Представники першого покоління, що народилося вже у цифровому світі, починають розштовхувати конкурентів на кар'єрних сходах. Вони самовпевнені і незалежні.
Покоління Z: як керувати «універсальним солдатом»
Про те, як використовувати сильні сторони покоління Z для розвитку компанії, у колонці для НВ розповіла проектний менеджер CFC Big Ideas Олександра Назола. «Мінфін» пропонує ознайомитися з ключовими тезами публікації.
Новачки вимагають особливих умов
Три покоління зустрічаються на службовій ниві у 2020-му. Мілленіали, або ж покоління Y, дитинство і юність яких пройшли в останні двадцять років минулого тисячоліття, витісняють з вищих посад своїх батьків — покоління Х. Не так давно покоління Z також вступило в цю гру. Народжені в кінці 90-х — початку 2000-х, вони не згадують життя без технологій і швидких комунікацій, і це, звичайно, формує їх підхід до роботи.
Професійні навики нового покоління відчувають постійну критику. Forbes описує його як «самовпевнене і не схильне до переговорів або компромісів». Entrepreneur закликає роботодавців готуватися до приходу новачків, подбавши про особливі умови для їх роботи. Але, незважаючи на критику, нове покоління відкриває двері офісів рішуче і з почуттям власного професіоналізму.
Доки бізнес і HR-експерти зважують всі переваги та недоліки нової робочої сили, ми намагаємося утримувати баланс шляхом об'єднання різних поколінь в команді. Зараз 34% співробітників компанії належать до покоління Z, в той час як за даними ManpowerGroup, вони складають не більше 24% глобального ринку праці.
Роботодавцю потрібні нові види мотивації
Покоління Z віщує радикальні зміни в світовому бізнесі.
Z почувається значно комфортніше в ролі «універсального солдата», ніж будь-яке інше покоління. Це дозволяє йому братися за завдання різного рівня складності — від розсилки різдвяних листівок до телефонних дзвінків з топ-менеджерами іноземних компаній.
Покоління Z пристосоване до багатозадачності, оскільки хоче охопити як можна більше в найкоротший проміжок часу. Часто такі прагнення є причиною невміння зосередитися на головному. Професійне управління такою командою полягає в тому, щоб допомогти їй зосередитися на чомусь одному й належно розставити пріоритети. Такий підхід здатний допомогти молодій команді здобути необхідні професійні навички, а роботодавцю — розкрити сильні та слабкі сторони покоління Z.
Цей новий тип працівників не є прихильником ні фіксованих робочих годин, ні прихильності до офісу. Постійно перебуваючи в пошуку нових місць для роботи, вони знаходять натхнення в кафе або навіть в літаку. Втім для роботодавця гнучкий графік його команди означає необхідність забезпечити альтернативну систему звітності та мотивації кожного її члена.
Оформи депозит у надійному банку та отримай 15% річних
Навички використання технологій, які приписують поколінню Z, теж є вагомою перевагою, за умови належного управління. Молоді працівники, в основному, освоюють використання нових онлайн-інструментів так само легко, як і втрачають точку концентрації, тримаючи зв'язок з усіма і відразу: сім'єю, друзями і колегами.
Покоління Z швидко вчиться, компенсуючи брак досвіду вже після декількох реалізованих проектів. Вони не затримуються в університетах і прагнуть відразу знайти роботу, що дасть їм більше практичних вмінь.
Як об'єднати три покоління в офісі
Роботодавець покоління Z, в основному, на два покоління старший. У тісній співпраці йому, в першу чергу, впадає в очі енергія і амбіції молодого підрядника, який швидко знаходить наставника в особі мілленіала. Z прагне швидко засвоїти невідомі раніше навички, тоді як покоління Х почуває себе впевнено в ролі керівника, особливо в кризових ситуаціях. У той же час такі керівники готові дати новачкам простір для демонстрації навичок і пристосовуватися до швидких змін.
Для покоління Z позитивна мотивація має ключове значення. Для X, наприклад, страх втратити роботу відіграє велику роль. Позитивна мотивація для нового покоління — це, насамперед, можливість представляти власні бізнес-ідеї та мати можливість їх реалізувати. Навіть враховуючи, що більшість цих ідей буде втілюватися під керівництвом покоління X і мілленіалів, простір для власних амбіцій залишається мотиватором для Gen Z.
Читайте також: Кого шукають роботодавці в містах-мільйонниках. Топ-10 найпопулярніших професій
Покоління Z орієнтоване на масштаби. Його приваблює великий вплив, великі проекти, великі ідеї і — куди ж без цього — великі прибутки. Тому воно готове працювати над проектами, які мають відношення до Всесвітнього економічного форуму Генеральної Асамблеї ООН або інших глобальних ініціатив, покликаних служити на благо світу. Втім, успіх таких проектів залежить від злагодженої роботи всіх поколінь, які до них залучені.
Коментарі - 12
''Мальвіна (сама до себе). ***. Вона устала – целий дєнь в ваннє сідєть, вона устала… а я не устала! *** голая! Тьху!'' ©.
Отсюда:
http://doslidy.org.ua/?page_id=68
Эффект Даннинга-Крюгера, во все поля... Но ничего - получат первые «шишки», поймут, что не все в этой жизни можно загуглить - и будет норм.
И позовут Тигипко :)
Да, это не все, но подавляющее большинство, с несчастью.