×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.45 | 39.8295 |
EUR | 42.15 | 42.7497 |
Все курсы банка |
Заблокировали счет и отказуються возвращать деньги!
Что будет дальше никто не знает! Деньги не возвращают уже 5 день!
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку. Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Комментарии (27)
Активація картки
Передали дані колегам на перевірку та банк вже переглянув рішення.
На поточний момент ви можете вже продовжити реєстрацію в монобанк.
Сподіваємось, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Написать комментарий
Блокування рахунку
И вот, 2 апреля мне приходит сообщение в приложении, «рахунок заблоковано, за вашою картою проходять нетипові операції»
Я моментально подписываю документ в «Дії», после чего пишу в поддержку, где мне говорят ждать 30 минут — 48 часов.
Не превышая никакие лимиты, без предупреждения банк блокирует счет, именно счет, а не карту, ибо он что-либо заподозрил.
Прошло уже 30 часов, но, почитав не очень положительные отзывы об этой ситуации думаю сменить банк.
Надеюсь на разблокировку счета, либо возврата средств на другой банк.
Ми передали запит колегам пришвидшити рішення питання.
На поточний момент обмеження зняті.
Сподіваємось надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Комментарии (1)
Колл-центр на ул Ламана 2
Комментарии (3)
Дуже гарний банк!
Комментарии (1)
Хочу розблокувати рахунок
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Комментарии (5)
блокування картки після купівлі піци
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (5)
Не надежная система безопасности банка
Однак, інформація, що описана у відгуку, не описує все, що робилося та чому це відбулося.
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Безпека коштів це пріоритет у Банку, тому ми рекомендуємо клієнтам для уникнення таких ситуацій не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках, не переходити та не вводити дані картки за посиланнями та на сумнівних ресурсах.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.
Ми розуміємо, що ви опинилися у складних умовах та що погашення боргу це не проста задача.
Ми передали запит колегам на перерахунок відсотків.
Ви отримаєте відповідь через повідомлення у застосунку.
В свою чергу розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Комментарии (5)
Відмова від обслуговування
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (9)
Рахунок заблоковано, підтвердіть,що карткою користуєтесь саме ви!
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (15)
Добігає кінця третій тиждень процесу відкриття рахунку…
Протягом цього часу декілька разів звертався в чат служби підтримки, представники якої не дають жодної конкретики. Пару разів отримував від них однакову відповідь «Наші колеги займаються вирішенням вашого питання. Ми будемо тримати вас в курсі подій і постараємося дати наступний зворотний зв’язок якнайшвидше. Дякуємо за розуміння.», решта відповідей не були більш інформативними.
Заради справедливості, мушу зазначити, що в мене дійсно є нюанс при відкритті рахунків в банках (і не лише), який вимагає додаткової дії від працівників банку. Проте, в традиційних банках це займає до години часу (інколи я мушу написати паперову заяву, інколи рішення про відкриття рахунку має буде погоджено кимось в головному офісі).
Я припускаю, що одним з елементів стратегії monobank є підвищення операційної ефективності, відповідно, максимальна автоматизація всіх процесів + мінімізація втручання людей. Тобто будь-який клієнт, обслуговування якого не підпадає під стандартні алгоритми (тобто вимагає втручання людини), є небажаним клієнтом для банку.
Зрозумійте мене правильно, я не критикую стратегію банку. Вона абсолютно нормальна — працювати з умовно «безпроблемними» клієнтами, для того, щоб проводити операції швидко і тримати тарифи низькими. Вирішити, що хтось є нашим клієнтом, а хтось — ні, це нормально. Це свідомий вибір банку, і саме ця стратегія зробила банк успішним. Моя претензія в тому, що ця стратегія прозоро не комунікується. Замість того, щоб прямо відповісти мені: «Ви не можете стати клієнтом нашого банку з такої-то причини», мені третій тиждень морочать голову. Просто скажіть «ні», і я піду шукати інші варіанти.
P. S. Якщо на «неваших» клієнтів вам байдуже, то пожалійте хоча б вашого кота, який вже третій тиждень поспіль смикає дряпку :)
Повірте, ми самі не любимо бюрократію та перевірка здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
На поточний момент ваші документи ще знаходяться на перевірці.
Ми передали запит колегам по можливості її прискорити.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.
Комментарии (3)
Монобанк пробил дно!
На поточний момент, ще триває перевірка.
Ми передали запит колегам прискорити її, та вони зв'яжуться з вами, як будуть нові дані.
Комментарии (7)
Блокування рахунку
Повірте, нам дуже не хочеться цього робити, але за законом ми не можемо проводити витратні операції на вашій картці, поки не перевіримо операції зарахування.
На поточний момент чекаємо від вас інформацію та документи
Комментарии (4)
Блокування рахунку
Ідентифікація пройдена 5 днів назад, але рахунки досі заблоковані, хоча регламент 48 годин. Причини не називають, тільки «чекайте іде перевірка»
Користуюсь багатьма банками, але таке бачу вперше. Блокування рахунку заблокувало оплату послуг, тому довелось змінити банк.
На поточний момент, ще йде перевірка.
Ми передали запит колегам по можливості її прискорити.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Комментарии (3)
Благодарність
Комментарии (2)
Неможливо оскаржити платіж шахраям всередині банку, навіть якщо звернувся одразу після операції
телефон +380950725789, в вайбер підписаний як Мар’ян. Отримувач переказу Ганна М. (Показав монобанк, прізвище Мирончук зі слов шахраїв), картка 4441114418653562.
Платіж був зроблений з моєї моно на моно шахраїв.
Шахраї, як виявилося вміють підміняти номер. Я отримав дзвінок з номера телефона відправника. який підтвердив що завантажив товар. Я відправив гроші, передзвонив сам відправнику, та він сказав що не розмовляв кілька хвилин до того. Потім ми все ж знайшли спосіб безпечно доставити товар, і все добре, тому не думаю що він причетний.
Що до монобанку, їх позиція, що вони є платіжним інструментом, вирішенням суперечок займається суд. Мабуть вони діють в рамках закону, до банку претензій не маю.
Займатися судами при моїх втратах сенсу не побачив, тому від подальшої боротьби відмовився. Ціль відгуку — поділитись даними шахраїв, та своїм досвідом.
З нашого боку також вживаються заходи стосовно шахраїв
Рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів, для фіксації випадку шахрайства та просимо відправити нам фото ЄРДР, щоб по отриманню офіційного рішення від суду, ми могли надати правоохоронним органам інформацію і співпрацювати
Написать комментарий
Залишили без коштів
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (14)
Обмеження офіційних волонтерських рахунків
Колеги працюють над вирішенням складнощів, які виникли з банками
Постараємося якомога швидше їх вирішити і одразу вам про це повідомимо
Також, обов'язково перевіримо діалоги з підтримкою та проведемо роботу над помилками, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Комментарии (14)
Зупинено роботу мого бізнесу.
Приносимо вибачення за незручності
Ми, як банк, маємо періодично ідентифіковувати клієнтів
Наразі всі рахунки активні
Комментарии (7)
Деньги ушли в неизвестном направлении!!!
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (3)