Метрополітен у Києві після відновлення роботи не буде продавати жетони, натомість пасажири будуть користуватися виключно е-квитком. Про це повідомляється на сторінці метрополітену в фейсбуці.
Метро в Києві після відновлення роботи працюватиме без жетонів
Чим оплачувати проїзд
— KyivSmartCard;
— карткою метро (до 31.03.2021);
— безконтактною банківською карткою будь-якої платіжної системи на жовтих турнікетах;
— мобільними додатками Google Pay і Apple Pay;
— мобільним додатком KyivSmardСard;
— разовим квитком з QR-кодом (паперовим або електронним).
Протягом місяця з дати відновлення роботи пасажири також зможуть використовувати раніше куплені жетони зеленого кольору.
Пасажири пільгових категорій столиці для проходу в метро повинні використовувати Картку киянина. Загальнодержавні пільгові категорії пред'являють оригінал відповідного посвідчення.
Читайте також: Коли запрацює метрополітен. Прем'єр назвав дату відкриття
«Для уникнення черг закликаємо заздалегідь підготувати засоби оплати проїзду та перевіряти їх наявність перед виходом з дому, особливо у дітей. Квиток для разового проїзду можна згенерувати заздалегідь в додатку. Це дозволить уникнути черги в каси», — йдеться в повідомленні.
Де придбати е-квиток
До відновлення роботи метрополітену е-квиток можна придбати у кіосках, їх у столиці понад 300. Вони розташовані в основному на зупинках громадського транспорту.
Громадський транспорт
В наземному громадському транспорті також оплата буде здійснюватися з допомогою KyivSmardCard, разового квитка з QR-кодом (паперового або електронного) або безконтактної банківської картки будь-якої платіжної системи.
До 1 липня у пасажирів буде можливість придбати квиток на проїзд безпосередньо у кондуктора в трамваї, тролейбусі або автобусі.
Стежте за цікавими та ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка та коронавірус».
Коментарі - 39
Если я бедный и у меня нет доступа к технологиям в принципе?
это разные категории:
-есть идиоты
-есть те , кто голосовал за порошенка.
при этом и те и другие могут пользоватся только налом.
такие дела :)))
а троллей полиции разрешили сажать на бутылку. так что носите с собой вазелин.
и я должен хранить такие видео , чтобы если кто-то в интернете закричит «пруфы где?????» , то я такой раз - и выложил ?
извините. так не бывает. В реальной жизни - не бывает. Если что - пруфов существования полиции - у меня вообще нет. Значит ли это что она существует ? решайте сами.
Ну будет теперь как в россии билет «Единый», а чем жетоны не устраивают? теперь эти бумажные э-билеты будут летать по всему Киеву все засырать.
а чем это лучше многоразовых жетонов ? а ничем. просто нужен повод заменить пропускные автоматы , под которые можно потратить пару сотен миллионов гривен...
не слишком ли сложная забава ?
Безконтактні банківські картки, PayPass, NFC — невже не користуєтесь? Це дуже зручно.
пейпас - постійно глючить , що створює в метро великі черги (до карантину)
а які їх переваги перед жетонами - дешевими і практичними ?
я бачу тільки одну - можливість розпил-відкату на закупівлі обладнання.
«NFC — дорого і незручно»
— неправда.
Зараз вже є купа бюджетних смартів з підтримкою NFC.
Це недорого і зручніше, ніж жетони.
«пейпас — постійно глючить»
— як Ви можете знати про глюки, якщо самі не користуєтесь?
Я за 4 роки жодного разу не мав проблем з оплатою в метро ні через PayPass, ні через NFC. Операція займає пару секунд. Використовував картки від 3-х банків.
«які їх переваги перед жетонами»
— не потрібно стояти в черзі за жетонами
— не потрібно носити жетони
— не потрібно утримувати касирів та інкасаторів
— відсутність корупції на жетонах
— на жетонах можуть переноситись віруси )
«я бачу тільки одну — можливість розпил-відкату»
— тут Ви сліпі до того, що вже навіть невеликі магазини мають підтримку NFC в своїх касових апаратах.
Технологія корисна, зручна і вигідна. За нею чи її аналогами майбутнє.
Спробуйте, Вам сподобається ;)
— як Ви можете знати про глюки, якщо самі не користуєтесь?"
почему вы решили что не пользуюсь ? пользовался постоянно. очень неудобно.
— відсутність корупції на жетонах
посмеялся. раз в час автоматы ломаются , собирается дикая толпа и проходить начинают давая десятку тетеньке на пропускнике. Это все что нужно знать о новых технологиях. Я метро пользуюсь редко - попадал так тем не менее раза 3...
каждая технология имеет свое применение и место в обществе. А пытатся применять ее абы-где и абы-как - это не от большого ума.
Бытовая ситуация. Приезжает человек из области в Киев по делам. Бабушка в областную поликлинику. Идет на вокзале в метро - а жетонов нету. Она пытается заплатить , а ей говорят :
- вы можете заказать себе в банке карточку с пейпассом
- вы можете купить специальный смартфон и установить на нем приложения , приконнектится к гугл-мани и связать там ваш смартфон с карточкой
- вы можете мотнутся на метро КПИ , простоять час в очереди , собрать 20 справок и оформить «смарт-карту киянина»
собственно все.
пешком ведь пойдет...
— невже Вам зручніше відстояти чергу за жетоном, ніж розплатитися безконтактно карткою чи смартом?!
Наведіть конкретно що саме незручно, інакше це голі слова від «бабаягапроти»
«посмеялся»
— тут реальна багатомільйонна корупція, а Вам смішно?!
«каждая технология имеет свое применение»
— PayPass для оплати на турнікетах — це просто та зручно, тому доречно.
«пешком ведь пойдет...»
— тут Ви фантазуєте.
Для бабусь з райцентру зараз є одноразові парерові квитки.
Але ж ми тут дискутуємо про найближче майбутнє, в якому кожен буде мати безконтактну банківську кратку (а в подальшому вживлений під шкіру чіп).
Неудобства в том , что турникеты , рассчитаные на бесконтакт - постоянно ломаются , создавая дикие очереди .
многомиллионная коррупция - это отмена жетонов.
пейпасс - технология ненадежная и неудобная. постоянные поломки вызывают большие скандалы.
бумажные талончики ? как в засратой москве , где они валяются кучами по станциям метро ? прелесть.... цивилизация...
«пейпасс — технология ненадежная и неудобная. постоянные поломки»
— фантазії, що побавлені логіки. Фактів 0.
Тимчасові проблеми з реалізацією проекту Kyiv Smart Card (про які до речі пише ватний ресурс) не мають відношення до самої технології PayPass.
просто она не имеет отношения к жопорукой и распильной ее реализации в метро.
Ви ж тут в прагненні відстояти жетони добалакалися до «пейпасс — технология ненадежная». То Ви забираєте свої слова назад?
я говорив не про майбутне , а про конкретну ситуацію - відмову метрополітену від сучасних і зручних жетонів і заміну їх на допотопні паперові талони та невдалі експеременти з 4 чи 5 видами карток.
відмова обійшлась метрополітену в суму від 500 мільйонів до мільярда гривен.
Але сам напрямок руху в бік touchless вірний, рано чи пізно жетони та папір зникнуть.
Кожен українець зараз може безкоштовно отримати банківську картку з PayPass.
Тобто маємо всі передумови, що touchless майбутнє настало в найближчі роки.
ну и да - 35 % жителей Украины карточек не имеют. Это уже не говоря о том , что далеко не все имеющиеся карты - с чипом.
Это относительно различий в теории и практике.
"А причем здесь технология ? технология вполне себе работает"
"технология в метро регулярно глючит"
Ви або не розумієте різниці між технологією і конкретною реалізацією, або пишете бездумно.
Наличие технологии полета предметов тяжелее воздуха не означает что полетит железнодорожная цистерна. И она не означает что будет качественно летать «Сухой Суперджет».
Наличие в мире технологии бесконтактных платежей не означает что их можно использовать в метро и не означает что установленные в Киевском метрополитене аппараты - качественно работают.
Так понятно ?
ну и да , у нас 35 % населения без карточек. И этот процент не меняется уже лет 10...
Сказано достатньо, пропоную зупинитись.