Міністерство цифрової інформації відповіло на топ-7 питань про послуги для ФОПів на порталі «Дія».
Як закрити ФОП «за дві хвилини». Роз'яснення Мінцифри
Що потрібно для того, щоб отримати послуги на порталі?
В першу чергу, щоб отримати послуги на порталі «Дія», потрібний електронний підпис (КЕП). Його можна отримати онлайн в Приватбанку, або у будь-якого кваліфікованого постачальника електронних довірчих послуг. Без цього зареєструвати, закрити або внести зміни ФОП буде неможливо.
Скільки часу займає подача заяви на порталі?
Заяву на відкриття або внесення змін в ФОП можна подати протягом 10 хвилин. Подача заяви про закриття займає 2 хвилини. Послуги можна отримати так швидко, тому що процес автоматизований і спрощений. Наприклад, дані, які громадянин вже раніше вводив на порталі «Дія» автоматично підтягуються до заяви, так само, як і дані з вашим електронним підписом. Користувачеві не доведеться вводити їх ще раз, а тільки перевірити їх. Всі послуги на порталі можна отримати безкоштовно.
Як зрозуміти, який потрібен КВЕД?
На порталі є тест і підказки для вибору видів діяльності. Також є зручний пошук по номеру КВЕД і за ключовими словами. При реєстрації слід звернути увагу, що КВЕД, який записаний першим, вважається основним. Тому варто уважно перевірити цей момент.
Як самостійно вибрати тип оподаткування?
Під час відкриття ФОП також потрібно вибрати систему оподаткування: загальну або спрощену. Розібратися яка група підходить досить легко, оскільки система містить багато підказок за обсягом оподаткування та тих податків, які необхідно буде платити.
Коли вже можна починати підприємницьку діяльність?
Після подачі заяви на реєстрацію ФОП, реєстратор розглядає заяву і вносить дані в ЄДР. Реєстрація відбувається протягом одного дня. Після цього можна працювати ФОП. Також після реєстрації ФОП потрібно обов'язково зареєструвати книгу обліку доходів. Це можна швидко зробити в податковій за місцем реєстрації. Книга ведеться за вибором в паперовому або електронному вигляді. Але, на жаль, зареєструвати книгу поки ще неможливо онлайн.
Чи можна на порталі внести будь-які зміни в ФОП?
На порталі доступні зміни 3 видів даних — громадянство, види економічної діяльності та контактні дані.
Що робити, якщо потрібно внести інші зміни?
Звернутися до найближчого ЦНАП. Наприклад, змінити ПІБ, місце проживання, серію, номер паспорта, податковий номер тепер можна тільки офлайн. Важливо зауважити, що якщо користувач змінив КВЕД, то необхідно повідомити про це податкову. Це можна зробити онлайн, але через електронний кабінет платника податків. Або ж звернутися особисто до податкової за місцем реєстрації.
Як закрити ФОП?
Подати заяву на закриття ФОП можна за 2 хвилини. Цією послугою можна припинити підприємницьку діяльність відповідно до даних ЄДР. Однак окремо необхідно також звернутися до податкової, сплатити податки і подати податкову звітність. При наявності ліцензій, необхідно буде їх припинити. А також закрити банківський рахунок.
Коментарі - 11
Найголовніше - потрібно обгрунтувати роботодавцю, чому претендуєте на підвищення виплат, пише grc.ua.
Готуйтесь до розмови про підвищення зарплати ще на співбесіді
Під час першої зустрічі з рекрутером та роботодавцем поцікавтеся, яка політика підвищення зарплати у компанії. Розумітимете, чи варто розраховувати на більший дохід у майбутньому.
Оберіть правильний момент
Щоб розмова про підвищення заробітків пройшла успішно, потрібно обрати правильний час для неї. По-перше, у компанії не має бути фінансових труднощів. По-друге, це варто робити після успішної здачі проєкту чи інших досягнень у компанії.
Використайте відмову на свою користь
Якщо вам відмовили у підвищенні зарплати, подумайте на яку альтернативу готові погодитися. Можна говорити з керівництвом про гнучкий графік роботи, додаткові вихідні або оплату курсів підвищення кваліфікації. Запитайте, за яких умов зможете розраховувати на підвищення виплат. Якщо компанія не готова говорити про це, зможете сконцентруватися на пошуках нової роботи.
А как красиво Зеленский и ко нам врали что книга больше не нужна