Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не хочуть закривати рахунок

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
alinasasiuk 5 марта 2024, 16:16
Отделение по адресу: Луцк, ул. Задворецкая, 1-А
Приблизно рік назад прийшло сповіщення від банку в додаток про актуалізацію даних. Якщо їх не актуалізувати, то рахунки заблокуються. Ми не хотіли їх актулізовати з особистих причин і планували звершити співпрацю із Приват Банком. І ось настав час, карти заблокували (на них коштів не було, ми їх вивели), кредитних заборгованостей немає. Прийшли в місцеве відділення на вулиці Задворецькій, 1(Луцьк), щоб повністю закрити рахунок. А нам сказали (фахівець Марія Паньків), що цього не можна зробити без АКТУАЛІЗАЦІЇ. До ого ж, кожного місяця на карті універсальній знімається 20 грн за безконтактне обслуговування. Тобто це виходить, що ви мені карти заблокували через не потрібну МЕНІ актуалізацію, а гроші то стягуватись будуть, так? На яких підставах, скажіть будь-ласка, я не можу закрити рахунок і буду сплачувати гроші, якщо це лише ВИ зобов’язані проводити актуалізацію. Я відмовляюся від актуалізації, відповідно, всі карти заблоковані (заборгованості немає), так чому не можу закрити СВІЙ ж рахунок. Ми подали заяву із цим ж питанням до Центрального відділення, тому в нас є документ, що засвідчує саме звернення і банк зобов’язаний його виконати, якщо немає заборгованостей по картах. Або принаймі поясніть, чому я не можу закрити СВІЙ рахунок, бо вам бач-те потрібна актуалізація. Спеціаліст Марія Паньків з'єдналася із техпідтримкою. Техпідтримка повідомила, що на період 5-ти днів дозволить зняти блокування і ми зможемо закрити рахунок. Але цього не відбулося! Ми все ще не можемо це зробити через додаток.
Приватбанк
Ответ банка
5 марта 2024, 18:38
Вітаємо.
Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо Вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G
Питання щодо зняття обмеження наразі розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Комментарии - 1

+
0
alinasasiuk
alinasasiuk
5 марта 2024, 20:45
#
Дякую. Я взагалі не хочу актуалізовувати дані, я хочу закрити рахунок і дізнаюся способи це зробити БЕЗ актуалізації. Чекаю на вашу відповідь, зарання дякую
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.4 40
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.4 40
Все курсы банка