Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
tabi773
tabi773
30 ноября 2021, 13:04
Доброго дня! Банк відмовив у платіжній вимозі від державного виконавця, але не надіслали зворотню відповідь з причиною відмови до виконавця, стосовно того, що вимога надійшла до банку я дізналася сама по телефону. Виконавець направив нову платіжну вимогу, але грощі так і не списали з рахунку. В чому причина і чому банк не повідомив причину відмови виконавцю?
Приватбанк
Ответ банка
30 ноября 2021, 16:06
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Polinchik0901
Полина Дырова
30 ноября 2021, 0:30
Полина
Здравствуйте! 24.11.2021 года с моей карты для выплат (****6969) в течении 2 минут проведением 8 транзакций было списано 2 200 грн + комиссия за каждый платёж. Запросов на подтверждение платежей не было ни через СМС, ни через звонок банка, ни через авторизацию через приложение.
Оператор банка в онлайн чате ответил следующее: «Платіж був проведений на сайті iPay.ua Services. Є ймовірність, що Ви підключили платіж на даному сервісі. На жаль, заблокувати запити на оплату ми не можемо.»
Но между удачными списаниями средств с карты были и не удачные. Первое успешное списание было на сумму 100 грн. Вторым списанием была 1 000 грн. Потом перевод на сумму 5 000 грн — ОТКАЗ. Недостаточно средств. Следующей попыткой был перевод на 2 000 грн — ОТКАЗ. Недостаточно средств. Потом успешная транзакция на сумму 100 грн. И следом ещё пять успешных списаний по 200 грн. После чего на карте осталось 50 грн., но попытки списывать средства продолжались ещё в сумме 200 грн и 100 грн.
Подскажите, пожалуйста, как можно узнать коды авторизации, по которым проводились эти списания. И как подать заявление на оспаривание проведённых платежей для возвращения утраченных средств?
Приватбанк
Ответ банка
30 ноября 2021, 10:40
Добрий день!
Залишаючи дані картки, що мають бути відомі лише її власнику, на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, дається згода на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Якщо ви не підтверджуєте операції по картці, за вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
0680583897
0680583897
29 ноября 2021, 22:06
Саня
Перераховували гроші на рахунок дитячого садочка, який обслуговується цим же приватбанком Чому не попереджують про додаткову комісію, яка не вказана у квитанції про оплату: вказано 3грн, а насправді 103грн?
Приватбанк
Ответ банка
30 ноября 2021, 10:31
Добрий день!
Платіж на рахунок організації з картки “Універсальна“ за кредитні кошти становить — 3%. Інформація про тарифи банку знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
З повагою, ПриватБанк.
marakek92
marakek92
29 ноября 2021, 11:55
Виконавець виніс постанову номер 64997747 про зняття арешту всіх рахунків 18.11.2021р і відправив у банк.Рахунки заблоковані надалі.
Приватбанк
Ответ банка
29 ноября 2021, 12:23
Добрий день!
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Розблокування рахунків здійснюється після отримання банком постанови про зняття арешту. Для перевірки інформації ми звернулись в особистому повідомленні.
NK13011989
NK13011989
27 ноября 2021, 20:52
Я являюсь в чорному списку перед приват банком і накладений арешт
Приватбанк
Ответ банка
28 ноября 2021, 8:30
Доброго ранку!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
NK13011989
NK13011989
27 ноября 2021, 20:26
Я так і не зрозуміла чи можу Я отримати карту пакунок малюка
Приватбанк
Ответ банка
27 ноября 2021, 20:29
Якщо у вас відсутні обмеження в банківському обслуговуванні — можете отримати дану картку в найближчому відділенні.
NK13011989
NK13011989
27 ноября 2021, 20:00
Добрий вечір, підкажіть будь ласка, якщо я являюсь боржником приват банку, чи можу Я отримати карту пакунок малюка?
Приватбанк
Ответ банка
27 ноября 2021, 20:19
Добрий вечір!
Не варто забувати, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні вам нових кредитів.
Для отримання картки достатньо звернутись в найближче відділення з паспортом та ІПН. Картка може бути видана у випадку відсутності обмежень стосовно надання банківських послуг.
DyadyaGenya
DyadyaGenya
24 ноября 2021, 21:03
Уже несколько раз в шаблонах на квартплату и комуналку за мои квартиры по какой-то причине менялись мои данные, адрес квартир. Три раза консультанты в чате приват24 спокойно эту ситуацию исправляли сами. Сегодня один консультант попробовал удалить шаблоны с неправильным адресом и создать новые. В результате шаблоны за квартплату пропали вообще, а за комуналку появилось 4 дублирующих друг друга шаблона, причем один хоть и показывает типа в нем всего одна позиция к оплате, но при нажатии на кнопку «К оплате» все равно показывает 8 позиций. На просьбу восстановить удаленные шаблоны консультант Денис с номером 281613 ответил отказом и сказал, что я сам должен это сделать, хотя он перед этим как раз и создавал новые шаблоны по его же инициативе. Прошу принять меры как в указанному консультанту, так и в исправлении ситуации с постоянной сменой адреса в шаблоне.
Приватбанк
Ответ банка
25 ноября 2021, 8:42
Доброго ранку!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
DenisPeps80
DenisPeps80
24 ноября 2021, 13:28
Я являюсь клиентом банка. У меня есть Хесед карточка ПриватБанка которую я получил так как являюсь инвалидом 2группы я получаю пособие от еврейской благотворительного фонда.на эту карту я могу сделать покупки только в магазин ах и супермаркет я не могу с нее ни копейки денег только могу рассплачиваться вы же не удосужившись узнать заблокировали не сказали мне обэтом ничего как. Вы могли заблокировать карту которая попадает под ст58. Не может быть заблокированна так как является муниципальной то есть вы не имели права блокировать
Приватбанк
Ответ банка
24 ноября 2021, 13:53
Добрий день!
Блокування рахунків банком при надходженні запиту від виконавчої служби є обов'язком банку в такій ситуації, що регламентовано діючим законодавством.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Sailorukr
Евгений Екутенко
22 ноября 2021, 14:11
Евгений, Днепр
АО КБ «ПРИВАТБАНК»
Заявник:
Єкутенко Євген Олегович
03.12.1982
Тел. 096 692 83 33

Заява

Вчора, 21 листопада 2021 о 15:05 по моїй карті Універсальна (****9292) було списання коштів без підтвердження смс та телефонного дзвінка с банку.
Комп. техніка: PAY*QRZILLA.MOBI, CERDANYOLA DE 250.00 євро, що становить -7 552.87 гривень.
Ліміт на оплату в інтернеті в додатку Privat24 у мене 100 доларів на день.
При цьому всьому ніяких транзакцій, покупок в інтернеті картою я не здійснював. Помітив цю шахрайську операцію, я зразу зв’язався оператором 3700 і заблокував дану карту – ID заявка 1745610.
21.11.2021 р о 16:15 мною була подана заява в відділення поліцій № 2 м. Дніпро № 29013 за фактом шахрайства з боку невідомих осіб які заволоділи грошовими коштами.
Прошу зареєструвати заяву та надати відхідний номер.
Надати письмову відповідь:
1. Чому ні в смс, ні в додатку, ні телефоном не було ніякого запиту на підтвердження операції?
2. Коли будуть повернути гроші у сумі 7 552.87 гривень?

С повагою,
Єкутенко Євген

Приватбанк
Ответ банка
22 ноября 2021, 17:43
Добрий день!
Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може значити лише одне — дані картки відомі третім особам з необережності, або більш витонченими методами. Отримати такі дані може лише власник картки.
Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявку на оспорювання платежу в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявки встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь Клієнта.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Отримати письмову відповідь стосовно ситуації, що склалася, ви можете, надіславши запит за адресою вхідної кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
З повагою, ПриватБанк.
Temadogovor
Temadogovor
20 ноября 2021, 21:52
Добрый вечер! 19.11.2021 в 19.24 с банкомата САНА9424 г. Харьков Проспект Тракторостроителей д.128 в. производилась транзакция в банкомате ПриватБанк с карты Райффайзен Банк ( с этой карты можно снимать в любом банкомате )на сумму750,00 грн., денежные средства списались со счета, банкомат выдал ошибку карту вернул, но наличные не выдал в сумме 750,00 грн. Позвонила на номер 3700 на горячую линию Приватбанка, т.к. карта другого банка посоветовали обратиться в свой банк и дать заявку на отмену транзакции. Райффайзен Банк дал заявку в 19-38 на отмену транзакции, от банкомата не отходила, произвела транзакцию в этом банкомате 19.11.2021 в 19,53 уже со своей карты ПриватБанк в сумме 100 грн.банкомат наличные выдал в сумме 100 грн… Просьба посодействовать в скорейшем решении этого вопроса и проверить работу банкоматов Приватбанка.Спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
21 ноября 2021, 8:33
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності.
При надходженні до нас запиту від банка емітента картки ми перевіримо і надамо необхідну інформацію для повернення коштів.
Sergomaximus
Sergomaximus
18 ноября 2021, 14:21
Sergey, Полтава
Здраствуйте, у меня есть Доллары старого образца 1993-1996 год 100 долларовые купюры в идеальном состоянии я хочу их обменять в вашем отделение приватбанка на новые образцы 100 долларовых купюр смогу это сделать без комисии и прочих проблем?? я изучал данный вопрос в интернете, и там было сказано что конкретно кассир банка может мне отказать, ссылаясь на «что-то там своё»в таком случае я могу вызвать полицию? если мне откажут? мне нужен максимально развернутый ответ
P.S и да я являюсь клиентом вашего банка если это важно
Приватбанк
Ответ банка
18 ноября 2021, 14:45
Добрий день!
В обігу знаходяться купюри доларів США, починаючи з 1928 року емісії, але критерієм для прийому є не рік випуску, а стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Якщо касир не впевнений в достовірності купюри він зобов´язаний направляти такі купюри в НБУ для проведення експертизи з визначення автентичності.
Якщо купюра станом потрапляє під критерії старі то прийом таких купюр теж здійснюється. Касир може прийняти купюру доларів США після 1928 року емісії тільки в разі ця купюри не стара і якщо касир абсолютно впевнений в її справжності.
13394
13394
17 ноября 2021, 16:34
Возможно ли открыть карту со «зі спеціальним режимом використання», которая может быть пополнена «лише цільовими коштами, соціальні виплати», и лишена возможности пополнения «готівкою чи переказом з інших карток» и перевести на нее социальные выплаты?
Если, да, то будет ли она гарантировано защищена от блокировки судебным исполнителем?
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2021, 16:44
Для отримання цільових зарахувань оформлюється Картка для виплат, котра не є карткою зі спеціальним режимом використання.
13394
13394
17 ноября 2021, 15:35
По постановлению частного судебного исполнителя заблокирован счет, две карты. Он находиться в другом городе, адреса нет, на указанный стационарный телефон не отвечает…
Карта Универсальная — согласен…
Карта для выплат, на нее приходят «детские» деньги (выплаты до 3 лет и многодетной семье).
Как мне разблокировать социальную карту? Пожалуйста, пошаговый алгоритм моих действий…
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2021, 15:47
Добрий день!
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання, адже вона може бути поповнена не лише цільовими коштами, як то заробітна плата або соціальні виплати, а також і готівкою чи переказом з інших карток. Тому, щоб банк мав підстави не блокувати дану картку, інформація про це та номер самої картки має бути вказано у виконавчому впровадженні.
Ви можете безкоштовно сформувати довідку в своєму Приват24 про те, що на картку надходять цільові кошти та звернутись з довідкою до виконавця, з питанням зняття арешту саме з даної картки.
Asdf1968
Asdf1968
16 ноября 2021, 0:38
Добрый день! В ночь с 6 на7 ноября у меня произошло ЧП- затопило квартиру. Я через ваш банк ещё в 2016 году застраховал квартиру на случай затопления в страхкомпании «Ингосстрах».
Действуя согласно инструкции 7.11. через оператора 3700 зафиксировал страховой случай.
9.11, затем 12.11 через сайт ПриватБанка отправил необходимые документы и фото.
Периодически — через 3700 связывался с вашими менеджерами для уточнения информации по поводу необходимых документов. Поражает полная некомпетентность вашего персонала. Звонил, наверное, 4-5 раз- получал абсолютно разную информацию. Одни говорят- нужные такие то документы, другие- другие.
Ночью с 11.11 на 12.11 часа полтора переписывался в чате мобильного приложения с менеджером Станислав. Загрузил дополнительно документы, фото, видео ему в чат.
В итоге- Он мне сообщает- они не грузятся!
Загрузил самостоятельно через сайт. На утро решил обратиться к услуге «Персональному банкиру» От нее услышал очень " дельную«рекомендацию- звоните 3700. Затем она меня соединила с ее слов- „со специалистом“- ботом виртуальным консультантом Яной.
В итоге- сегодня 15.11- т.е прошла уже неделя с момента фиксации страхового случая- я с горем пополам дозвонился непосредственно до страховой компании. Мне менеджер заявляет-»Ваша заявка не рассматривается, потому что вы НЕ ПОДАЛИ ДОКУМЕНТЫ!!!"
Как это понимать??!!! А куда они делись??? Которые я грузил по ночам, отправлял через ваши чаты?
Опять дозваниваюсь через 3700. Прохожу этот квест с дозвоном. Скажите, при вопросе о страховом случае, с меня оператор требует номер ИНН. Я что, наизусть его помню? Если у меня его нет под рукой?? Неужели нельзя как-то подругому меня индефицировать?
Оператор мне заявляет, что заявка моя не попала в страховую, потому что не указан номер телефона страхового агента… Если я правильно понял…
Что вообще происходит??! Кто то может мне внятно дать ответ???
Это безграмотность вашего персонала? Или — это
Приватбанк
Ответ банка
16 ноября 2021, 8:35
Доброго ранку!
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше ми звернулись в особистому повідомленні.
Sergeu1966
Sergeu1966
15 ноября 2021, 23:17
Сергей, Киев
На мой телефон пришло сообщение 15ноября 2021года от Sait- Inform, после чего мошенники завладели моим личным кабинетом в Приват 24, где были списаны с банковской карты денежные средства и без моего участия самостоятельно поднят лимит моей кредитной карты. Прошу разобраться и по возможности разоблачить преступные, мошеннические действия в отношения меня как клиента вашего банка Приват, а также установить координаты с реквизитами мошенников и сообщить мне о проделанной работе. С Уважением, Сергей.
Приватбанк
Ответ банка
16 ноября 2021, 8:32
Доброго ранку!
Для збільшення кредитного ліміту картки необхідно мати доступ до Приват24. Маючи лише фінансовий номер здійснити вхід в акаунт немає змоги, адже необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН код картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
Для уточнення додаткової інформації ми звернулись в особистому повідомленні.
Nata0506
Nata0506
10 ноября 2021, 20:29
Добрий вечір. Я є постійним вашим користувачем. Сьогодні перевела кошти на карту а банку, а вони не надійшли. Яка проблема?
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2021, 8:31
Добрий ранок!
З метою уникнення розголошення банківської таємниці, інформація фінансового характеру за даним каналом звернення не може бути надана. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в чат онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat
Petrosyan
Petrosyan
4 ноября 2021, 10:42
Григор Петросян, Ки'їв
я сменил место работы и мне необходима зарплатанная карта, но мне отказано в обслуживании
Что надо сделать, что бы возобновить обслуживание
Приватбанк
Ответ банка
4 ноября 2021, 11:14
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Elena0783
Elena0783
4 ноября 2021, 0:41
Олена, Вінниця
Мені необхідно відмінити помилкову проплату за реквізитами. Як це зробити у найкоротший термін?
Приватбанк
Ответ банка
4 ноября 2021, 8:31
Доброго ранку!
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
AlexeyDanilenko
AlexeyDanilenko
3 ноября 2021, 16:35
Алексей Даниленко , Черновцы
Здравствуйте! В ночь с 4го на 5 е октября у меня с универсальной карты украли деньги.Я пришел с работы, ВЫКЛЮЧИЛ телефон и лег спать.Деньги начали перечислять с 21.50 до 2.01
Пропали и мои деньги, и деньги Приватбанка.На следующее же утро, около 8-9.00 я включил телефон и обнаружил пропажу, тут же пошел в отделение на Героев Майдана и поставил в известность менеджера о факте мошенничества.Она приняла это к сведению, посоветовала идти с заявлением в киберполицию, что я и сделал.Написал заявление, обещали разобраться.Мне утром пришла смс, что звонили из приватбанка ночью, возможно из службы безопасности.Возникает вопрос, когда вернут деньги, и почему СБ не отреагировала, когда был отключён телефон, а с карты 4 ЧАСА ПОДРЯД ПО 50ГРН СНИМАЛИ 21000ГРН!
Теперь 25ноября будут начислены проценты, но я эти деньги не снимал, данные карты и конфиденциальную информацию никому не предоставлял, сторонние ссылки не открывал и покупок не делал.
Являюсь клиентом Приватбанка больше 10 лет, никогда не было никаких проблем, у меня отличная кредитная история и прочее.
Платить не собираюсь, если мирно решить не получится, то буду обращаться в суд.
Спасибо заранее за ответ
Даниленко Алексей Викторович, Черновцы
Приватбанк
Ответ банка
3 ноября 2021, 19:08
Добрий вечір!
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.

Курс валют в Приватбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 27.050 27.450
EUR 30.400 31.000
RUB 0.3500 0.3800
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 27.050 27.450
EUR 30.400 31.000
RUB 0.3500 0.3800
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка