Мінфін - Курси валют України

Встановити
25 листопада 2019, 12:41

У яких банків найбільше підписників у YouTube (дослідження)

Зараз в Україні зареєстровано 75 банків, у 26 з них є YouTube-канали. «Мінфін» проаналізував, які українські банки мають найбільшу кількість підписників.

YouTube, відео, канал, підписники, перегляди, банки, Приватбанк, monobank
фото: facebook.com

Близько третини українських банків мають власні YouTube-канали. Але лише кілька з них дійсно «живі».

Градація за передплатниками

Кількість банків

до 100

11 банків

100 — 1000

7 банків

1 — 5 тисяч

monobank, ПУМБ, Ощадбанк ОТП Банк

10 — 20 тисяч

Альфа-Банк і Приватбанк

не показують дані

Райффайзен Банк Аваль і РВС

Більшість банків рідко публікує відео на YouTube. Полтава-Банк і Банк Січ взагалі кілька років не активні. Є й такі, хто жваво веде канал, але переглядів все одно мало. Наприклад, в Альфа-Банку середня кількість переглядів кожного відео коливається в діапазоні 300−800.

Читайте також: Податок на YouTube. Чи будуть українці доплачувати за контент

Мабуть, глядачі не виявляють ентузіазму, тому що контент, в основному, рекламний. «Вистрілюють» тільки поодинокі ролики, наприклад, акційні пропозиції.

«Майже у всіх банків у пріоритеті рекламні відео, але є такі, у яких реально пізнавальний канал. Наприклад, Ощадбанк або ПУМБ з рубрикою „Народний банкір“ про кредити і депозити», — говорить ведуча YouTube-каналів про фінанси та інвестиції «Мінфін» і «Finance.ua» Аліна Степаненко.

За кількістю переглядів банківських каналів на листопад 2019 року лідирує monobank — 42 млн. Слідом за ним йдуть — Райффайзен Банк Аваль (20 млн) і Приватбанк (15 млн). Але кожен з лідерів зміг досягти такого результату за різний час. Наприклад, канал monobank з'явився в 2017 році, а Райффайзен Банк Аваль набирав свої перегляди з 2012 року.

Читайте також: В Україні продажі через популярні месенджери і Youtube зросли до $ 3 мільйонів

За словами Аліни Степаненко, monobank зробив космічний канал, але йому не вистачає нерекламного контенту. Кіт на дискотеці, в кабріолеті серед пустелі і навіть у космосі розповідає про кредитні ліміти і депозити. Але канал став би ще краще, якби там були корисні навчальні блоги.

За даними Youtube, його цільова аудиторія ділиться на 2 категорії:

  • 75% представників покоління Х (дорослі) дивляться відео про минулі події;
  • 70% міленіалів (молоді) — щоб навчитися чомусь.

Нагадаємо, що фінансовий портал «Мінфін» ділиться на своєму УоuТube-каналі порадами, як заощадити і накопичити гроші, а також вигідно інвестувати заощадження.

Автор:
Світлана Тартасюк
Журналіст Світлана Тартасюк
Пише на теми: Банки та банківські продукти, нерухомість, ринок праці, бізнес, фінанси, інвестиції

Коментарі - 12

+
+15
yarg
yarg
25 листопада 2019, 13:09
#
Смотреть рекламу еще и на ютьюбе?
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
25 листопада 2019, 13:21
#
«10-20 тысяч Альфа-Банк и Приватбанк»

А ведь могли бы быть и более точными:

Приватбанк — 20,1к подписчиков
Альфа-банк — 11,3к подписчиков
+
+57
yarg
yarg
25 листопада 2019, 13:24
#
Кого интересуют эти цифры , кроме унылых SEOшников ?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
25 листопада 2019, 20:52
#
Реальные цифры всегда лучше оценочных суждений.
+
0
yarg
yarg
25 листопада 2019, 23:11
#
А что означают эти цифры ? 
я подписываюсь и отписываюсь от десятков (сотен?) ресурсов. 
Означает ли это что-либо ? конечно нет. пустые и бессмысленные цифры.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
26 листопада 2019, 9:39
#
Для тех кто по сто раз на день подписывается или отписывается от разных ресурсов - ничего.
Для тех кто раз в сто дней подписывается или отписывается от разных ресурсов - многое.

+
0
yarg
yarg
26 листопада 2019, 10:18
#
Я 3 года назад подписался на канал шария в ютьюбе.
раз в пару месяцев захожу поржать и облить какахами лохов , которые от него фанатеют.
но моя подписка где-то учитывается и возможно сам шарик даже гордится ею - «посмотрите , у меня подписчик есть». Ну есть , и что ?  

так понятнее ?
подписчик - это человек , который поставил галочку под картинкой (менюшкой , видюшкой . чем-то еще). И все. Проходил мимо и плюнул. Чем здесь гордится - вааще не понимаю.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
26 листопада 2019, 10:47
#
Некоторые блогеры меряются количеством подписчиков, некоторые политики аргументируют этими цифрами необходимость увеличения финансирования от заинтересованных в их деятельности лиц, некоторые СМИ публикуют данные о количестве подписчиков составляя псевдо-рейтинги, например, как это отражено в данной публикации.

И если для одних — «проходил мимо и плюнул»,
то для других — это уровень финансирования и личные доходы,
а иногда и успешный бизнес…

Надеюсь, так тоже понятно…
+
0
yarg
yarg
26 листопада 2019, 10:57
#
Совершенно согласен.
мотивы блоггеров и политиков я понимаю.
но я считаю что важно не забывать реальность - в которой эти цифры не означают ровным счетом ничего.
+
+15
bonv
bonv
25 листопада 2019, 16:21
#
Завжди стараються Привату применшити:)
+
+12
Qwerty1999
Qwerty1999
25 листопада 2019, 19:26
#
Предвзятое отношение к Привату видно даже незаангажированным взглядом.

Как и пропихивание во все дыры Альфы.
+
0
bonv
bonv
25 листопада 2019, 20:00
#
100%
Рекламують  до 18% але не пишуть про податки.. А ОВДП 15% але без комісії.. хоча  як казав Маркевич:  - то таке..:)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися