×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.28 | 39.8295 |
EUR | 42.3 | 42.9 |
Все курсы банка |
Відмова від подальшого обслуговування військовому
Звісно спочатку не зрозумів з чим це може бути пов’язано, а деталізувати інформацію мені відмовили. На будь-які інші запитання відповідали досить конкретними правовими посиланням на договір. Проте, як з цього слідує — вирішення цієї проблеми повністю залежить від банку та якогось моменту, коли вони змінять свою думку у моєму відношенні.
Загалом це досить ускладнює життя та можливість відкрити елементарно банку задля забезпечення підрозділу. У мене звісно є версія чому це могло статися — бо була біла карта на яку приймав гроші з продажу мілітарного мерчу, які потім йшли на забезпечення роти (можливо це було обачно, але ніяких питань не було); +при зборах використовували також криптовалюти, бо не всі донатери знаходяться в Україні, тож доводилося через p2p виводити гроші (або навпаки закидати з міркувань того, що гроші будуть «працювати» на нас) та закидати на банку (ніяких питань, знову ж таки, з цього приводу не було, я би надав всю інформацію яка відноситься до цієї теми) — судячи з різних джерел це досить часта проблема.
Одним словом досить дивне відношення після стількох років обслуговування. В якийсь момент взагалі написали «дякуємо вам від всієї команди за захист нашої країни, але немає можливості поновити обслуговування». Що тут сказати… Дякую й вам, дуже приємно що проблеми військових вас хвилюють, хоча звісно виглядає інакше.
Детально все перевірили та переглянули рішення у відмові в обслуговуванні
На поточний момент всі обмеження зняті, картки активні
Комментарии (1)
Закрили рахунок пенсінерці з I групою інвалідністі та зі статусом ВПО без пояснення причин
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (7)
Заблокировали и отказали в обслуживании БЕЗ причин и предупреждений
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Комментарии (9)
Доходи по облігаціям
Користуюсь послугами ще трьох інших брокерів, по ним вся інформація є.
Прошу прокоментувати чому так і що з цим робити.
Не підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб та не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу фізичної особи:
— процентні доходи (купон), нараховані на облігації внутрішньої державної позики (п.165.1.2 ПКУ);
— інвестиційний прибуток (різниця між доходом від продажу та витратами на придбання ОВДП) від операцій з облігаціями внутрішньої державної позики (п.165.1.52 ПКУ).
Крім того, сума доходів, отриманих платником податків як відсотки, нараховані на облігації внутрішньої державної позики, та інвестиційний прибуток від операцій з цими паперами не є об'єктом оподаткування військовим збором
Якщо ви бажаєте це показати в декларації, то це можна зробити вказавши у відповідному розділі (отримані доходи, що не підлягають оподаткуванню). В разі потреби підтвердити ці доходи, в нас в довідці для декларування є про це інформація (останій розділ довідки)
Комментарии (1)
Залишили військового без копійки
Так я військовий і вчора вечері після важкого дня мені прийшло повідомлення що мені відмовлено в обслуговуванні
Ну відмовили і відмовили це їхня політика хай нею і користуються далі всеодно мені
Але в мене залишилися кошти всі які були на картці
Я звьязався з підтримкою якось ми вирішили всі ці фото заяви
І тут кульмінація питаю коли чекати кошти пишуть 1 робочий день ок Сьогодні звоню в підтримку вже на протязі 3 робочих днів
Одним словом дякую тобі моно банк ти кращий по клієнто орієнтованою
Зі співробітниками обов'язково проведемо роботу над помилками
Додатково колеги все детально повідомили стосовно відмови в обслуговуванні
Колеги подзвонили вам, для надання інформації
Комментарии (9)
Моно банк не отдает деньги
Колеги працюють над тим, щоб якомога швидше провести переказ коштів по вашій заяві
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (7)
Monobank торгує персональними даними клієнтів
Ми суворо дотримуємося принципів конфіденційності: ми не розголошуємо та не передаємо особисту інформацію клієнтів
Комментарии (13)
Закрытие счёта.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато факторів та інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (4)
Заблоковано рахунок неповнолітнього сина
Я звертався зі свого акаунта в монобанк, син зі свого, посилав імейл з виписками підтвердженнями своїх доходів, декларацією за 2023 рік з квитанцією, у відповідь одноманітна відповідь «На основі інформації з різних джерел…», таке враження що б"єшся в якусь бездушну стіну і живі люди того не читають.
Треба сказати що я не знав що можна встановити родинні зв«язки через додаток, дізнався про то тільки як заблокували рахунок. Але, очевидно, того вже ніхто не брав до уваги.
І Бог би з ним тим монобанком, але почитавши про схожі ситуації тут, бачу шо є висока імовірність що монобанк вніс сина в «чорні списки» і тепер при виводі грошей в інший банк гроші теж будуть заблоковані, це схоже на картельну змову де жертва «розмотуєтсья» поступово, кожен банк має відсотки за перевід.
Відповідно в мене нема іншого варіанта ніж звертатися в суд, де є всі шанси виграти і повернути гроші.
Ми передали сигнал колегам для детального аналізу ситуації.
Якщо банк змінить рішення – ми обов'язково повідомимо клієнта.
Комментарии (4)
Мошенники взломали аккаунт, системы безопасности банка никак не отреагировала на факт мошенничества
В январе месяце, мошенники сделали дубликат моей сим карты и смогли войти в кабинет монобанк. Несколько неделями ранее мне повышают кредитный лимит до 100тыс грн. ни с того ни с сего!!! (до войны не было такого кред лимита, а во время войны вообще урезали до минимума)
Я увидел сообщение на эл. почте на ноутбуке, что был подозрительный вход с незнакомого устройства. Я сразу нажал что это был не я, обратился в чат поддержку через мой ноутбук (в телеграмме) и сказал заблокировать все карты, что это был не я.
Сотрудники блокируют мою карту. Но здесь начинается самое интересное…
Мошенники перевыпускают карту, на почтомат в Кривой Рог и тратят там всю сумму 100тыс грн. в супермаркетах, берут рассрочку, снимают наличку, покупаю продукты в разных магазинах (в приложении видны все выписки по карте, время, место, день и тд)
Места, где есть видеокамеры, и найти мошенника не сложно.
Однако, от монобанк поддержки ноль. На вопросы как так вышло, они ответить не могут. Но уверенно говорят, кредит оформлен на вас и вам его платить, все что мы можем, это только приостановить начисление пеня или сделать вам удобную рассрочку по оплате!!! Я 10 раз просил чтобы связалась их служба безопасности, но никто не звонит. Безопасности ноль, взломали потратили все деньги, ответственности ноль, обратно связи ноль!!!
Что имеем на данный момент, заявление принято в полицию, но особых продвижений и заинтересованности в деле НЕТ!!! Монобанк твердит что платить мне придется, а они не при чем!!!
На вопрос почему я должен платить, если я больше 2х лет живу за границей, данные никому не передавала, в Кривом роге никогда не был, карту не перевыпускал и т. д. они ответить ничего не могут!
Самое интересное, год назад здесь писал мужчина от ситуации 1 в 1 с моей, https://minfin.com.ua/company/monobank/review/247338/ по этой ссылке
Сделали тоже самое и тоже тратили в Кривом Роге!!! Совпадение — не думаю!!!
Мошенники также пытались войти в мой приват банк и сделать тоже самое, однако служба безопасности заблокировала эти действия и у них ничего не вышло! Но Монобанк уже происходит много раз похожих ситуаций и ничего они не могут с этим сделать. Возможно сотрудники помогают в данном мошенничестве???
Прошу Монобанк провести расследование и дать ответы по данной проблеме, уже несколько людей попадают под одинаковую схему мошенничества!!!
Если у вас есть советы что делать с данной ситуацией, или адвокат, который готов взяться за это дело. Напишите мне в сообщения или телеграмм @EvTor
Буду благодарен за любую помощь!
Зі свого боку ми обов'язково вживемо всіх необхідних заходів відповідно до умов та правил нашого банку.
Також передали сигнал колегам, щоб додатково зв'язались з вами та надали інформацію по поточному стану цієї ситуації.
Комментарии (10)
МОНОБАНК СЛИВАЕТ ДАННЫЕ!
За вашим зверненням колеги склали запит для перевірки даних
Зв'яжемось з вами як буде нова інформація.
Комментарии (9)
НЕ ВЫВОДЯТ ДЕНЬГИ ПОСЛЕ ОТКАЗА В ОБСЛУЖИВАНИИ!
Нам дуже шкода, що процес виведення коштів зайняв більше часу ніж планувалось.
На поточний момент питання вирішене
Комментарии (8)
Получение карт Монобанка в точках выдачи
Неэмбоссированные кредитные карты Монобанка можно получить
в любой точке выдачи карт Монобанка совершенно бесплатно, а вот
неэмбоссированные дебетовые карты Монобанка почему-то надо
получать только «Новой Почтой» и в точки выдачи они никогда не поступают.
Хотелось бы получить аргументированный ответ — в чём собственно, кроме цвета
пластиковой карты такая большая разница в логистике, что кредитки вы раздаёте
на каждом углу и совершенно бесплатно, а за получение неэмбоссированных
дебетовых карт необходимо платить не Монобанку, а какой-то «Новой Почте».
Вы тратите реальные деньги на содержание пунктов выдачи карт Монобанка,
но принципиально отказываетесь бесплатно выдавать в этих точках дебетовые
карты своим клиентам.
Жаба давит раздавать бесплатно, ну так продавайте их в точках выдачи.
С таким же успехом вы могли бы продавать в своих точках выдачи
и ко-брендовые карты АТБ, не зависимо от того, что они продаются
на кассах АТБ по 50 грн штука.
Лично мне персонифицированные гривневые карты Монобанка
с ФИО и фото не нужны, а неэмбоссированный пластик у вас
формально бесплатен, но зачем-то надо платить либо АТБ
либо «Новой Почте», чтобы получить его на руки.
Почему бы вам не пересмотреть свою логистику в распространении
неэмбоссированных карт и не раздавать их в своих точках выдачи.
Пока это не реализовано — отличной оценки не дождётесь…
Ми вже працюємо над тим, щоб на точках видачі були як і картки АТБ, так і білі
По термінам поки що нам важко сказати, коли все реалізуємо, але постараємося якомога швидше ;)
Комментарии (10)
Як Monobank гальмує виробництво FPV-дронів
тимчасово заблокував виробництво 150 FPV-дронів для двох воюючих бригад.
Джерело: https://biz.censor.net/m3477257
Комментарии (14)
Рівень та якість обслуговування!
Ваші колеги це дуже добрі, приємні, компитентні та толерантні люди котрим я дуже вдячний за їх працю та допомогу кожен раз коли я звертаюсь до підтримки моно я можу з впевненістю сказати що було вирішено 90% моїх питань!!! Ставлю 10/10 моєму останньому менеджеру та приношу велику вдячність КОТИКУ ЕКАТЕРИНІ ❤️ дякую за швидке рішення та турботу!!! Дякую всім працівникам моно банку що допомагаєте ставати краще разом з вами! Успіх розвитку та продуктивності дякую за працю любі котики!
Комментарии (1)
Відмова в обслуговуванні
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (26)
Відмовили в обслуговуванні
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Комментарии (4)
гроші з банки зняло але на рахунок не зарахувало
Як тільки питання буде вирішене ми обов'язково вам повідомимо.
Дякуємо за ваше розуміння і терпіння.
Комментарии (1)
Шахрай по цукеркам 4441114455979805 родіонов констянтин
Власник інтернет магазину, вайбер групи з понад 6000 користувачів. Продає солодощі. Продадає виклбчно по передоплаті. Надіслав посилку яка була значно дешевше нашої. Різниця була у 1240 грн. Просили хочаб повернути різницю. Сказав що розбереться щодня протягом тижня. Потім просто заблокував скрізь. Не рекомендую. Будемо писати заяву до кіберполіції
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (9)
Найкраща турбота від monobank
В час коли була потрібна допомога як ніколи мені допомогли. Завдяки турботі та людяності співробітників monobank я вийшла зі складної ситуації, настільки складної що я тримала телефон в руках і плакала від безвихідності.
Тому для мене цей банк найкращий. Бо в лиху годину приходять на допомогу тільки найкращі та справжні друзі. Дякую
Комментарии (4)