×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Проблема з отриманням грошей у Приватбанку.
Так вийшло, що родичка маючи, як багато в Естонії, постійне свідоцтво на проживання (народилася і жила в Естонії, сподівається незабаром отримати громадянство, що не так просто.Чоловік і діти вже громадяни Естонії) доки ще громадянка Росії. На цій підставі, -гроші переведені від людини з російським громадянством, банк конфіскував їх.Гроші переказані з Естонії, з рахунку естонського банку SEB, отримані від республіки Естонія мною як біженцем.
В результаті таких дій приватбанка я залишилась без засобів на лікування та купівлю квитка для повернення в Естонію, термін знаходження за межами якої збігає в липні.Рішення про конфіскацію прийняте Керівником Департаменту міжнародних переказив ГО Страшко М. В.
Прошу переглянути це рішення керуючись здоровим глуздом і інтересами громадянки України, пенсіонера і ветерана труда.
Комментарии (4)
Неправдива інформація від шахраїв приватбанку
Написать комментарий
Шахраї
Комментарии (3)
Скарга на дії Приватбанку
Минулого року в цьому відділенні отримали долари. Нещодавно була необхідність поповнити рахунок. Із 45 купюр 7 не прийняли. Жодних ознак зношення, що описані в постанові НБУ ці купюри не мали. Попросили надати усне чи то письмове роз’яснення, що не так з цими купюрами. Касир відмовилась надати роз’яснення. Звернулися до фахівця з обслуговування клієнтів Вікторії Семененко теж відмова, далі до директора відділення Дмитра Балабана. Знову жодних роз’яснень, і не лише письмових, але і усних. Далі зателефонували на гарячу лінію Приватбанку, відповіли, що касир вирішує це самостійно.
Нам так і залишається незрозумілим, що відбувається в нашій «правовій» країні?
При такому відношенні до населення та порушенні прав людей, той хто і не хотів їхати з країни, то може переглянути свою думку. Тоді хто буде працювати і забезпечувати ті ж банки, осіб пенсійного віку?
Комментарии (3)
Затягування розблокування рахунку
Цю постанову надіслано Укрпоштою до ПриватБанку 09.06.2023.
Сьогодні звернулась до чату банку з запитанням чі отримав банк постанову, відповідь була, що ні. Позвонила до виконавця він перевірив і надав відповідь, що банк отримав постанову 14.06. Знову написала в чат, вони заперечують отримання постанови і просять трек код листа. Знову звязалась з виконавцем, він дав трек код.
За трек-кодом листа я з’ясувала, що постанову банк отримав ще 14.06.2023 р.
Надіслала в чат підтримки і фото трек-кода — тоді банк «побачив», що лист з постановою отримано! Спеціаліст чату саазав, що постанову будуть розглядати 10 днів з моменту реєстрації 15.06. То спочатку її не було, тепер знайшлася, і ще 10 днів банк буде вивчати один листок інформації. Скажіть де вказано, що постанова повинна розглядатись 10 днів? На блокування постанову 10 днів не розглядали, за 15 хвилин заблокували, а щоб розблокувати затягують час.
Слід зазначити, що згідно чинного законодавства не встановлено жодних регламентів щодо виконання банком судових рішень та постанов від виконавчих служб.
Також зауважимо, що вказаний вами документ, котрий було нещодавно отримано Банком, не є постановою про зняття арешту або про визначення поточного рахунку у банку для здійснення видаткових операцій. В даному випадку необхідно звернутись до виконавця за для уточнення змісту наданої постанови.
Комментарии (2)
Затягування зняття арешту
— Зпочатку казали 1−3дня,
— потім 3−10 днів,
— потім ще чуток зачекайте «вже на вищому рівні розгляду»
— але потім відповідь отримав через 13 (!!!) днів — відмова!!!
Бо постанова БУЛА НАДІСЛАНА на ЕЛЕКТРОНУ АДРЕСУ. А чого ви раніше не сказали про це? У вас же все в ціфровому вигляді зараз?! А ЯК ВІДДАТИ ГРОШІ — треба щоб державний виконавець ОСОБИСТО прийшов в банк, або цю бумажку надіслал рекомендованим листом в м.Дніпро.
Вони 13 днів розглядали і нарешті через 13 днів побачили що вона не електрону пошту надійшла??? Відверта брехня!!!
До речі, мова йде про едине джерело дохіду — пенсійне надходження всього в 2'520грн.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Для того, щоб розібратись у ній, звернулись до вас у особистому повідомленні для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону.
Написать комментарий
Не випоачують страховку загиблого, його сім'ї
Мій брат, вклалав ті гроші в банк за страховку, зараз по його загибелі ми маємо повне право забрати гроші.
Вже пройшов майже рік, а моїй мамі так нічого і не сказали за цю страховку.
Можливо вони не враховують що це не просто смерть, він був ВІЙСЬКОВИМ
На жаль, не вдалось вас ідентифікувати, як клієнта банку за даними, наданими у відгуку. Ми звернулись у особистому повідомленні до вас, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Комментарии (2)
Категорически Н Е рекомендую!
Комментарии (13)
Найгірший банк в Україні
Комментарии (3)
Затягування в знятті обмеження з рахунку при арешті
Написать комментарий
Видають мічені купюри
Всі купюри проходять перевірку. В той самий час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
У випадку, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зношені банкноти іноземної валюти (старі, розірвані, обгорілі, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) банк може тільки прийняти на дослідження в НБУ.
Комментарии (3)
Не обслуговують людей з інвалідністю
Комментарии (14)
Продовжують списувати кошти в 0, після зупинення провадження
Окремо зазначимо, що у випадку надходження платіжної вимоги від виконавця Банк, відповідно до чинного законодавства, зобов'язаний її виконати. Рекомендуємо звернутись до виконавця для уточнення причин надсилання платіжної вимоги до Банку.
Комментарии (6)
Арешт рахунків
Результат роботи банків такий:
1. Монобанк заблокував кредитну картку повністю, на мої пропозиції заблокувати лише 487 грн сказали «не можна». З того моменту їхніми послугами не користуюсь, адже це був єдиний рахунок. Повинен відмітити, що до цього вважав їхній сервіс найкращим (за оперативність та клієнторієнтовність).
2. Сенс банк зняв з усіх активних карток по 487 грн, навіть з тих, що були з 0 грн на рахунку, і навіть з єПідтримки (я до цього подав заяву на її закриття, але не встигли закрити). Щоб не було мінусів перекрив «заборгованість» на всіх картках, коштувало це мені більше 2000 грн. Підтримка сказала, що зробити нічого не можна, суми будуть «заблоковані» поки виконавець не зніме арешт. При цьому вони залишаються на рахунку, а не переводяться виконавцю. Плюс в тому, що рахунки не заблоковані, можна далі користуватися усіма.
3. ПриватБанк. Блокування відбулося десь через тиждень після Моно і Сенсу. Заблокували спочатку усі рахунки. Після звернення до персонального банкіра Інни пройшов деякий час і блокування суми залишилося лише на одному рахунку у вигляді «замочку» на картці (на цій картці була заблокована лише сума «заборгованості» 487 грн, а не весь рахунок). Цей та всі інші рахунки повноцінно доступні, включаючи кредитні ліміти.
Тому мій відгук в першу чергу щодо сервісу персональних банкірів, добре, що такий є.
Комментарии (1)
Предлагет сдавать норм доллары на инкассо
Доллары, да были не самые новые, но не грязные и в УФ ничем не светились, как после стирки отбеливателем и никаких пятен не имели.
Ни в чем разбираться не хочу и никакая обратная связь не интересует от банка, просто очень похоже на схему дополнительного обогащения.
Комментарии (2)
ПриватБанк краде гроші
Я звичайно, ще подала заявку в поліцію, про цей випадок. Коли зверталась в банк за випискою для того щоб подати заяву в поліцію, довелось заплатити 100 грн за аркуш з випискою з рахунку. Через два тижні подзвонили з банку і вимагали повернути кошти, на зауваження стосовно того що кошти були вкрадені з карти, відповіли що є вже рішення що банк кошти не поверне.
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи. Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання. Окремо зазначимо, що у випадку підтвердження факту шахрайства та повернення коштів за вказаною операцією, рішення щодо сплати відсотків по заборгованості може бути переглянуто.
Комментарии (3)
Затягування зняття арешту з рахунку
При надходженні постанови арешт знімається 1−3 дні.
Якщо постанова вже опрацьована, то обмеження знімається через 24 години.
У вас постанова вже була опрацьована, необхідно очікувати протягом доби обмеження знімається.
Надійшла постанова, надійшло повідомлення про зняття арешту, а рахунок і надалі заблокований.
Типовий приватбанк, затягування, відписки, введення в оману. Це остання крапля, скарга до НБУ нехай компетентні органи розглянуть їх «регламенти».
Арешт буде знято протягом 1–3 днів після надходження в банк постанови про зняття арешту від виконавчої служби чи приватного виконавця.
Комментарии (5)
Закрили заявку на повернення коштів ссилаючись на суб'єктивні міркування
На жаль, у рамках правил платіжних систем суму за даною операцією не може бути повернено. Додатково вам була направлена відповідь в Приват24 після розгляду питання.
Написать комментарий
В Приваті видають фальшиву валюту!
Прийшлося викликати поліцію і службу безпеки банку. Давати покази поліції касирка відмовилася звісно ж що вона може додати, що впарила мені фальшиві гроші. В банку відмовилися замінити кошти. Будьте дуже обережні з валютою в Приват Банку! Завжди вимагайте показати кошти під ультрафіолетом! А також беріть валюту тільки нового зразка!
Сталося це в м. Суми.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (9)
Не советую покупать валюту в этом банке
В Одессе на Краснова 8 купила доллары, одна купюра 100 $ была 96 года
Это не палатка на улице и часто пользуюсь этим банком, поэтому с проверочной машинкой не хожу и было бы странно наверно,
Узнала что одна купюра не рабочая только после того как нигде не хотели принимать. Такое ощущение было, что обманываю я, а не Банк
Вернулась, ну конечно никто не признается, но начальник быстро нахамил и провожал за дверь, видно с женщинами такое часто там бывает, и не могут ничего доказать
Оставляю контакт на всякий случай Начальника, но думаю этой фигней и кассирша с ним вместе занимаются, Некрасов Сергей, смысла с ним спорить нет, там свои махинации, просто имейте ввиду, доверять этому отделению не стоит, ничего не докажете потом
Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Написать комментарий