Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 41.9 | 42.9 |
USD | 38.6 | 39.2 |
Все курсы банка |
Моей маме 80 лет
Она находится за пределами Украины
Пенсию получала из Приват банка в банкомате
Сейчас обновили пароль в приложении Приват банка и новый пароль присылают на номер телефона, который закрылся и восстановлению не подлежит
Соответственно зайти в приложение невозможно
Как быть в такой ситуации
Написать комментарий
1) чи відбувається автоматичне оновлення/актуалізація паспортних даних користувача при випуску банківської карти, зокрема, після підписання Заяви про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг?
2) Рік тому я оформила карту, співробітник фотографував мене, мій паспорт, довідку ВПО, вносив дані, я підписала вищевказану заяву. ВЧи достатньо цього для актуалізації даних, і чи не потрібно мені зараз звертатися для актуалізації, якщо нічого не змінилося і я не отримувала запрошення від банку? Як часто потрібно проходити актуалізацію даних?
Переживаю через те, що багатьом зараз без попередження блокують карти.
3) В Заяві про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг моя адреса реєстрації вказана російською мовою, так само як в паспорті; орган, що видав паспорт також вказано російською мовою (в паспорті російською та українською). Підкажіть, чи правильно співробітник зробив, що вніс всі дані російською мовою? Чи потрібно було адресу перекласти українською?
Тому що у довідці ВПО моя адреса реєстрації, з якої я перемістилася, вказана українською мовою. А банк вказав у заяві мою адресу реєстрації російською. Виходить, адреси реєстрації в двох документах — різні. Чи може бути через це заблоковано рахунок?
4) Прошу надати посилання на номер постанови НБУ або іншого нормативного документа, яким керується банк у питаннях мови та перекладу паспортних даних.
Написать комментарий
Також у вашому ролику показано, що треба ввести пінкод картки. Картка в мене наразі тільки віртуальна. Де я можу дізнатися її пінкод?
Дякую
Написать комментарий
Такой вопрос, если приват банк расторг договор, и закрыл карты, но на счету остался долг по кредитному лимиту, как происходит его погашение? Сразу весь, или с процентами ежемесячно? Или каким то другим способом? Большое спасибо за ответ.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Могу ли я прийти в отделение приватбанка, предоставить свою карту и обналичить деньги с неё на кассе в валюте?
Если да, то какая комиссия с вашей стороны за это будет?
Если нет, но можно снять только в UAH то какая комиссия с вашей стороны за это будет?
Заранее благодарю за ответ.
Написать комментарий
Ось квитанції з такими показниками, по яких списали, але чи одержав указаний одержувач ,і де, і як він зареєстрований????
Поверніть кошти, це єдиний прибуток на який ми виживаєм в період війни…
14.09.2022 12:53:14
Статус: «Успіх»
Сума: -3 729.00 UAH
Призначення: «TELEPAY1, Kyiv»
17.09.2022 11:10:05
Статус: «Успіх»
Сума: -2 200.00 UAH
Призначення: «MDPAY, KYIV»
Прошу перепровірте дані операції і не відправляйте нас звертатися до павохоронних органів, так все видно, що оператори нагло списали кошти…
Поверніть, надіємся поки ще довіряєм---- помилки, можливо справити, а от підлість- ніколи…
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Комментарии (1)
Чи перевипуск в Приват24 (з дозволу банку) безповоротньо заблокованої банком картки, — скопіює блокування, чи позбудеться блокування на нову перевипущену картку?
Не хочеться експерементувати й отримати після перевипуску те саме блокування й на новій перевипущеній картці + ануляцію старої картки.
Від чого це залежить?
В чаті-онлайн підтримки однозначно не змогли відповісти.
Написать комментарий