланс. Кредитний ліміт встановлено нульовий. Словом, дуже прикра історія і не приємні враження в, А — банк.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися