Південнокорейський гігант електронної комерції Coupang залучив $4,6 млрд в ході публічного розміщення акцій на Нью-Йоркській фондовій біржі. Це одне з найбільших для азіатських компаній IPO в США, повідомляє Bloomberg.
Корейський гігант e-commerce Coupan провів одне з найбільших IPO в Нью-Йорку. Залучив $4,6 мільярда
Деталі IPO
В цілому в ході IPO було продано 130 млн акцій: 100 млн паперів розмістила сама компанія і ще 30 млн — її акціонери. При ціні в $ 35 за акцію капіталізація Coupang склала близько $60 млрд.
Читайте також: Найбільша ігрова платформа Roblox виходить на IPO. Компанія оцінена майже в $ 30 млрд
Найбільше розміщення
Розміщення акцій південнокорейського ритейлера стало найбільшим для компаній з Азії на біржі в Нью-Йорку після IPO Alibaba Group, яка провела розміщення акцій на $25 млрд в 2014 році. Лістинг Coupang також став найбільшим IPO корейської компанії за останні десять років, обігнавши Samsung Life Insurance, яка в 2010 році залучила $ 4,4 млрд.
Що відомо про Coupang
Компанія Coupang заснована в Сеулі в 2010 році. В даний час вона входить до трійки найбільших роботодавців країни серед приватних компаній. Ритейлер став популярний завдяки сервісу доставки Rocket Delivery.
Читайте також: Як заробити на IPO іноземних компаній
Одним з найбільших інвесторів онлайн-ритейлера є SoftBank Group.
Коментарі