Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
pmn19 13 марта 2024, 14:38
Купували у вашому додатку військові облігації в доларах і гривні. Облігації погашено у 2023 році, дохід отримано. Зараз замовила в податковій довідку про доходи за 2023 рік у і в ній немє інформації про дохід ані за долларовими, ані за гривневими облігаціями.
Користуюсь послугами ще трьох інших брокерів, по ним вся інформація є.
Прошу прокоментувати чому так і що з цим робити.
monobank
Ответ банка
13 марта 2024, 19:36
Оскільки доходи ОВДП не оподатковуються, то ці доходи не були «відзвітовані»
Не підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб та не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу фізичної особи:

— процентні доходи (купон), нараховані на облігації внутрішньої державної позики (п.165.1.2 ПКУ);

— інвестиційний прибуток (різниця між доходом від продажу та витратами на придбання ОВДП) від операцій з облігаціями внутрішньої державної позики (п.165.1.52 ПКУ).

Крім того, сума доходів, отриманих платником податків як відсотки, нараховані на облігації внутрішньої державної позики, та інвестиційний прибуток від операцій з цими паперами не є об'єктом оподаткування військовим збором

Якщо ви бажаєте це показати в декларації, то це можна зробити вказавши у відповідному розділі (отримані доходи, що не підлягають оподаткуванню). В разі потреби підтвердити ці доходи, в нас в довідці для декларування є про це інформація (останій розділ довідки)
Проблема решена
Андрій Михайловський 13 марта 2024, 10:58
До вчорашнього дня все було добре я всі кошти переводив собі в моно мені було так зручно
Так я військовий і вчора вечері після важкого дня мені прийшло повідомлення що мені відмовлено в обслуговуванні
Ну відмовили і відмовили це їхня політика хай нею і користуються далі всеодно мені
Але в мене залишилися кошти всі які були на картці
Я звьязався з підтримкою якось ми вирішили всі ці фото заяви
І тут кульмінація питаю коли чекати кошти пишуть 1 робочий день ок Сьогодні звоню в підтримку вже на протязі 3 робочих днів
Одним словом дякую тобі моно банк ти кращий по клієнто орієнтованою
monobank
Ответ банка
13 марта 2024, 12:51
Приносимо вибачення за некоректну консультацію
Зі співробітниками обов'язково проведемо роботу над помилками
Додатково колеги все детально повідомили стосовно відмови в обслуговуванні
Колеги подзвонили вам, для надання інформації
Aligator343434 13 марта 2024, 2:37
Призакрытии счета моно банк сказал написать заявление про вывод денег суммы и карты когда я это сделал начали уже 10 дней подить по кругу то деньги есть то денег нет то видео звонок то контакт цент 3 сотрудника подтвердили сумму остальные говорят другую
monobank
Ответ банка
13 марта 2024, 11:42
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Колеги працюють над тим, щоб якомога швидше провести переказ коштів по вашій заяві
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
autovova 12 марта 2024, 19:58
Ваша контора, Монобанк, з гнильцем — торгує персональними даними. В 6 річної дитини номер телефону вже рік, знали його лише батьки і дід з бабою. Тільки оформили в вашому банку карту на її номер через тиждень пішли спам дзвінки і СМС онлайн казино. Повторюю крім монобанк і батьків її номер ніхто не знав ні друзі, ні будь хто інший. Вона й сама його не знає і телефонує лише в месенджерах. То хто б ще продав її номер спамерам, як не монобанк? Якби Київстар, то номеру вже рік і такого не було, а після реєстрації в Монобанк одразу через тиждень почалися дзвінки і СМС
monobank
Ответ банка
13 марта 2024, 11:30
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Ми суворо дотримуємося принципів конфіденційності: ми не розголошуємо та не передаємо особисту інформацію клієнтів
Проблема решена
Владислав 123 12 марта 2024, 19:22
По непонятным причинам выкинуло с личного кабинета, а после узнаю в поддержке что закрытие счёта, хотя никаких уведомлений не было.
monobank
Ответ банка
monobankua 12 марта 2024, 20:58
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато факторів та інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Проблема решена
naxdomingo 11 марта 2024, 23:31
Переводив гроші зі свого рахунку монобанк свому неповнолітньому синові теж в монобанк, котрий живе окремо, і рахунок сина було заблоковано. На свій рахунок гроші я отримував виключно зі свого ФОП рахунка (зароблялись виключно за послуги компютерного програмування). На рухунку сина назбиралась чимала сума, він з нього нічого майже не тратив, так як закінчує 9-й клас і планував гроші потратити на навчання.
Я звертався зі свого акаунта в монобанк, син зі свого, посилав імейл з виписками підтвердженнями своїх доходів, декларацією за 2023 рік з квитанцією, у відповідь одноманітна відповідь «На основі інформації з різних джерел…», таке враження що б"єшся в якусь бездушну стіну і живі люди того не читають.
Треба сказати що я не знав що можна встановити родинні зв«язки через додаток, дізнався про то тільки як заблокували рахунок. Але, очевидно, того вже ніхто не брав до уваги.
І Бог би з ним тим монобанком, але почитавши про схожі ситуації тут, бачу шо є висока імовірність що монобанк вніс сина в «чорні списки» і тепер при виводі грошей в інший банк гроші теж будуть заблоковані, це схоже на картельну змову де жертва «розмотуєтсья» поступово, кожен банк має відсотки за перевід.
Відповідно в мене нема іншого варіанта ніж звертатися в суд, де є всі шанси виграти і повернути гроші.
monobank
Ответ банка
monobankua 12 марта 2024, 11:45
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Ми передали сигнал колегам для детального аналізу ситуації.
Якщо банк змінить рішення – ми обов'язково повідомимо клієнта.
Полезный комментарий
naxdomingo 12 марта 2024, 12:54
Дякувати Богу здоровий глузд переміг, рахунок сина розблокували. Окремо хочу подякувати сайту мінфін, колектив якого вносить вагомий внесок у розвиток прозорого громадського суспільства.
Минфин
Ответ администратора
17 апреля 2024, 16:40
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-berezen/
EvTor 11 марта 2024, 19:30
Мошенники взломали мой личный кабинет Монобанк, увеличили кредитный лимит до 100тыс грн., перевыпустили карту на почтомат новой почты и потратили все эти деньги в Кривом Роге (в котором я никогда в жизни не был)

В январе месяце, мошенники сделали дубликат моей сим карты и смогли войти в кабинет монобанк. Несколько неделями ранее мне повышают кредитный лимит до 100тыс грн. ни с того ни с сего!!! (до войны не было такого кред лимита, а во время войны вообще урезали до минимума)

Я увидел сообщение на эл. почте на ноутбуке, что был подозрительный вход с незнакомого устройства. Я сразу нажал что это был не я, обратился в чат поддержку через мой ноутбук (в телеграмме) и сказал заблокировать все карты, что это был не я.

Сотрудники блокируют мою карту. Но здесь начинается самое интересное…

Мошенники перевыпускают карту, на почтомат в Кривой Рог и тратят там всю сумму 100тыс грн. в супермаркетах, берут рассрочку, снимают наличку, покупаю продукты в разных магазинах (в приложении видны все выписки по карте, время, место, день и тд)
Места, где есть видеокамеры, и найти мошенника не сложно.

Однако, от монобанк поддержки ноль. На вопросы как так вышло, они ответить не могут. Но уверенно говорят, кредит оформлен на вас и вам его платить, все что мы можем, это только приостановить начисление пеня или сделать вам удобную рассрочку по оплате!!! Я 10 раз просил чтобы связалась их служба безопасности, но никто не звонит. Безопасности ноль, взломали потратили все деньги, ответственности ноль, обратно связи ноль!!!

Что имеем на данный момент, заявление принято в полицию, но особых продвижений и заинтересованности в деле НЕТ!!! Монобанк твердит что платить мне придется, а они не при чем!!!
На вопрос почему я должен платить, если я больше 2х лет живу за границей, данные никому не передавала, в Кривом роге никогда не был, карту не перевыпускал и т. д. они ответить ничего не могут!

Самое интересное, год назад здесь писал мужчина от ситуации 1 в 1 с моей, https://minfin.com.ua/company/monobank/review/247338/ по этой ссылке
Сделали тоже самое и тоже тратили в Кривом Роге!!! Совпадение — не думаю!!!

Мошенники также пытались войти в мой приват банк и сделать тоже самое, однако служба безопасности заблокировала эти действия и у них ничего не вышло! Но Монобанк уже происходит много раз похожих ситуаций и ничего они не могут с этим сделать. Возможно сотрудники помогают в данном мошенничестве???

Прошу Монобанк провести расследование и дать ответы по данной проблеме, уже несколько людей попадают под одинаковую схему мошенничества!!!

Если у вас есть советы что делать с данной ситуацией, или адвокат, который готов взяться за это дело. Напишите мне в сообщения или телеграмм @EvTor
Буду благодарен за любую помощь!
monobank
Ответ банка
monobankua 12 марта 2024, 14:03
Розуміємо ваше занепокоєння ситуацією, що склалася.
Зі свого боку ми обов'язково вживемо всіх необхідних заходів відповідно до умов та правил нашого банку.
Також передали сигнал колегам, щоб додатково зв'язались з вами та надали інформацію по поточному стану цієї ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
На Мечту 11 марта 2024, 17:22
Хотелось бы уточнить у нашего «любимого» МОНО, все там за него топят, говорят самый лучший. Особенно в комментариях под отзывами есть защитнички. Тогда вопрос напрямую к самому банку, как вы умудрились сделать так, что имея всего лишь номер карты, по номеру карты можно узнать полное ФИО, дальше в свободном доступе есть информация ИНД код, прописка, серия паспорта, проживание. А то, что-то монобанк на прошлый отзыв не торопится отвечать. Может так зашевелится банк и РАССКАЖЕТ ВСЕМ, почему так вышло, что с помощью другого банка по номеру карты узнается полное ФИО и дальше все данные уже в интернете о человеке? Конкретно как это делается в отзыве не могу сообщить. Но это действительно так. Моно не стесняйтесь со мной связаться, я вам предоставлю все эти данные.
monobank
Ответ банка
monobankua 15 марта 2024, 15:47
Дуже шкода, що у вас склалась така думка.
За вашим зверненням колеги склали запит для перевірки даних
Зв'яжемось з вами як буде нова інформація.
Проблема решена
На Мечту 10 марта 2024, 19:35
Буду в кратце. Монобанк, самый прекрасный банк дал отказ в обслуживании 8 марта. Этого отзыва бы не было, если бы монобанк вывел средства. Но, уже третий раз просят указать реквизиты для перевода остатка средств на карту другого банка моего, каждый раз отправляю реквизиты, но толка в этом нет никакого. Потому, что два пана решили, что можно не за что не платить и просто возвращать средства с помощью поддержки. Вообщем. Банк просит скинуть реквизиты для перевода средств, а затем нарушая регламент, так как меня уже банк не обслуживает, просят вернуть деньги. Я им предастовляю квитанцию, а поддержка моно говорит, не, деньги выводить не будем, пока не вернете деньги. Было интересно, как вообще возращать деньги — прошу, чтобы скинули заявку на возврат средств, они мне скидывают. Но скидываю КАРТУ ВООБЩЕ НЕ ТУ С КОТОРОЙ КИДАЛИ, у меня уже появляются сомнения, видимо моно хотел, чтобы я свои деньги перевела возможно знакомому сотруднику или другу сотрудника не понятно. Почитала отзыв про А-банк и понимаю, что самый надежный банк взял эстафету у а-банка, бесконечно кормить какими-то обещаниями. Лично мое мнение, раз сотрудники отпраляют левые карты и просят на них вернуть деньги, это самый ненадежный банк. Не рекомендую пользоваться данным банком. Банк уже дал отказ в обслуживании и попросил реквизиты для перевода средств — то будьте добры, не нарушайте регламент, не позорьте ваш банк, выведите мои средтсва. Жду рассмотрения, по факту буду сообщать. Будем следить, сколько по времени будут кормить обещаниями. Уже и рада, что больше не придется пользоваться данным банком. Квитанции даже ничего не решают, смысл тогда вообще квитанций?) Абсолютно мошеннический банк. Жду ответа от банка.
monobank
Ответ банка
monobankua 15 марта 2024, 15:40
Вибачте, будь ласка, за незручності.
Нам дуже шкода, що процес виведення коштів зайняв більше часу ніж планувалось.
На поточний момент питання вирішене
Qwerty1999 10 марта 2024, 10:40
Удивительное рядом…

Неэмбоссированные кредитные карты Монобанка можно получить
в любой точке выдачи карт Монобанка совершенно бесплатно, а вот
неэмбоссированные дебетовые карты Монобанка почему-то надо
получать только «Новой Почтой» и в точки выдачи они никогда не поступают.

Хотелось бы получить аргументированный ответ — в чём собственно, кроме цвета
пластиковой карты такая большая разница в логистике, что кредитки вы раздаёте
на каждом углу и совершенно бесплатно, а за получение неэмбоссированных
дебетовых карт необходимо платить не Монобанку, а какой-то «Новой Почте».

Вы тратите реальные деньги на содержание пунктов выдачи карт Монобанка,
но принципиально отказываетесь бесплатно выдавать в этих точках дебетовые
карты своим клиентам.
Жаба давит раздавать бесплатно, ну так продавайте их в точках выдачи.
С таким же успехом вы могли бы продавать в своих точках выдачи
и ко-брендовые карты АТБ, не зависимо от того, что они продаются
на кассах АТБ по 50 грн штука.
Лично мне персонифицированные гривневые карты Монобанка
с ФИО и фото не нужны, а неэмбоссированный пластик у вас
формально бесплатен, но зачем-то надо платить либо АТБ
либо «Новой Почте», чтобы получить его на руки.

Почему бы вам не пересмотреть свою логистику в распространении
неэмбоссированных карт и не раздавать их в своих точках выдачи.

Пока это не реализовано — отличной оценки не дождётесь…
monobank
Ответ банка
10 марта 2024, 14:45
Розуміємо, що в деяких випадках зручніше було б отримати картку на точці видачі
Ми вже працюємо над тим, щоб на точках видачі були як і картки АТБ, так і білі
По термінам поки що нам важко сказати, коли все реалізуємо, але постараємося якомога швидше ;)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Qwerty1999 10 марта 2024, 9:09
Історія про те, як банк, який будує імідж амбасадора волонтерства,
тимчасово заблокував виробництво 150 FPV-дронів для двох воюючих бригад.

Джерело: https://biz.censor.net/m3477257
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Инка Сатор 8 марта 2024, 23:50
Звертаюсь до працівників відділу підтримки клієнтів раз за разом вже більше 5-ти років та саме сьогодні наважусь залишити свою думку щодо праці КОТИКІВ які працюють в моно!
Ваші колеги це дуже добрі, приємні, компитентні та толерантні люди котрим я дуже вдячний за їх працю та допомогу кожен раз коли я звертаюсь до підтримки моно я можу з впевненістю сказати що було вирішено 90% моїх питань!!! Ставлю 10/10 моєму останньому менеджеру та приношу велику вдячність КОТИКУ ЕКАТЕРИНІ ❤️ дякую за швидке рішення та турботу!!! Дякую всім працівникам моно банку що допомагаєте ставати краще разом з вами! Успіх розвитку та продуктивності дякую за працю любі котики!
monobank
Ответ банка
9 марта 2024, 11:51
Вдячні за ваш відгук!
yuulechka 8 марта 2024, 12:22
Прийшло смс про відмову в обслуговуванні, ніяких сумнівних операцій по карті не було, користувалася картою дуже добре та не брала кредитів. Суми лімітів не перевищували, про причину не повідомляють. Всі слова є можливість підтвердити скрінами операцій по карті.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 марта 2024, 19:08
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Martinmarpeto 7 марта 2024, 16:28
Відмовили в обслуговуванні, звертався в підтримку ьа ніяких причин не називають
monobank
Ответ банка
monobankua 7 марта 2024, 19:19
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Karina1603 6 марта 2024, 22:32
Ще 3 березня виводила кошти з банки, перший платіж з банки зняло але не зарахувало на рахунок, два наступні платежі зайшли одразу без проблем. До цього часу ніхто мені точної відповіді не дає коли зарахують мій перший платіж (1900), кожного дня пишу в підтримку, пишуть лише одне поки відповіді немаємо
monobank
Ответ банка
monobankua 7 марта 2024, 11:19
Ваше звернення зафіксоване та питання знаходиться в роботі у відповідальних співробітників, просимо вибачення за тривале очікування. Будь ласка, дайте нам ще трохи часу.
Як тільки питання буде вирішене ми обов'язково вам повідомимо.
Дякуємо за ваше розуміння і терпіння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vantula 6 марта 2024, 15:42
4441114455979805 РОДИОНОВ КОНСТАНТИН.
Власник інтернет магазину, вайбер групи з понад 6000 користувачів. Продає солодощі. Продадає виклбчно по передоплаті. Надіслав посилку яка була значно дешевше нашої. Різниця була у 1240 грн. Просили хочаб повернути різницю. Сказав що розбереться щодня протягом тижня. Потім просто заблокував скрізь. Не рекомендую. Будемо писати заяву до кіберполіції
monobank
Ответ банка
6 марта 2024, 17:09
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Елена Мороз 6 марта 2024, 11:06
Нещодавно мені помилково перевели кошти на чорну карту де був мінус. Та кошти були не мої і так як на карті був мінус то він закрився. Уявіть ситуацію…
В час коли була потрібна допомога як ніколи мені допомогли. Завдяки турботі та людяності співробітників monobank я вийшла зі складної ситуації, настільки складної що я тримала телефон в руках і плакала від безвихідності.

Тому для мене цей банк найкращий. Бо в лиху годину приходять на допомогу тільки найкращі та справжні друзі. Дякую
monobank
Ответ банка
6 марта 2024, 14:22
Дякуємо за теплі слова, це багато для нас означає!
GeorgeSekl 6 марта 2024, 11:04
Сегодня с утра зашли в монобанк, а довольно внушительная сумма денег пропала, просто исчезла без транзакций, а еще прошлая транзакция на большую сумму пополнения была измененна на малую сумму пополнение, как это понимать?
monobank
Ответ банка
6 марта 2024, 14:11
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Olichka01071995 6 марта 2024, 10:45
По моїм помилці мені списали кошти за користування кредитного ліміту, але я звернулась до банку, описала ситуацію з проханням повернути кошти, і банк повернув кошти на карту.
Сума повернення 3,500 грн.
Рекомендую усім цей банк!
Ви найкращі!
monobank
Ответ банка
6 марта 2024, 14:03
Дуже дякуємо за відгук!
Yevheniin 5 марта 2024, 21:07
Чудовий застосунок, чудова підтримка, дуже класні умови користування карткою, радує кредитний ліміт, та багато іншого. Радий, що у нас є такий чудовий український банк
monobank
Ответ банка
6 марта 2024, 8:23
Вдячні за ваш відгук!

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.15 42.7497
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.15 42.7497
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝