Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Serge Glazov 17 февраля 2025, 11:23
Найгірший банк для проведення оплати за зовнішньоекономічним контрактом. Перед відкриттям рахунку розказували, що все працює дуже зручно і просто. Треба контракт, рахунок на оплату і все. Все робите самостійно. По факту: вимагали змінення умов контракту (проте обійшлося без змін), багато додаткової інформації, інформація про курс валюти відсутня. Все у форматі загального чату у месенджері. Усі документи відправляти треба до цього чату (немає мейлу відповідного відділу). Хто їх отримує? Взагалі, спілкуєшся тільки з кимось, хто відповідає за відповіді у чаті. Ніякого окремого менеджера чи спеціаліста. Постійно відповіді — «ми зав’яжемося з вами». Листування зайняло дві доби. Після цього ми звернулися до іншого банку.
monobank
Ответ банка
17 февраля 2025, 12:53
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ViktoriaLavrova 16 февраля 2025, 17:00
Подяка робітнику Олексію за консультацію, місто Одеса, швидке, гарне і файне обслуговування
monobank
Ответ банка
16 февраля 2025, 17:51
Дуже дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
syzondariya 15 февраля 2025, 18:58
дякую дівчині Олені за гарне та швидке обслуговування Т Ц Оазис
monobank
Ответ банка
16 февраля 2025, 10:50
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
attilaua 15 февраля 2025, 16:20
Зверніть увагу, шахрай Чикалов Ігор використовує особисту картку Монобанка у підприємницькій діяльності 4441 1144 5422 1365, та продає підроблені товари.
https://bladesua.com.ua/uk/dostavka-oplata/
monobank
Ответ банка
monobankua 15 февраля 2025, 16:45
Вдячні вам за сигнал.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Knopashka1993 14 февраля 2025, 23:16
Начало месяца, выбрав категорию для кешбека до 11.02.25 шло начисления.
С 12.02.25 банк без каких либо объявлений меняет категорию и кешбек больше не начисляется. Меняю назвд категорию и, что я вижу её снова меняют и воруют кешбек

Кстати, служба пидтрымки-это вообще, что-то уникальное.
Ожидайте я Марина, решаем-пропали.Опять пишу.Здравствуйте я Вася-решаем и т.еще человек 15.
Уже трое суток, ничего не отвечают, кешбек продолжает не начисляется.
Мелочь, но знаешь, в комплексе всего по чуть, как же з…ло такое отношение банков к клиентам.
monobank
Ответ банка
monobankua 15 февраля 2025, 11:56
Кешбек залежить від торгової точки та банку-еквайра, оскільки кожен термінал має свій MCC-код.
Ми завжди на боці клієнта, тому отримавши сигнал передаємо запит на коригування MCC-коду термінала (категорії), якщо це доцільно. Варто враховувати, що в одній торговій точці може бути кілька терміналів, і їхні категорії можуть відрізнятися, і ще деякі з них можуть бути вже скориговані, а деякі ще ні.
Наші колеги отримали ваш запит і зараз працюють над цим питанням. Як тільки буде нова інформація, ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Додатково ми передали ваші звернення у відділ контролю якості для перевірки комунікації, щоб вжити необхідних заходів
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
diana777 14 февраля 2025, 16:17
Вчора моя бабуся була у відділення банку в місті Одеса, ТРЦ Грецький, у центрі міста, їй дуже сподобалося спілкування зі співробітником, на жаль вона ім'я не пам’ятає, дуже ввічливе ставлення до літніх людей, що в наш час рідкість, величезне спасибі за таке обслуговування і такий сервіс у наш непростий час, сама звертаюсь часто до вашої служби підтримки и завжди отримую відповіді на свої питання миттєво. Успіхів банку та вдячних клієнтів, так тримати!
monobank
Ответ банка
monobankua 14 февраля 2025, 18:17
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
Відвідував точку видачі monobank у Харкові. У Т Ц Французький бульвар. Дуже сподобалося обслуговування, привітна дівчинка Анна проконсультувала по картках і гривні і валютной, все доступно пояснила. Велике дякую за таке обслуговування!
monobank
Ответ банка
monobankua 14 февраля 2025, 14:50
Щиро дякуємо за теплі слова! Це надихає нас працювати ще краще! :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sotiris13 14 февраля 2025, 5:34
Торгує на OLX одягом, бере передплату, тягне з відправкою, а потім і зникає. Будьте обережні.

Картка 4323347382082144
Телефон +380950584840
monobank
Ответ банка
monobankua 14 февраля 2025, 14:17
Нам дуже шкода, що трапляються такі ситуації. Зазначена картка не належить monobank.
У подібних випадках радимо звернутися до кіберполіції або правоохоронних органів, щоб вони могли провести необхідну перевірку
ShkilOksana1111 13 февраля 2025, 21:37
Дякую за ідеальний клієнтський сервіс. Я вже декілька разів зверталася за підтримкою до Моно і можу впевнено сказати що це найкращий досвід!
Сьогодні в мене склалася патова ситуація з переказом коштів. Спеціалісти Моно допомогли вирішити за лічені години. Ви справді справжні котики!
monobank
Ответ банка
monobankua 14 февраля 2025, 13:38
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас! :)
EntropyRise 13 февраля 2025, 14:54
Не рекомендую монобанк!

Я дуже розчарований у цьому банку через серйозне порушення конфіденційності моїх персональних даних. Нещодавно сталося так, що мої особисті дані були розголошені без моєї згоди, і це серйозно порушує мої права як клієнта.

Додатково до цього, я виявив, що застосунок монобанку передає мої дані на невідомі домени, які не вказані на їхньому офіційному сайті. Це створює ще більше підстав для занепокоєння щодо безпеки і конфіденційності інформації, яку я надаю банку.

Це неприпустимо для фінансової установи, яка повинна гарантувати захист і безпеку моїх даних. В результаті я відчуваю себе не тільки незахищено, а й вкрай розчарованим у виборі цього банку.
Додатково, служба підтримки не змогла надати чітких пояснень чи вирішення ситуації, що тільки посилило моє невдоволення

Зважаючи на ці проблеми, я більше не довіряю монобанку свої дані і не рекомендую користуватися їхніми послугами!
monobank
Ответ банка
13 февраля 2025, 19:21
Інформація, викладена у відгуку, не повністю відображає ситуацію. На жаль, ми не можемо надати додаткові дані, оскільки це призведе до розголошення банківської таємниці, що є неприпустимим.

Ми діємо виключно відповідно до умов та правил банку, платіжних систем, а також чинного законодавства України. Піклуємося про безпеку та захист даних наших клієнтів.

Колеги вже готують офіційну відповідь на ваш запит і нададуть її у встановлений законодавством термін.
ViroPax 13 февраля 2025, 14:24
Моя жена решила попробовать оплату коммунальных услуг при помощи Монобанка. Номера счёта у неё нет, потому что карта подвязана на меня (мужа). Но так как я этим не занимаюсь, в службу поддержки позвонила она со своего телефона. После чего с оператором произошёл следующий диалог:
— Здравствуйте. Хотела уточнить у вас по поводу оплаты коммунальных услуг. Можно ли в кабинете Монобанка подвязать компании через Новаком или нужно каждую по отдельности прописывать через расчётный счёт?
— Дело в том, что этот номер телефона у нас не зарегистрирован в системе.
— Всё верно. Платить я буду с карты мужа. Но мой вопрос не имеет к этому отношения. Подскажите, что нужно сделать чтобы в личном кабинете появились компании для оплаты коммунальных услуг.
— Подскажите, к какому номеру телефона привязана карта.
Жена по громкой связи диктует мой номер.
— Дело в том, что его карта заблокирована.
Тут уже к разговору подключаюсь я.
— Пусть не рассказывает сказки, ничего у меня не заблокировано.
— Не могли бы вы передать трубку мужу?
Жена в недоумении передаёт трубку мне.
— Здравствуйте. Как я могу к вам обращаться?
Называю своё имя.
— Дело в том, что в целях безопасности ваш счёт был заблокирован.
— Ничего он не заблокирован. Я недавно расплачивался картой.
И тут я беру в руки свой телефон и вижу уведомления о блокировке счетов.
— О, карты заблокированы! Это вы сделали?
— Да, в целях безопасности.
— В целях безопасности чего?!
— Не могли бы вы перезвонить нам со своего номера телефона?
— Мог бы, а зачем?
— Чтобы снять блокировку счёта.
— А зачем вы его заблокировали?!
— В целях безопасности.
— В целях безопасности чего?! Вас попросили объяснить как оплачивать коммунальные услуги. При чём здесь телефон, номер счёта и блокировка карт?
— Если вы нам перезвоните со своего номера телефона…
— Какое отношение мой телефон и карты имеют к способу оплаты коммунальных счетов?
— Если вы перезвоните нам со своего номера телефона, мы снимем блокировку.
— А зачем вы поставили блокировку!!!
— В целях безопасности (ПИСЕЦ!!!)
— Я принципиально не буду вам перезванивать. Пусть остаётся заблокированной. Если для того чтобы узнать как оплатить коммуналку, нужно блокировать счёт, то я лучше буду работать с другим банком. В конце концов вы не единственные. Есть Приват, есть А-банк, Райфайзен в конце концов.
И бросил трубку.
Исходя из вышесказанного, со всей ответственностью заявляю — оператор Монобанка форменная …

ПС. Не в качестве рекламы! Подобный разговор состоялся с представителем А-банка. Ни каких проблем, ненужных вопросов и прочих сложностей не возникло. Коммуналка уже оплачена. Выводы делайте сами.
monobank
Ответ банка
13 февраля 2025, 17:05
Нам прикро, що у вас склалося таке враження.
Ми відповідально ставимося до безпеки коштів наших клієнтів і, отримавши інформацію про можливий доступ третіх осіб до застосунку чи картки, зобов’язані реагувати відповідно до умов та правил банку.
Ми розуміємо, що блокування було для вас неочікуваним, але запевняємо, що це зроблено виключно для захисту ваших коштів.
Руслана Коваль 12 февраля 2025, 19:14
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 49 (ЦУМ)
Після зміни картки на Візу, що було обов’язково картку перестали приймати в половині магазинів Польщі. Приходиш до каси самообслуговування, наприклад Росман або Бедрьонки, Леклерк інших і не можешь здійснити оплату, картку монобанка апарат просто не бачить!!! Я як дурна стою і перекидую гроші з моно на приват щоб здійснити оплату. Інші картки привата або Сантандера (теж віза) все приймає, а моно — ні. Таке саме з карткою доньки, яку оформили як їй виповнилося 14 років. Зверталася в підтримку банка, постійні відписки, ми перевіряємо, дайте нам докази, що там пише постермінал ітд, мені що стояти фотографувати? Тим більше, що воно дуже швидко зникає, що помилка і все. Стоїш як ідіот перед касою🙁. Хочу попередити інших, беріть картки інших банків, бо будете мати халепу з цими новими картками монобанка ((
monobank
Ответ банка
13 февраля 2025, 12:00
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація
На жаль, є багато причин, з яких картка може перестати коректно працювати
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема решена
Vladyslav73 12 февраля 2025, 12:10
Вчора відкрив валютну карту, але реквізитів немає sepa. На сайті банку вказано, що є переказ sepa, це обман.У мене в додатку немає верхнього рядка з написом «У межах Європи». Я всі варіанти випробував.
monobank
Ответ банка
12 февраля 2025, 12:39
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
bodnarukmykola 11 февраля 2025, 19:52
11 Февраля 2025 Моя Супруга обратилась в банк чтобы обжаловать транзакцию в платежной системе (чарджбек) — попросили предоставить доказательства при обращении в чатбот — спустя пол часа даже не дожидаясь доказательств — бан и отказ в обслуживании моей супруге и мне. Допустим решили отказать в чарджбеке жене и заблокировать ее — за что блокировать членов семьи? Банк славится своими блокировками по любому поводу, поэтому удивляться нечему. Но это позорное обслуживание должны видеть все, так как неадекватно блокировать человека если с транзакцией произошла проблема — а тем более блокировать членов семьи за это. Другие люди в чем виноваты?
monobank
Ответ банка
12 февраля 2025, 10:49
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Проблема решена
autovova 10 февраля 2025, 19:28
Отримано поворотну фінансову допомогу від юридичної особи згідно законодавства, банк заморозив кошти з вимогою надати підтверджуючі документи. Всі документи які вимагав банк надано — кошти не розблоковано
monobank
Ответ банка
monobankua 10 февраля 2025, 20:40
Ми згодні, що перевірки — це не завжди приємний процес, але банк зобов’язаний запитати необхідні документи та пояснення відповідно до вимог законодавства.
Вдячні за надані документи. Ми вже передали запит колегам із проханням прискорити вирішення питання та повідомимо вас, як тільки буде оновлення.
Дякуємо за ваше розуміння
26831062 10 февраля 2025, 11:41
Звернувся 07.02 через месенджер в підтримку моно закрити карту національний кеш-бек.
(я не відкривав її ніколи повністю, лише дійшов до умов договору і на тому все)
Але карта висіла в додатку, тому звернувся закрити її.
Спілкувався з Владиславом (номер 10592) і чомусь він вирішив, що мене хакнули і поспішив заблокувати ВСІ мої карти в моно без попередження.
Я пояснював, що не маю підозрілих транзакцій, телефон не втрачав, доступ нікому не давав. Просто Нац. кешбек зявився, хоча не повинен. Далі ознайомлення з договором відкриття карти Нац. кешбек діло не пішло.
Ні каже, для Вашої безпеки ми все заблокували.
Кажу дякую, що заморозили всі карти, мені дуже зручно зараз буде.
Поверніть назад (розблокуйте)
Выдповыдь — Ні. Тільки перевипуск карт.
АБЗАЦ.

Далі я дзвоню в Моно.
Антон Баркалов уважно вислуховує мою ситуацію і бере 1−2хв. розібратись.
Дуже швидко розблоковує карти (за це окремо дякую)
Дуже професійно зорієнтувався в ситуації.

Можливо по телефону легше ніж чат, але я мушу відмітити саме Антона і саме він врятував моно від втрати клієнта бо бажання перейти в інший банк було шалене.
(Блок всіх карт коли ти сам звернувся в підтримку був дуже не приємний. Хоч би попередили перед тим як таке робити.
Перевипуск те ще щастя, поки фізична приїде, додавати катру в додатки і т.д.)
monobank
Ответ банка
monobankua 10 февраля 2025, 14:26
Вдячні, що поділилися своїм досвідом та залишили ваші зауваження та побажання.
Нам щиро шкода, що ця ситуація завдала вам незручностей.

Ми уважно перевіримо всі комунікації, щоб оцінити якість діалогів та коректність блокування карт. Нам важливо вдосконалювати наші процеси, щоб подібні випадки не повторювалися, а сервіс був максимально зручним та надійним для вас.

Раді, що питання вдалося оперативно вирішити.
Дякуємо, що залишаєтесь з нами!
Доброго дня. Розповім про свою співпрацю з банком.
Реєстрація — зайняла в мене майже тиждень. І з третьої спроби. Бо завжди щось у них проблеми технічні виникають.
Не довго побувши клієнтом, не сподобалось обслуговування — вирішив закрити рахунок.

Звернувся в підтримку. Годину щось відмовляли мене. Але таки прийняли заявку на закриття рахунку. І сказали що для цього потрібно повний робочий день, а коли рахунок буде закритий надішлють документи про закриття на електронну адресу. Пройшло три дні робочі, ні слуху ні духу. Перевірив. Начебто реєстрації активної немає.
Пишу в підтримку, чи можна перевірити дійсно
закритий рахунок чи ні. Підтримка не відповідала взагалі.
Почекав декілька днів. Знову звернувся. На цей раз відповіли. Що активної реєстрації вони не бачать. Тому не можуть відповісти чи закритий рахунок. Бо в базі немає даних.
На запитання, а де ж обіцяні документи про закриття? Ми не можемо дати вам відповіді, бо у нас немає даних.

Що сказати:

Реєстрація — тиждень часу, технічні збої і помилки.
Підтримка — можуть проігнорувати зовсім, обіцяють і не роблять, брешуть. Зовсім не кваліфіковані.
Закриття рахунків — потрібно самостійно чистити хвости, бо вони просто видалили активний профіль. А все решта по базам ви рахуєтесь як їх клієнт.
monobank
Ответ банка
monobankua 10 февраля 2025, 17:20
Нам щиро шкода, що у вас склалося таке враження про сервіс, і перепрошуємо за можливі незручності.

Ми вже передали цю ситуацію на детальну перевірку, щоб ретельно оцінити всі комунікації, їхню якість та коректність.
Лист про закриття рахунків надсилається на електронну адресу, вказану у застосунку monobank. Якщо ви його не отримали, рекомендуємо перевірити папку «Спам».
Якщо вам будуть потрібні додаткові документи (виписки) по закритому рахунку, їх можна отримати одним із способів:
звернувшись до відділення банку (після ідентифікації особи співробітником);
надіславши нотаріально завірену заяву поштою (нотаріус попередньо встановлює особу);
подавши заяву в електронному вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам важливо вдосконалювати сервіс, і ваша думка та відгук допомагають нам ставати кращими.
Будемо раді бачити вас серед наших клієнтів у майбутньому!
Maryann3 9 февраля 2025, 22:19
Всім привіт
Хочу поділитись негативним відгуком стосовно співпраці з монобанком ((
Відкрив я цю карту вперше в цілях звичайного користування, без будь-яких великих оборотів, шахрайських дій і тд.
Скидали на карту пару платежів і останні три платежа скинув колега, одразу запросили довідки, що це саме за кошти і звідки вони)
Сума в загальному з початку місяця була трохи більше 50-ти тисяч, після запиту довідок, зв'язався з підтримкою оскільки не працюю офіційно, пояснив, що це за платежі від кого вони і за що це, пропонували надати хоч якийсь документ, запропонував тоді довідку дружини про офіційне працевлаштування, отримав негативну відповідь, оскільки ця довідка їм не підійшла.
Попросив розірвати зі мною відносини бо не матиму змоги надати ще якісь документи, на хвилину заблокували 10.000 і відмовляються повертати, сказали, що рахунок буде обмежений до тих пір, поки ХОЧ якогось документа не буде надано
Відповідно, я втратив свої кошти, тому будьте з цим банком обережні!!!
Сказали, що відносини розірвати не можливо доки обмежений рахунок
Говорив з підтримкою приблизно годину, працівник банку не компетентний, кожних 2 хвилини відключався і бігав уточняв, але питання чи дійсно він щось таки уточнив!
monobank
Ответ банка
monobankua 10 февраля 2025, 12:58
Банк дотримується вимог законодавства та зобов’язаний перевіряти транзакції клієнтів. Ми розуміємо, що ця ситуація може викликати незручності, і вже передали запит колегам. Вони зв’яжуться з вами найближчим часом, щоб допомогти розібратися у питанні.
bovolodymyr 8 февраля 2025, 18:33
Відкрив рахунки ФОП по рекомендації: основний та додатковий в гривні, підписав договір із контрагентом та вписав туди відповідні реквізити, через місяць приходить сповіщення «Ваші рахунки закрито, оскільки ви припинили діяльність ФОП».

Але я нічого не припиняв, про що одразу написав в підтримку. Один рахунок було видалено, інший був активний. Підтримка не відповіла чому один рахунок закрили, але я перепитав, чи можу я скористатися другим рахунком. Мені підтвердили, що я можу змінити реквізити в договорі на другий рахунок та їм користуватися. По першому рахунку попросили почекати, бо була якась технічна помилка.

Пройшло два місяці, я підписав акт і мені контрагент відправив кошти. Заходжу і бачу, що мені і другий рахунок видалили. Ніхто не зв’язався зі мною щодо можливих технічних проблем, просто видалили рахунки. Пропонують у застосунку знову відкрити рахунки «спочатку». Я відкрив рахунки знову і бачу, що IBAN там вже інші.

Висновок такий — три місяці листування із підтримкою, яка радить тільки чекати, дві додаткові угоди про зміну реквізитів та додаткова робота для бухгалтерії контрагента.

Монобанк на це відповів «перепрошуємо за можливі незручності». От і все, витрачено купу часу та бухгалтерія контрагента вважає що я дуже дивний, бо кожен місяць треба готувати папірці про зміну реквізитів.

Не знаю чи тільки мені так щастить, але не рекомендую монобанк для роботи із бізнесом, вони не вміють правильно комунікувати та виправляти свої помилки
monobank
Ответ банка
9 февраля 2025, 12:45
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Iyvenalevna7591 7 февраля 2025, 17:37
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 63
Ми обслуговуємось з чоловіком у відділенні на Саксаганського в Киіві. Я не знаю як можна віддячити співробітникам за таку увагу. Ми немолоді вже люди в цьому відділенні співробітники завжди терпляче та з розумінням ставляться до наших потреб. Працівники привітні, обслуговування швидке. Окрема подяка касиру Борейко Н.
monobank
Ответ банка
monobankua 7 февраля 2025, 18:04
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝