Мінфін - Курси валют України

Встановити
23 листопада 2020, 18:56

Платіжний процесинг: що важливо для бізнесу

Сьогодні навіть для невеликого бізнесу важлива присутність в онлайн. Щоб мати змогу розвиватися далі, компанії потрібен сайт, який дозволяє робити онлайн-оплати. Про особливості роботи платіжного процесингу для бізнесу розповів Lead Project Manager фінтех-компанії LeoGaming Денис Риков в ході практичної бізнес-конференції FinRetail 2020.

П'ять складових надійного процесингового центру

Процесинг — це, по суті, автоматизація електронних переказів між продавцем і покупцем. А процесинговий центр — це компанія, яка здійснює процесинг.

Організація процесингового центру досить складна, оскільки важливо, щоб кожен його компонент рівноцінно відповідав один одному.

«Не може бути відмовостійкої надійної системи без фінансового моніторингу. Не може бути надійної безпечної системи без технічної підтримки», — акцентує увагу Денис Риков.

Експерт з LeoGaming розповів про обов'язкові складові надійного процесингового центру. Він виокремив п'ять рівнозначних компонент:

  • технічна підтримка (B2B/B2C супровід);
  • фінансовий моніторинг (робота з дориманням нормативів НБУ);
  • відмовостійкість (стабільність інформаційних систем);
  • аналітика (статистичний аналіз трансакційних потоків);
  • безпека (сертифікація, аудит, фрод-моніторинг).

Спікер наголосив на ролі людського фактора, який особливо важливий у виявленні шахрайських операцій.

«Якщо трафік не підозрілий, ми пропускаємо його і надаємо послугу. Якщо ми бачимо, що до трансакції є питання, ми розбираємо її окремо. Також звертаємося за допомогою до мерчанта, який, зі свого боку, досліджує питання. Після того, як ми отримуємо зворотний зв'язок, ми приймаємо рішення, що робити з такою трансакцією», — поділився особливостями підходу LeoGaming Денис Риков.

У пошуках балансу

Риков також підкреслив, що потрібно знаходити оптимальний баланс між безпекою та конверсією («прохідністю») платежів. За словами експерта, часто доводиться жертвувати конверсією на користь безпеки або, навпаки, безпекою на користь конверсії.

«Для когось це 80/20, для інших — 70/30. Ідеальної формули в даному питанні не існує. Кожен тип бізнесу потребує свого вирішення», — сказав експерт.

Показники конверсії сильно залежать від застосовуваного методу оплати. За словами Дениса Рикова, онлайн-оплата за допомогою мобільних девайсів, наприклад, Apple Pay, дає вищий рівень прохідності, ніж старі методи оплати, як-то Host-to-Host.

Lead Project Manager фінтех-компанії LeoGaming також повідомив, що за період 2019-2020 років відзначається позитивна динаміка зростання кількості трансакцій у платіжній системі LEO.

За три квартали 2020 року було проведено майже 19 млн трансакцій.

Читайте також: Укркарт впроваджує для банків-партнерів 3D Secure 2.0

Інвестиції в технологічні компанії NASDAQ100 з Фондом «Отаман»

Коментарі - 2

+
+30
bonv
bonv
23 листопада 2020, 19:43
#
Зараз увесь бізнес в онлайн..
+
+15
bonv
bonv
23 листопада 2020, 19:45
#
Деньги - зло только тогда, когда их нет. А попадая к тебе, деньги тут же переходят на сторону добра:))
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися