×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.33 | 41.8305 |
EUR | 44.81 | 45.4504 |
Все курсы банка |
Відкритя рахунку в моно
Написать комментарий
Банк вирішив обмежити картку без причин
Банк скатився дуже сильно!
Ми індивідуально розглянули ваше звернення, і наразі питання вирішене. Ви можете перевірити актуальну інформацію у застосунку.
Перепрошуємо що дещо розчарували вас. Сподіваємося, що наша подальша співпраця приноситиме вам лише позитивні емоції.
Комментарии (3)
Професіоналізм та виваженість
При поповненні моєї картки в МОНОБАНКУ через термінал City24 в мене виникли проблеми щодо зарахування моїх коштів на мій рахунок. Я не міг зрозуміти в чому проблеми, але працівник МоноБанку швидко визначила мені шлях вирішення проблеми.
З’ясувалось що питання пов’язане з проходженням певних процедур з фінмоніторингу.
Наразі питання з приймальником коштів вирішуємо (надаємо документи).
Дуже дякую працівниці МОНОБАНКУ пані Марії (табельний номер 9943) за професіоналізм в роботі, а саме головне — за виваженість та компетентність, бо я кричав, а вона спокійна)) Нажаль немає тут смайликів.
Марії 10 балів за п’ятибальною шкалою))
З повагою,
постійний і довгорічний клієнт Універсал та Моно Банків)
Комментарии (1)
Банк не відає кошти
Ми написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації щодо виведення залишку коштів
Комментарии (3)
Подяка за лояльність
Хочу висловити вам щиру подяку за ваш індивідуальний підхід, надсучасні технології та, звісно, ЛЮДЯНІСТЬ! Ви не просто банк, а справжній магічний заклад, де кожен клієнт почувається, як зірка на червоній доріжці.
Ваші технології — це просто космос! Усі готові повірити, що ви отримали їх від прибульців з планети Фінансії.😜 Можливо, саме завдяки вам наші рахунки стали такими розумними, що зможуть проводити фінансові наради без нас!
Але найголовніше — це ваш чарівний котик! він справжній маг. Як і справжній чарівник, він перетворює фінансові проблеми на гроші за помахом лапи! Ніхто не знає, як це працює, але я готова довіритися йому з усім своїм серцем (і гаманцем).
Дякую, що ви завжди на зв’язку, готові вислухати та допомогти. Ваше людське ставлення робить нас щасливими, а ваш котик — ще й веселими! Бажаємо вам подальших успіхів у фінансовій магії та безмежного щастя!
З любов’ю,
Ваш новий вдячний клієнт! Анна Мовчан🐾✨
Комментарии (5)
Жахлива помийка і катівня
Виникло питання на яке оператор Юлія не змогла дати відповідь.
Зробив їй зауваження.
Питання, до речі, запамятовуйте це важливо, було в тому що мені надійшов платіж він невідомої організації.
Вона сказала що немає в них інформації звідки.
Намагався припинити розмову але вона вирішила що має право покарати мене за зауваження і почала продовжувати писанину, не зважаючи на ТРИ!!! вимоги припинити і завершити чат.
В результаті попросив табельний номер і повідомив що напишу скаргу в НБУ, у відповідь вона виявила підозрілим МІЙ ПЕРЕКАЗ з моєї карти на іншу мою карту в середині додатку.
І заблокувала мені рахунки.
Написав скаргу.
Знаєте що зробив керівник лінії?
Заблокував мій номер.
Щоб я не міг зателефонувати і розблокувати карти.
Але вся сіль в тому що він на цей момент знав що я їду до місця служби.
І залишився в чужому місті, вночі без грошей.
Зателефонував з іншого номера де оператор відмовилася представитися і на вимогу зареєструвати скаргу почала перебивати, хамити, голосно сміятися і повідомила що і цей номер буде заблоковано, а мої гроші вони не повернуть і причину пояснювати не будуть.
Потім повідомили щоб очікував 3 дні на відповідь.
Хоча вже сказав щоб закрили рахунки, оскільки їх тримав лише через те що до початку січня працював рятувальником і отримував зарплату на моно, тепер він мені не потрібний.
В результаті без шапки бо моя мокра, залишився без грошей вночі на морозі.
А їм весело і смішно.
А потім прислали повідомлення що клієнти це добре, але найбільше цінуємо співробітників.
В результаті ніч, холодно, грошей нема, бо їх викрали.
А монобанківці відверто в голос сміються.
Водночас інформація, наведена у відгуку, не повністю відображає всі обставини події. На жаль, ми не можемо розголошувати деталі, оскільки це порушило б банківську таємницю.
Безпека коштів клієнтів є пріоритетом для банку. Якщо співробітник отримує інформацію, що клієнт не підтверджує операції списання, він діє відповідно до встановлених правил, щоб захистити кошти і намагається допомогти розібратись, щоб запропонувати варіанти рішення ситуації.
Ми завжди прагнемо надавати якісний сервіс. Ваше звернення вже зафіксоване та передане для перевірки якості комунікацій.
Зараз фахівці ретельно аналізують ситуацію та зв'яжуться з вами для надання інформації та допомоги у вирішенні питання
Комментарии (75)
Дякую монобанк
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Ліміт оплати частинами
Суть цього відгуку — необґрунтовані умови для збільшення ліміту на оплату частинами. На даний момент мій ліміт складає 20 000 грн, але є потреба збільшити його до 50 000 грн. Як військовий, я очікував би більш шанобливого ставлення з боку банку, враховуючи мою службу та фінансову дисципліну.
Зазначу, що за весь час користування банком я не приділяв багато уваги кредитним лімітам чи історії. Кредити не брав і не мав у цьому потреби. У попередні роки ліміт на оплату частинами змінювався автоматично, і це мене не турбувало. Але після 24 лютого 2022 року ліміт був знижений до нуля. На той момент це теж не викликало занепокоєння, бо потреби в кредитуванні не було.
Однак у серпні цього 2024 року виникла необхідність здійснити значну покупку. У мене було близько 70−80% від потрібної суми, і витрачати всі кошти одразу не хотілося, тим більше, що оплата частинами виглядала зручним варіантом. Коли я зайшов у додаток, то побачив, що ліміт більше ніж 20 000 грн мені «не положено».
Звернувся в підтримку, надав виписку з зарплатної картки іншого банку, але відповіді були стандартні: «індивідуальний підхід», «модель враховує понад 1000 параметрів» і так далі. Очікував кращого ставлення, адже багато років користуюся цим банком. Проте всі спроби домогтися збільшення ліміту виявилися марними.
Тим часом я дізнався, що люди без офіційного працевлаштування, з низькими доходами чи навіть із поганою кредитною історією, мають вищі ліміти. Це викликає подив і розчарування.
Після двох місяців очікувань я так і не отримав бажаного результату. Ліміт залишився на рівні 20 000 грн, хоча мені потрібен був значно вищий. Як результат, все необхідне я придбав за повну оплату, а ліміт так і залишився марним.
Мій висновок: Монобанк перестав бути банком, який надає реальні бонуси чи зручності для своїх клієнтів. Якщо раніше можна було говорити про унікальні функції чи вигідні пропозиції, то зараз це просто звичайний банк зі зручним додатком, але без якихось помітних переваг. Навіть у плані кешбеку Монобанк поступається іншим банкам.
Який сенс бачити всюди рекламу «Оплата частинами від Монобанку», якщо ти не можеш отримати потрібний ліміт, навіть якщо твій дохід і витрати це дозволяють? Як військовий, очікував би більшої підтримки від банку, який декларує лояльність до своїх клієнтів.
Не рекомендую користуватися послугами даного банку, говорю вам як клієнт х дуже великим стажем роботи із ними
P. S. Не треба повторювати стандартні шаблони про «індивідуальний підхід» тому що я від їх втомився. Я, як і багато інших клієнтів, заслуговую на повагу й зрозуміле ставлення.
Дійсно, на жаль, ми не можемо запропонувати бажану суму розстрочки/покупки частинами
Рішення про збільшення ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу
Це не остаточне рішення і в майбутньому ліміт може бути встановлено
Комментарии (23)
*** в монобанк
Колеги передали ваше звернення на детальне вивчення. Фахівці займаються аналізом ситуації, щоб ретельно розглянути всі нюанси та надати вичерпну відповідь.
Ми розглянемо ваш випадок індивідуально та зв’яжемося з вами, щойно отримаємо всю необхідну інформацію.
Комментарии (7)
Відгук на службу підтримки в боті телеграм монобанку
Написать комментарий
Паскудний банк
Коротко: відкрила рахунок у банку. Написала, що треба рахунок ФОП. Відкрили як фізичній особі, про це не повідомили і ніде не було зазначено. Мені, як ФОПу, переказали кошти. Одночасно було ДВА, абсолютно аналогічних перекази (реквізити, суми). Один переказ зарахували на рахунок фізичної особи, на другому переказі запитали підтвердження звідки кошти. Надіслала договір для ФОП. Повідомили, що у мене не рахунок ФОП (повідомили, це означає 2 дні переписки у чаті із ботом банку, оскільки, я була впевнена, що рахунок ФОП). Другий платіж повернули відправнику. Звертаю увагу, АБСОЛЮТНО аналогічний перший платіж ЗАРАХУВАЛИ на рахунок, хоча банк вже знав, що це не рахунок ФОП, а кошти надійшли ФОПу. Оскільки, які фізична особа, як не могла б пояснити звідки ці кошти і мені треба було б на них сплачувати іншу суму податків, мні треба було повернути кошти відправнику ОБОВЯЗКОВО. Повернення коштів на рахунок відправника зайняло 10 днів і купу нервів (аж до нервого зриву). Переказ робила 7 разів, 570 грн додаткових коштів, які я повинна була внести на рахунок, щоб зробити перекази, як оплата послуг банку (ці кошти повернули, після великого скандалу, але частину коштів повернули … ЯК КЕШБЕК, тобто я повинна була сплатити податки за те, щоб повернути ці кошти на рахунок, хоча це НЕ БУЛО прибутком). Чому 7 разів? Тому що чат-бот, з яким Ви спілкуєтесь (хоча стверджують, що з іншої сторони співробітник), не знає як зробити нестандартне повернення. Крім того, про це не знають навіть співробітники відділу фінансового моніторингу банку. Тільки після 6 разів невдалого переказу з поверненням, методом «тику» та сварки я змогла добитись результату. Спілкування відбувається через чат. Зазвичай Ви не маєте жодного уявлення із ким спілкуєтесь. В інших банках, оператор в чаті зразу називає своє імя, а тут ні. Тільки після моєї скарги, написаної у соціальних мережах, мені стали представлятись. А відеозвязок із банком — це взагалі щось! Клієнт повинен увімкнути камеру, а співробітник банку НІ! В нього НЕМАЄ камери. Тобто Вас ідентифікують, а співробітник — це синенький кружечок із іменем. З ким Ви спілкуєтесь і надаєте свої дані не відомо. Навіть не можна зазначити, хто надав не коректну інформацію — немає ніякої привязки до фахівця. Чому банк просто не повернув не вірний платіж відправнику, як тільки зясувалась помилка. Не знаю. Одни платіж змогли повернути, а інший мабуть не схотіли. В мене в якийсь момент виникла думка, що банк хоче процент з цих грошей, оскільки 6 разів консультувати клієнта і кожного разу щось не договорювати — мабуть це стратегія брати клієнта ізмором, чи непряме вимагання коштів. Не знаю як це можна по іншому оцінити. І на останок, якщо бажаєте переказати із додатку кошти на іншу картку, то додаток пропонує Вам дати йому доступ до Вашої приватної телефонної книги. І якщо Ви не бажаєте цього робити, то ЄДИНЕ рішення, це робити переказ за IBAN, бо у додатку НЕ МОЖНА відмовитись від доступу до телефонної книжки Вашого телефона і зробити переказ БЕЗ цього. Або давай доступ до приватних контактів, або не можеш переказати кошти. І тільки після того, як зробите переказ за реквізитами IBAN, ВАм відкриється можливість у додатку зробити переказ за номером картки. Фахівці банку НІКОЛИ не можуть надати Вам коротку та чітку інструкцію що робити (як алгоритм). Ви отримуєте розлогі тексти, як не мають однозначної інформації. Або взагалі отримуєте купу інформації, яка Вам для вирішення конкретного питання взагалі не потрібна. Резюме: НІКОЛИ НІКОМУ не порекомендую цей банк. Краще сплатити банку за обслуговування, але отримати нормальний сервіс і інколи можливість прийти фізично до фахівця вартує набагато менших зусиль і нервів, ніж переписка з низькокваліфікованою службою підтримки.
Ми розуміємо ваші емоції та глибоко шкодуємо, що ситуація з реєстрацією, відкриттям рахунку, а також із поверненням платежів, спричинила такі труднощі.
Ми перевірили всі комунікації та дійсно виявили помилки з нашого боку. Вжито заходів для усунення цих недоліків, і ми проведемо додаткове навчання для команди підтримки, щоб подібні ситуації не повторювалися в майбутньому.
Також хочемо повідомити, що сума комісії була повернена на ваш рахунок, включно з тією частиною, яка надійшла як кешбек (з урахуванням податків).
Ми вдячні вам за те, що поділилися своєю історією, адже це допомагає нам вдосконалювати процеси й покращувати обслуговування.
Сподіваємося, що ви дасте нам шанс виправити враження у майбутньому.
Комментарии (15)
Отличный банк. Один из лучших в Украине. Но непонятный ФинМон.
Переводу только на свои карты в 95% случаев кидаю себе на Сенс банк, погашаю овердрафт, и на свой Ощад для сбережений, так как там получаю соц.выплаты.
По мимо зарплаты имею помощь от родителей, стабильно 50 тысяч в месяц, что могу подтвердить свидетельством о рождении, и справкой о доходах с ДИИ.
Но мне урезали лимит на переводы до 100 тысяч в месяц.
А также я приближаюсь к отметке 120 тысяч в месяц.
Сейчас 109 тысяч, в связи с тем что мне мама перевела 77 тысяч одним платежом с абанка по IBAN.
Я не хочу получить отказ в обслуживании, ведь я очень ценю обслуживание в моно.
Підхід в ухваленні рішення про встановлення ліміту на p2p перекази приймається не тільки на основі вказаних вами даних, наданих документів, а і на основі розрахунку скорингової моделі.
Можна проводити платежі в рамках встановленого ліміту, або використати альтернативний метод, наприклад переказ за реквізитами.
Для уточнення інформації по вашій ситуації, ми написали вам в особисті повідомлення
Комментарии (13)
Використовують шахраї
Бачимо колеги зафіксували ваше звернення, та вжили заходів згідно з процесами банку.
Рекомендуємо звернутися в правоохоронні органи
Коли ми отримаємо офіційне рішення від суду, ми зможемо надати правоохоронним органам інформацію в рамках чинного законодавства. Якраз в обов'язках і правах поліції проводити розшук і затримання шахраїв. Грошові кошти, які були вкрадені шахраями, можуть бути компенсовані ними ж за рішенням суду
Комментарии (3)
Обмеження на користування кредитними коштами
В результаті, обмеження по карті так і залишилося. Запропонували погасити весь кредитний ліміт, а потім вони можуть переглянути. Тобто зробили так що карткою я вже користуватися не можу.Виникає питання тоді навіщо потрібен такий банк, якщо кошти на рахунку просто так можуть заблокувати. Зараз хочу погасити кредитний ліміт та закрити карту взагалі і більше ніколи не зв’язуватись із таким банком як МОНОБАНК! Не рекомендую цей банк! Немає довіри взагалі! Висновок такий, переходжу в інший банк.
Наш банк ретельно аналізує низку факторів, які впливають на встановлення та розмір кредитного ліміту. Колеги додатково розглянули ваш запит, на жаль, рішення залишилося без змін.
Наша картка є зручною і для дебетового використання. У застосунку ви зможете безкоштовно: поповнювати мобільний телефон, оплачувати комунальні послуги та здійснювати перекази, отримувати кешбек за транзакції, що приносить додатковий дохід.
Рекомендуємо продовжувати використовувати картку для повсякденних витрат. Інформація про ваші активності може підвищити ймовірність перегляду рішення у майбутньому. Якщо зміна кредитного ліміту стане можливою, ви отримаєте пуш-повідомлення у вашому застосунку.
Комментарии (3)
Безпідставні списання, плутанина і несподівані борги!
Через два тижні банк списав цю суму в мінус на дебітовій карті, так як на карті грошей не було. Жодних повідомлень, пояснень або попереджень не було. Про цю ситуацію я дізналася лише тоді, коли через два з половиною роки банк вирішив оформити на мене кредит (овердрафт), щоб покрити цей мінус і почав активно надсилати повідомлення про необхідність його погашення. Всього за короткий період я отримала дев’ять повідомлень із вимогами внести кошти та відсотки за кредитом.
Виходить, що за два з половиною роки Monobank не надіслав жодного повідомлення про наявність проблеми, але коли банк вирішив оформити кредит на мене — засипав повідомленнями.
Крім того, відповіді банку суперечливі. Спочатку вони заявляють, що кошти «скоріше за все» повернулися відправнику, потім — що вони точно були повернуті. Була ще й така версія: вам було зараховано платіж, однак саме грошове перерахування від банку-відправника ми так і не отримали.
Судячи з відповідей співробітників, складається враження, що вони й самі не знають, як усе сталося насправді. Або щось приховують. Хоча виписка чітко показує, що збій дійсно був: перший платіж було скасовано, а наступний — зараховано. Виходить, що сталося дві помилки поспіль, а це вже свідчить про масовий збій, який банк просто не міг не помітити одразу.
Як клієнт, я не могла знати про цю ситуацію, адже банк мене просто не інформував.
Якби банк повідомив мене хоча б протягом тижня після ситуації, я б змогла оперативно з’ясувати все з відправником. Як я можу зробити це зараз?!
Взагалі, якщо банк дійсно виконує свою роботу належним чином, то вирішення наслідків таких збоїв і помилок в банківській системі він мав би брати на себе, адже клієнт не має доступу до інформації про збої та не має інструментів для їх вирішення.
Щоб перевірити політику банку щодо описаної ситуації, я звернулася в чат підтримки з іншого номера, представившись новим клієнтом. Там підтвердили, що така ситуація дійсно можлива.
Всі наведені факти можу підтвердити виписками з банку та скрінами переписки з підтримкою.
Будьте обережні! Будь-хто може опинитися в ситуації, коли через кілька років банк заявить, що раніше зараховані кошти вам не належать, і без вашого відома оформити на вас кредит.
Дійсно, на момент поповнення рахунку були складнощі у роботі платіжної системи Visa. Коли ми отримали запит на поповнення рахунку, ми цю суму зарахували авансом, однак, на жаль, запит на списання суми з рахунку відправника не був оброблений, тобто гроші не списалися з рахунку відправника. Оскільки фактично суму в банк не було відправлено, ми змушені були списати цю суму з вашого рахунку. Про це списання ми надсилали сповіщення в застосунок, де в деталях операції вказали, за що саме відбулось списання. Оскільки протягом тривалого часу овердрафт не було погашено, ми провели договірне списання, згідно з умовами та правилами банку, з рахунку баланс якого дозволяв це зробити
Комментарии (25)
Досвід повернення грошей від Монопей
04.01 звернувся до підтримки Монопей оскільки продавець не відіслав товари і не відповідає на дзвінки, попросив заблокувати його. Мені відповіли що можливе і повернення грошей, орієнтовний строк до 20.01 але зазвичай раніше. Станом на 24.01 зі мною не зв’язалися. Чат підтримки повідомив що спеціалісти що працюють над проблемою.
На прохання надати конкретні строки відмовили. Політику повернення грошей пояснити також відмовили. Тобто конкретики «навіть якщо ми не зможемо добитися повернення від продавця за 120 днів, повернемо гроші за свій рахунок» або «ми просто намагаємося звязатися з продавцем замість вас, якщо ми не зможемо добитися повернення від продавця за 120 днів, відмовимо у поверненні» нема. Друга опція для мене не має сенсу, оскільки я впевнений що продавець гроші добровільно не поверне.
Тому заявку на повернення в Монопей я відмінив і оформив стандартний чарджбек Мастеркард, там є конкретний строк 120 днів і у випадку доведеного шахрайства гарантоване повернення.
Якщо ви впевнені що мали справу з шахрайством, то на зв’язок з Монопей можна не витрачати час. Я розумію, що Монопей напевно не зобов’язаний законом повертати мені гроші, але краще тоді одразу про це казати, щоб я не чекав 20 днів.
Обов'язково проведемо перевірку дій та діалогів зі співробітниками, щоб в майбутньому зворотний зв'язок надавався у встановлені терміни
Зробимо все, що в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Колеги написали вам в месенджері, стосовно повернення коштів
Комментарии (5)
Дякую Моно за те, що просуває тіньову економіку!
Через ваші постійні «фінмони» та тепер новий меморандум (що не є законом, та не є обов’язковим до виконання) тепер я переходу до готівки та крипти!
Зручно? Ні. Але й не треба нікому нічого доводити.
Ви хотіли дізнатися звідки в мене кілько сотень гривень з різних місць постійно заходить? Ну ось тепер точно не дізнаєтеся.
Граєте в якісь дурні ігри про шпіона? Ні, я пас.
І для розумних, ні, це не дроп схема. Звичайна передплата. Які документи я вам винен? Я маю бігати і це збирати? Ееее ні. Мені швидше через «тінь» провести ніж вам цю макулатуру зібрати.
І без відписок, не ганьбить себе ще більше. Ні, це не закон, це ваша особова ініціатива. І будь ласка, без особистих повідомлень. Я принципово відповідатиму тільки публічно. Чи вам є чого соромитися?
Дійсно, згідно з вимогами НБУ та поточним законодавством, банки зобов'язані проводити перевірку рахунків клієнтів. Стараємось робити все, щоб перевірка не займала багато часу. Також хочемо зазначити, що використання рахунку фізичної особи для здійснення підприємницької діяльності суперечить умовам та правилам банку, зокрема пункту 4.2.12
Що ж стосується меморандуму — це ініціатива банківського сектору, яка була прийнята всіма найбільшими банками країни. Вона спрямована на зменшення тіньового сектору економіки, а також протидії використанню “дропів“. Ключові моменти меморандуму викладені на сайті НБУ:
https://bank.gov.ua/ua/news/all/ukrayinski-banki-za-koordinatsiyi-bankivskih-asotsiatsiy-pidpisali-memorandum-pro-zabezpechennya-prozorosti-funktsionuvannya-rinku-platijnih-poslug
Ми завжди готові збільшити вам ліміт на основі документів що підтверджують джерела доходів
Комментарии (12)
Працівникам банку Моно
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (6)
Подяка за консультацією
Написать комментарий
👍👍👍
Написать комментарий